Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub E-mail klient [ŽP: neomezená] (kategorie Počítače) moderuje Šéf Lopuchu.
Archiv
Aky email klient pouzivate ? Co sa Vam na nom paci, co nie ? Co by ste uvitali a co by tam radsej nemuselo byt vobec. Spolupraca s antivirakmi, sifrovanie v emailoch atd.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: qtsbpcw
[ 408 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
jafff Jafff Jakej hoboj, pořád, vy dva negři? 6.12.2011 16:47  622
KdokolivJo jo, odpojit router a vrazit kabel od modemu přímo do počítače jsem měl v plánu dneska. Jenže to, že se nemůžu připojit už vůbec (což se včera nedělo), by podle mě mohlo znamenat, že je problém na jejich straně. Takže případný test s vyhozením routeru pryč provedu zítra.
(Pokud tedy neexistuje ještě nějaký způsob, jak to otestovat a určit softwarově. Já se v tomhle neorientuju ani dost málo.)
kdokoliv Kdokoliv Nevidím důvod dělat cokoliv bezdůvodně. - http://kkl2401.wz.cz 6.12.2011 16:42  621
Tak ciste teoreticky to muze blokovat ten router, i kdyz ve vychozim nastaveni by to bylo podivne. Pokud je to fyzicky mozne, stalo by za to vyzkouset se pripojit rovnou, bez routeru, jestli se ten telnet bude chovat stejne, nebo jinak.
jafff Jafff Jakej hoboj, pořád, vy dva negři? 6.12.2011 16:12  620
Zkusil jsem:
telnet smtp.gogonet.cz smtp
telnet smtp.gogonet.cz 25

V obou případech je odezva: "Nelze navázat spojení s hostitelem. na portu 25: Připojení se nezdařilo"
themajkl themajkl All those moments will be lost in time - like tears in rain. 6.12.2011 15:41  619
telnet smtp.gogonet.cz smtp
když se neohlásí mail server, mají u nich problém.
jafff Jafff Jakej hoboj, pořád, vy dva negři? 6.12.2011 15:37  618
Hmmm... dneska tedy podle testu smtp odmítá server aktivně spojení. To včera nedělalo. Buď jsem tedy něco zmršil opravdu důkladně a nebo se vážně něco děje s gogonetem.
jafff Jafff Jakej hoboj, pořád, vy dva negři? 6.12.2011 07:19  617
themajklUrčitě? Ne, že bych se divil, ale podle data mailů, které se mi vracejí, to trvá už druhý týden a kryje se mi to s datem pořízení toho routeru...
themajkl themajkl All those moments will be lost in time - like tears in rain. 6.12.2011 07:06  616
gogonetu spadla nějaká služba, co u nich poslouchá na 127.0.0.1:10024.
jafff Jafff Jakej hoboj, pořád, vy dva negři? 6.12.2011 05:41  615
Jo, to jsem sem mohl hodit rovnou:


This is the mail system at host smtp.gogonet.cz.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

The mail system

xxxx@gmail.com: delivery temporarily suspended: connect to
127.0.0.1[127.0.0.1]:10024: Connection refused


----------

Reporting-MTA: dns; smtp.gogonet.cz
X-Postfix-Queue-ID: 53E43A2120
X-Postfix-Sender: rfc822; jafff@centrum.cz
Arrival-Date: Wed, 30 Nov 2011 18:15:53 +0100 (CET)

Final-Recipient: rfc822; xxxx@gmail.com
Original-Recipient: rfc822;xxxx@gmail.com
Action: failed
Status: 4.4.1
Diagnostic-Code: X-Postfix; delivery temporarily suspended: connect to
127.0.0.1[127.0.0.1]:10024: Connection refused
themajkl themajkl All those moments will be lost in time - like tears in rain. 5.12.2011 21:10  614
Přesně tak, ctr-u v TB na vrácené zprávě a pročíst si to.
musmusmus MusMusMus To je můj drak! - Jdi, a ulov si svýho!! 5.12.2011 20:59  613
Jafff [612]: klicove v tomhle pripade asi bude to, co je napsano v tech vracenych emailech (jak presne zni ta hlaska o nedorucitelnosti)
jafff Jafff Jakej hoboj, pořád, vy dva negři? 5.12.2011 20:54  612
Mám takový problém...
Používám Thunderbird a zjistlil jsem, že už nějakou dobu nedokážu odesílat emaily - nedostávám žádnou chybovou hlášku, vlastně jsem ani netušil, že je něco v nepořádku, dokud se mi zhruba po týdnu nezačaly emaily vracet jako nedoručené.
Když místo Thunderbirdu použiju webové rozhraní, nemám žádný problém. Mail odejde okamžitě a okamžitě taky přijde.
Mám lehké podezření, že by to mohlo souviset s nově zakoupeným wi-fi routerem, ale jestli je to pravda a jak by se to dalo zjistit, popřípadě vyřešit, netuším. Našel jsem cosi o přesměrování portů a myslím, že jsem to nastavil správně, ale jestli to vůbec něco dělá, nejsem schopen říct.
Takže bych potřeboval radu. Jak zjistit, kde je problém - to za prvé. Je docela možné, že problém není u mě, ale u poskytovatele... i když smtp jsem zkoušel pingnout a dostal jsem bezproblémovou odezvu.
Hlavně mě mate, že Thunderbird neohlásí žádný problém s připojením... jen připojování a odesílání trvá poněkud dlouho, ale výsledkem je zpráva označená jako odeslaná (a když vzápětí spustím webové rozhraní emailu, je "odeslaná" zpráva uložená ve složce odeslaných zpráv). Jediný problém je v tom, že zkrátka nedojde na místo určení.

(Problém nejspíš nebude v samotném Thunderbirdu. Narychlo nastavený outlook dělá naprosto totéž)
pegas Pegas 22.11.2011 09:34  611
Z jedné adresy chodí prázdný mail s textem "Obsah e-mailu je ve formátu HTML, prosím přepněte si zobrazení na tento formát ve Vašem klientovi." a několik příloh pojmenovaných např. ATT00026.txt
Zobrazování HTML je zapnuté a pošta je přijímaná v MS Outlooku 2003.
Dá se s tím něco udělat na straně příjemce nebo musí odesílatel? Dřív jsem řešil podobný problém, ale to se týkalo přijímání pošty v Thunderbirdu nebo na Seznamu a pamatuju si, že byla řešením nějaká změna nastavení odesílaného mailu, jinak byl nutný nějaký plugin nebo externí prográmek, který to zobrazil dobře.
pegas Pegas 24.10.2011 15:58  610
Dá se ze zdrojového kódu odeslaného e-mailu zjistit, jestli bylo při jeho odeslání zadaný požadavek na potvrzení o přečtení a potvrzení o doručení? Odeslané to bylo v Thunderbirdu.
laura Laura 100% sure! 7.9.2011 10:03  609
Misa [608]: Díky ;)
misa Misa Záviďte mi - máte proč :o) 7.9.2011 09:54  608
Laura [607]: všechno podstatné je ve složce s profilem. Buď můžeš tu složku najít a zkopírovat ručně (třeba v XP bude někde v C:\Documents and Settings\user\Data aplikací\Thunderbird\Profiles\nejakeid.default, ve Win7 obdobně), anebo použít MozBackup. Osobně jsem přešel na Thunderbird Portable a tu složku s profilem mám tak nakopírovanou k němu.

[ 408 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt