Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Což takhle
dát si Lopuch?

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub GENESIS [ŽP: 8 týdnů] (kategorie Hudba) moderují Vaklaf, Bubla, PepaNovacek.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 18:46
8.-14.1.2024: Cynic - Ascension Codes - 2021 (Jitka)
15.-21.1.2024: Ota Petřina - Super-robot - 1978 (Pepa)
22.-28.1.2024: Supertramp - Even In The Quietest Moments - 1977 (Ivan)
29.-4.2.2024: Linda Perhacs - Parallelograms - 1970 (Štěpán)
5.2.-11.2.2024: Brother Ape - A Rare Moment Of Insight - 2010 (Miro)
12.2.- 18.2.2024: Jouis - Dojo - 2014 (Honza)
19.2.- 25.2.2024: Kevin Gilbert – The Shaming Of The True - 2000 (Dan)
26.2.- 3.3.2024: Sparks – Lil' Beethoven - 2002 (Petr)
4.3.- 10.3.2024: Jakszyk, Fripp and Collins – A Scarcity Of Miracles - 2011 (Jitka)
11.3.- 17.3.2024: Dux – Vladimír Padrůněk In Memoriam - 1986 (Pepa)
18.3.- 24.3.2024: 10cc – The Original Soundtrack - 1975 (Ivan)
25.3.- 31.3.2024: Lucifer's Friend – Banquet - 1974 (Štěpán)
1.4.- 7.4.2024: Persona Grata – Reaching Places High Above - 2013 (Miro)
8.4.- 14.4.2024: Return To Forever – Where Have I Known You Before - 1974 (Honza)
15.4.- 21.4.2024: Mr.Bungle – California - 1999 (Dan)
AC/DC - Back In Black - 1980 (Pepa)
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 62361 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bubla Bubla 10.8.2022 07:19  73162
ŠtěpánJá jsem teda tenhle pohled a argumenty i u nás zaznamenal, ale samozřejmě v médiích to je výrazně menšinové. Ale není to zakázané, jako třeba opačný pohled v Rusku. Myslíš, že Waters by nějak dramaticky protestoval, kdyby někdo začal vyzbrojovat Palestinu? Podle mě by byl zticha, protože dvojí metr. Samozřejmě západní systém není dokonalý a spásný pro celý svět a nese velký díl odpovědnosti na problémech ve třetím světě, ale ruský, čínský aj. systém je ještě mnohem horší, a to jak pro vlastní občany, tak pro třetí svět.

Ad Gilmour - jaký koncert? Teď fakt nevím.
puschpull puschpull být nad věcí, pohoda a klid ... - AV-Com (Homepage) 10.8.2022 06:18 - Oblíbené kluby (10:13) 73161
stevano, souhlasím. V tom že se v tomto pohledu velmi hodně neztotožňujeme.
stev stev 10.8.2022 05:05  73160
Bubla - No taky to nebudu moc rozvadet, rekneme jen, ze Waters uvadi pohled a argumenty, ktere u nas bohuzel nejsou jinak slyset. Vse je u nas naprosto jednostranne. Ale treba srovnavat Palestinu, ktera je pod totalni blokadou a nemuze prakticky nic, a Ukrajinu, za kterou stoji cele NATO, kam proudi nejmodernejsi zbrane a systemy, uz to samo o sobe hovori o nekorektnosti takoveho srovnani. K tve otazce. Nevim, kolikrat Gilmour delal propagandu, ja mam na mysli ten koncert samozrejme. Waters aspon je do tematu hodne ponoren, Gilmour podle me byl jen takovym tupym nastrojem. Obecne myslim, ze propaganda neni na miste na koncertech. Waters by si mohl odpustit, jako vsichni, co to delaji. Kdyz uz, tak se politicky prezentovat mimo hudebni scenu, treba v rozhovorech, debatach..

Jen ke slovum Puschpulla - to je dobry priklad smysleni se kterym se presne neztotoznuju (k tomu asi smeruje i Waters z toho co jsem od nej slysel). Ano tzv. Zapad je mozna skvely pro ty co ziji v Evrope, a meli trochu stesti, i kdyz zdaleka ne pro vsechny. Ale to co provadi a provadeli predstavitele tohoto Zapadu na svych periferiich (Afrika, Blizky vychod, Lat.Amerika..), ktere kontroluje, a ktere v historii dobyval vsemi moznymi zrudnymi zpusoby, a odkud sosa vsechny zdroje (i diky nimz je pak 'civilizovany' Evropan relativne syty), tam by asi lidi uplne s touto tezi ne uplne souhlasili. Takovych prikladu se da uvest desitky jen z nedavne minulosti. Pro me je dulezity oddelit sebe, svoji osobni zkusenost od toho co asi zazivaji lidi jinde. Byt to zni asi pateticky, snazim se zachovavat hodnotu zivota, at je to kdekoliv. Takova slova mi potom zni ve sve podstate - hlavne abych ja se mel dobre, co je jinde, nekde tam, me nezjima. Pokud to teda zrovna nedela Rusko, to si prisadim, to me najednou prepadne zachvat empatie. Na druhou stranu chapu, ze tenhle pristup je cloveku celkem prirozeny. Tady ale beru, ze je skupina lidi co obdivujou podobne hudebni umeni, a k nemu mam zrejme jistou asociaci s humanismem (a ne jen jeho imitaci).

Antony - vzpomnel jsem si, ze jsi o tom psal...) ano podobne kadrovani je obecne spatne. A obcas kazdy kadruje, nekdo min nekdo vic.
keysersoze KeyserSoze - kronikář klubu Genesis 9.8.2022 21:32 - Oblíbené kluby (09:34) 73159
Moc pěkně, Honzo. Jsem rád, že jsi Marillion takhle přišel na chuť. V podstatě se hodně shodnem. Akorát mě teda moc nebere netypicky nevygradovaný závěr týhle desky, proto jsem srazil hodnocení.
bubla Bubla 9.8.2022 21:21  73157
Marillion – Somewhere Else

Po Brave přišlo Afraid of Sunlight, po Marbles přichází Somewhere Else. Taky kratší album (to se mi obecně líbí, protože neudržím, hehe) a taky z něj mám pocit, jako by si na něm chtěli vynahradit všechny nálady a atmosféry, které na to minulé nedali. Je to hlavně popová (až orchestrální) psychedelie, samozřejmě převážně melancholická. Pak jsou tu ty vlivy Radiohead, na které upozorňoval Marek. Je to trochu v Hogarthově zpěvu (myslím, že inspirace Yorkem je fajn, protože Hogarth se díky ní vymaňuje z té své strojovosti, kterou jsem občas kritizoval) a v některých náladách, zvucích, ale nikde už to není tak výrazné jako v The Damage z Marbles. Důležitým rysem alba je, že písničky jsou na poměry Marillion vesměs dost krátké, což oceňuji, protože album pak působí svěžím a pestrým dojmem. Obal zajímavě navazuje na Marbles. Shodou okolností skoro stejný obal má výběr Forecast Tomorrow od Weather Report, který vyšel rok před Somewhere Else. Náhoda? No, vizuální stránka alb není u Marillion úplně ta nejsilnější, naštěstí na funkci by to nemělo mít vliv.

The Other Half je skvělá písnička na úvod, uvolněná psychedelická jízda, která na mě po Marbles působí jako totální změna atmosféry. Moc se mi líbí ty instrumentální vsuvky s klavírem a jazzovou rytmikou a tradičně výborné kytarové sólo.

See It Like A Baby je taky skvělá. Moc se mi líbí ty lehké bicí, mňoukavé elektrické piano nebo co to je a krásně nakřáplá Rotheryho kytara, která se svíjí jako had v jemné psychedelii této hypnotické písně. Před posledním refrénem hezky přitvrdí basa.

Nenápadná nádhera pokračuje v Thankyou Whoever You Are. Jednoduchý, ale krásný klavírní motiv, kosmické „smyčce“ ve výborném, nevtíravém refrénu. Skvělá melancholie. Zajímavá je kombinace s tentokrát docela výrazně hrajícími bicími.

Most Toys je rozjařená kytarovka v takovém tom alternativně tvrdém stylu, který mi připomíná kapelu Polvo. Ten slogan je skoro punkový a opakuje se na můj vkus až moc dlouho, ale ostatní místa jsou výborná. Další pro mě od Marillion stylově nečekaná věc.

Somewhere Else také není špatná, jsou tam jemné prvky beatlesácké popové psychedelie, ale trochu se táhne a je to podle mě slabší kus. Teprve poslední minuta a půl to odpálí, ale to už je na mě pozdě. A hlavě už se nemůžu dočkat.

A Voice From The Past je klenot tohoto alba a celé diskografie Marillion. Jak mě některé melancholické naříkavé věci Marillion (a že jich nemají málo) neberou, tak tato je podle mě geniální. Jednoduchý, ale krásný motiv klavíru, který jsem si hned oblíbil. Občas skvělá změna ve struktuře. Místy probleskující hobojovo/klarinetovo/flétnové zvuky jsou pro mě jasným odkazem na Talk Talk, kterým se tato skladba svou nadpozemskou atmosférou přibližuje. Celá aranž je nenápadně perfektní a Hogarth je fantastický. Vrcholná pasáž od cca 3:30 a hlavně od 4:00 je úžasná. Rotheryho gilmourovské sólo už je jenom třešnička na dortu. Dokonce i text se mi líbí a neruší mě ani ten „výstřel“ po „gone, gone, gone“.

No Such Thing má taky výborný nosný motiv, tentokrát kytarový. Do toho super psychedelické bicí a la Tool, podle mě v trochu jiném rytmu (?), zpěv přes leslie, je to malinko jako No Quarter, ale bez toho hlavního kytarového riffu, hehe. Skladba má velmi nenápadný vrchol, je akorát tak dlouhá a skvělá.

The Wound začíná kytarovým motivem a zvukem, který znám z písničky Clarice od skupiny America. Ale ty bicí do toho a rocková sloka už jsou původní, hehe. První půlka skladby mi připadá wilsonovská, moc se mi líbí wrightovské hammondy. Elektrické piano ve druhé polovině skladby je asi nejvíc radioheadovský moment na desce. Ten vliv tu je (místy i ve stylu Hogarthova zpěvu), ale ne v tak koncentrované podobě jako byla The Damage. Celé to ještě ozvláštní akustická kytara. Super.

The Last Century For Man začíná trochu jako The Tourist od Radiohead, ale pak z toho vyroste další pěkná písnička s neveselým textem a vkusnými orchestrálními vrcholy (to nejsou klávesy, že ne?).

Faith se pokouší svým zmatlaným textem a akustickou kytarou trochu do Blackbird vylepšit náladu jako jakýsi přídavek tohoto poněkud apokalyptického alba. Nejvíc se mi líbí prostředek, kde se přidá celá kapela a zní to trochu jako America okolo poloviny 70. let. Ostatně i závěr s mellotronem a lesním rohem je beatlesovsko-martinovský.

Vynikající album, kterému nemám problém dát opět plné hodnocení, protože mi jeho atmosféra velice sedí, ačkoli celek je ve srovnání s jinými pětihvězdičkovými alby Marillion poměrně nenápadný. S tímto albem se dokonce vrátili do britského albového žebříčku – příznačně nejlepší umístění od Afraid of Sunlight. Jediná vyloženě slabší věc je pro mě titulní skladba, která je přesně ukázkou postupu, kterému se ve zbytku desky dokázali úspěšně vyhnout.

5/5
bubla Bubla 9.8.2022 20:22  73156
MarblesPěkně jsem si početl, díky. Asi u těchto dlouhých alb to chce ještě mnohem víc poslechů, i když jsem to fakt neflákal. Ale jak Brave, tak Marbles v mých uších k absolutnímu hodnocení zatím něco chybí. Nicméně už teď můžu říct, že Marillion u mě díky tomuto hodnocení hodně stoupli.
keysersoze KeyserSoze - kronikář klubu Genesis 9.8.2022 17:32 - Oblíbené kluby (09:34) 73155
Miro, Pepa, IvanDěkuji za příjemné počtení u kávy :-)
keysersoze KeyserSoze - kronikář klubu Genesis 9.8.2022 15:41 - Oblíbené kluby (09:34) 73154
Marillion - Happiness Is The RoadHappiness Is The Road je nejobsáhlejší deskou Marillion, jež se rozkládá na dvou CD plackách a ploše 116 minut (pokud započítáme i hidden track). To je hodně slušná nálož a asi nic pro slabší povahy, pro které je udržet koncentraci déle jak 60 minut přímo nadlidským výkonem. Hodně tady ale pomáhá, že koncepčně jsou obě placky jiné, kdy první část Essence má charakter homogenního bloku stylově velmi podobných skladeb díky sjednocujícímu konceptu, zatímco druhá část The Hard Shoulder je freestyle, kde skupina docela solidně experimentuje s prvky rozličných žánrů.

První část Essence je bych řekl trochu tvrdším posluchačským oříškem díky monolitické vrstvě jemných tónů a Hogarthova nářku, který někdy až nebezpečně sklouzává docela dost blízko k oblasti afektovaného kňourání. Celkově mi vždy přišlo, že od této desky už Hogarthova hlasová forma není jako dřív, ale tohle postihne každého zpěváka a u Steva to přišlo až po dlouhých dvaceti letech s Marillion. Nechápejte mě ale špatně, zpívá pořád výborně. Klaním se :-)

Nebudu popisovat koncept Essence, to si může každý přečíst na Wikipedii. Po klavírním intru Dreamy Street nastoupí skvělá skladba This Train Is My Life, která předznamená v jakém duchu se první CD bude většinou pohybovat. Poklidné sloky střídá krásně vygradovaný refrén a parádní kytarové sólo nakopne skvělý závěr s houkáním. Essence je v podstatě rozdělená do dvou crescend, kdy to první nikam nevede a to druhé vyústí do hymnického popěvku. Nevím, tohle mi vždycky přišlo trochu slabší. Další takovou slabší věcí je Wrapped Up In Time, která začíná klávesovými space hrátkami a končí jako cajdák, kterých Marillion může vyprodukovat tunu bez většího úsilí. Pro mě klasický filler. Liquidity je ovšem moc pěkná klávesová instrumentálka se zvukem Hammondů a chorálů, která pro mě představuje předěl do druhé, výraznější části prvního disku. Nothing Fills The Hole je pěkná gradovačka do až soulového refrénu, který mi něco připomíná a nevím co. Woke Up je konečně opravdovou bombou, kde je po delší době slyšet Rothery. Skladba je sice pořád v pomalém tempu, ale aranžérsky je nabušená a musím tady pochválit i Hogieho. Jeho výkon hlavně v refrénu je famózní. Trap The Spark je sice další skladba, ale vždycky jsem jí bral jako takový dojezd předchozí Woke Up. Možná bych se tady obešel bez toho falsetta, ale jinak je to skvělá věc. A State Of Mind je vcelku slušná věc v pohodovém plážovém rytmu s rozvinutým refrénem a skvělou gradací v závěru. Happiness Is The Road je pro mě nejlepší skladbou první části. Jednoduchý, ale nádherný syntezátorový úvod, po kterém se skladba rozjede v reggae rytmu. Ten rozjezd vysloveně miluju, to jsou králičí bobky v akci © Miro. V čase 5:04, když se to ještě víc nahustí a rozjede do refrénu, to se o mě pokoušejí mrákoty. Ve druhé polovině je kromě jiného i zajímavý Hogarthův vokální projev, kdy zpívá s typicky stingovskou ležérností. Jedna z nej skladeb Marillion. Skrytá stopa Half-Full Jam (Half-Empty Jam v download verzi) uzavírá první CD a byla by škoda tuhle pecku ignorovat. Svižnější skladbička v hard-rockovém duchu a moc pěkné zakončení celé placky.

Druhé CD psychedelicky otevírá nehorázná pecka Thunder Fly, která mi hodně připomíná Cannibal Surf Babe, tentokrát ovšem ještě v lepším podání. Tvrdá a velmi energická skladba s nadupanými aranžemi a dvěmi překrásnými, zklidněnými pasážemi. Kapele to tady ohromně šlape. Pro mě jedna z největších bomb na albu. The Man From The Planet Marzipan je nejdřív poněkud nenápadná skladba, ale opakované poslechy odhalí její nápaditost a hravost. Na ploše skoro osmi minut se tady hodně děje. Pochvalu si tu zaslouží zase úplně všichni. Hodně moc se mi tu mimo jiné líbí Mosley a celkově rytmika. Kellyho banksovský závěr je už jenom takovou třešničkou na dortu. Velebomba. A jízda pokračuje v pinkfloydovsky zasněné Asylum Satellite #1. Z kytarového úvodu a nástupu kláves se mi vždycky zamotá hlava a rozjezd po první sloce mě spolehlivě dorazí. Za zmínku tady ještě stojí pro Rotheryho trochu netypické kytarové sólo těsně za půlkou a následný dojezd až do konce. Nádherná věc. Older Than Me je trochu zvláštní píseň s jakousi zvonkohrou a velmi zajímavým textem, který osobně chápu trochu jako Hogarthovu zpověď o zalíbení ve starších ženách. Tuhle věc vždycky chápu jako takovou interludu před druhou polovinou CD. Throw Me Out je skladba, kde hodně slyším melodiku The Beatles a moc se mi tahle píseň líbí. Vysloveně vypečený je až urban jazzový závěr s chorálem. Half The World je opět skvělá píseň s moc pěknou dynamikou. Krásné sloky, vyhnané refrény a boží tu-tu-tu-tu dojezdy. Famózní je i krátká, a na první poslech trochu nenápadná, instrumentální pasáž s nádhernou kytarou před závěrem skladby. Whatever Is Wrong With You je opět excelentním songem s výbornou dynamikou. Nemám moc rád výraz "rozsvítit", ale marně přemýšlím, která jiná kapela to takhle umí. Parádní refrén s vysloveně hitovými parametry. Especially True je pro mě nejslabším kouskem tohoto "céda", nicméně to je pořád dobrá píseň a do sračky to má hodně daleko. Jenom mi přijde trochu tuctovější a Hogarthovo zmatení typicky americkými sporty je trochu hehe. Tvrdší závěr se skoro až grungeovým řízným riffem to ale trochu ozvláštní. No, a u Marillion (skoro) jako vždy, bomba na závěr... Real Tears For Sale. Zavírák, který mi hodně připomíná King z Afraid Of Sunlight, hlavně teda v první polovině. Zklidnění a závěrečná gradace je dechberoucí a pro mě určitě jedním z nejkrásnějších hudebních zážitků.

Někdo má rád progrockovější Marillion s komplexními kompozicemi, někomu zase víc sedí jejich písničkovější tvář. Tohle dvojalbum je spojením obou světů. První CD sice občas trpí rozvleklostí a monotónností (především jeho první půlka), ke druhému CD ale nemám prakticky žádné výhrady a v klidu snese srovnání s jejich nejlepšími alby. Kdybych hodnotil každou část zvlášť, bylo by to 3/5 a 5/5. Takhle mi z toho vychází celková známka 4/5, ale opět je to lepší čtyřka jako v případě předchozí desky. Dokonce jsem si i chvilku pohrával s myšlenkou tomu dát plnou palbu. Fakt k tomu chybělo jenom málo. Nádherné hudební dílo od jedné z nejlepších skupin všech dob.
antony Antony Jsem DR SNOP / Klaun ve věku hudby - Pravda o G.AY klubu hešíků 9.8.2022 09:34 - Úvodní stránka (09:35) 73153
stev"Jestlize clovek rekne cokoliv je v rozporu s tzv. narativem mainstreamu ..., je okamzite nalepkovan ..."

To se děje vždy a všude, jde o základní princip stádovitosti. Je stanovena ideologická teze, běda tomu, kdo se odchýlí. Je jedno jestli se jedná o politické, náboženské, nebo třeba hudební téma. Můžeš to vidět tady. Každý správný soudruh se musí uklánět Wilsonovi, Hogarthovi a dalším vyvoleným. Pokud si dovolí projevit vlastní odlišný názor, je za takovou opovážlivost náležitě potrestán a perzekuován.

Však to můžeš vidět z posledního kádrováckého příspěvku místního moderátora. Jak se ti nebude líbit Watersova hudba, upadneš v nemilost. Atmosféru strachu tu zasévá klan cenzorů a mnozí jedinci podléhají. Bojí se potom psát otevřeně a cítí potřebu opatřovat své příspěvky omluvnými dodatky.. Taková malá Severní Korea tu vznikla zásluhou moderátorského tria ideologických uzurpátorů a jejich pohůnků.
bubla Bubla 9.8.2022 08:32  73152
ŠtěpánJinak nevim, proc by mely byt nazory na Watersovy politicke postoje duvod sem nepsat vic. Snad jen kdybys mel obsedantni potrebu mu nadavat kvuli jeho hudbe, tak bych to asi zvazil :-) Ale dokonce i v textech se porad jeste dokaze vyjadrit nepropagandistickym a poetickym zpusobem.
antony Antony Jsem DR SNOP / Klaun ve věku hudby - Pravda o G.AY klubu hešíků 9.8.2022 08:02 - Úvodní stránka (09:35) 73151
puschpull100% souhlas.
antony Antony Jsem DR SNOP / Klaun ve věku hudby - Pravda o G.AY klubu hešíků 9.8.2022 08:00 - Úvodní stránka (09:35) 73150
stevPřispívej víc, myslím to vážně, upřímně, kamarádsky. Píšeš dobře o muzice a to je hlavní. Díky za to.

Waterse se klidně zastávej, to na předchozím nic nemění. Umím oddělovat, jak jsem již mnohokráte psal.. :)
antony Antony Jsem DR SNOP / Klaun ve věku hudby - Pravda o G.AY klubu hešíků 9.8.2022 07:49 - Úvodní stránka (09:35) 73149
Ravil SatonPozici Waterse k Ukrajině neberu jako salonní levičáctví, to by bylo dost málo. U něj jde o celoživotní postoj od raného mládí, z jakého zázemí vyšel, v jakých kruzích se pohyboval, z čeho a jak si tvořil světonázor. Ukrajina je už jen takové malé dokreslení. Watersova dlouhodobá ideologická transformace je naprosto jednoznačná. Jak jej lidé berou jako hudebníka, co má občas politické kecy, já to vidím přesně naopak. Je to hystericky agilní hlasatel politických názorů, který jako formu zvolil v jistém období rockovou hudbu.

Jelikož dokážu oddělit názory a uměleckou tvorbu od osobnosti autora (a to je opravdu zásadní), nemám s jeho muzikou problém. Byla po nějakou dobu velmi originální a novátorská, současně proniknula ve všeobecnou známost, to je opravdu vzácný jev. Na některých albech měl dominantní roli, to mu nikdy neupřu. Jako člověk je to výstavní kokot. Ale takovými možná jsou i další naši oblíbenci, jen o tom jaksi nevíme. Což na hudbu nemá vliv, tak proč po tom pátrat.

Argumenty a protiargumenty - běžný způsob diskuze. Ve vojensko politickém poli se vždycky nějaké najdou. I pro obhajobu evidentního zla a násilí. "A vy zase bijete černochy..!" "Provedeme denacifikaci a osvobodíme vás". Atd..
bubla Bubla 9.8.2022 07:44  73148
ŠtěpánAno, jistě, zabíjení je špatné vždy a všude, i když to dělaly USA. S tím naprosto souhlasím. Problém je v tom, že Ukrajině Waters doporučuje, aby neválčila a akceptovala ruský režim (což je přece skvělý pozůstatek toho socialistického ráje, který opěvovala jeho matka), zatímco vůči Palestincům, Íráčanům a Afgháncům primárně nevystupoval s tím, že mají přestat klást odpor a nechali se okupovat zlým Izraelem, resp. USA. Takže ve výsledku je jeho postoj tzv. hraběcí rada ve stylu moudřejší má ustoupit nevypočitatelnému diktátorovi a vydat se mu na milost, hlavně aby se nestal spoluviníkem utrpení. Je to jistě možný přístup, ale nelze ho podle mě z morální pozice po druhém požadovat. No a korunu tomu nasazuje "odůvodňováním" ruské agrese, které mu nějak nezapadá do základní teze, že zabíjení je špatné. Vylézá mu z toho, že válka a zabíjení jsou špatné, ledaže se někdo cítí jakkoli ohrožen USA a chce na to reagovat zabíjením civilistů. Nelze ale uplatňovat dvojí metr a tvářit se u toho spravedlivě. Proto označení typu salonní levičák. Ne proto, že si myslí něco jiného, než co bychom označili za současný mediální (to je třeba zdůraznit) mainstream. Pochybuji, že lidí, kteří adorují vše ukrajinské za hranice absurdna, je nějaké výrazné procento. Jenom je to tak (stejně mediálně manipulativně jako od mainstreamu) zase nějakou jinou skupinou podáváno. Podobně jako u COVIDu si podle mě každý soudný člověk uvědomuje, že se v médiích některé věci zveličují a jiné potlačují a je schopen s tím žít, aniž by okamžitě padal do náruče alternativních bláznů a konspirátorů.

Ale nerad bych rozviřoval další debatu, která není o hudbě. Proto se zeptám, jakou propagandu kdy dělal Gilmour kromě letošního songu?
puschpull puschpull být nad věcí, pohoda a klid ... - AV-Com (Homepage) 9.8.2022 07:12 - Oblíbené kluby (10:13) 73147
V kontextu to ale není tak se to jeví z Tvého příspěvku. Nikdo není úplně čistý, ale v tomto "konfliktu" je Západ o tisíce procent lepší než komunismus a rusáci.
Nikdo by nechtěl žít jako v rusku a také všichni bohatí rusáci si vždy stavěli vily na tom prohnilém západě, že?
Píšu to záměrně trochu zjednodušeně ale je v tom jádro pudla.
Raději západní demokracii s jejími chybami než život pod bolševikem a jeho "vládou lidu"!

[ 62361 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt