Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub GENESIS [ŽP: 8 týdnů] (kategorie Hudba) moderují Vaklaf, Bubla, PepaNovacek.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 18:46
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 65651 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
mayak1 Mayak1 I live in a progg bubble ... 13.3.2023 19:54  77135
Hezky, hoši pekné hodnotenia a u Marka aj fandovské srdíčko, až dojímavé ... poznám obdobné stavy a vzťahy ku niektorým rockovým /metalovým albumom ...
keysersoze KeyserSoze - kronikář klubu Genesis 13.3.2023 19:42  77134
Pepa, IvanDíky, pěkně jsem si početl a v podstatě jsem i taková hodnocení očekával...
keysersoze KeyserSoze - kronikář klubu Genesis 13.3.2023 19:13  77133
Tool - 10,000 DaysJak jsem již několikrát avizoval u předchozích desek Tool, na psaní o 10,000 Days jsem se těšil asi nejvíc. Ještě dnes si velmi dobře vzpomínám, jak se po geniálním Lateralus (Lateralu) na tohle album napjatě čekalo. A taky na "hypování" a všemožné spekulace, mlžení (i od samotné skupiny) a konečného potvrzení únikem alba týden před datem vydání (kterému skoro nikdo nevěřil). I když většinou "leaky" ignoruju a čekám na oficiální den vydání, tenkrát jsem to nevydržel a uniklou verzi si obstaral. Pár dní před oficiálním vydáním jsem tedy věděl, že 10,000 Days je dalším výjimečným dílem Tool a v mém žebříčku se postupně vyšplhalo až na nejvyšší příčku.

Album si hoši produkovali sami a upřímně bych ani nepoznal, že to už neměl pod palcem David Bottrill. Zvukově je to tradičně vymazlené, jednotlivé nástroje jsou od sebe pěkně oddělené a prostě to není žádná zahuhlaná zvuková koule (což ale v jejich případě nehrozilo nikdy). Spousta lidí tuhle desku srovnává s tou předchozí, ale podle mě 10,000 Days není tak monolitické, je rozmanitější a poněkud experimentálnější. Komerčně mělo album fantastický úspěch a v "hudebně analfabetických USA" © Miro se jej v prvním týdnu prodalo přes půl milionu. Má také moc pěkný obal, jehož součástí jsou stereoskopické brýle a pokud si s nimi prohlížíte obrázky v bookletu, získávají tím třetí rozměr. Samozřejmě nesmí chybět ani varování, aby člověk brýle používal pouze k zamýšlenému účelu a případně si neublížil a nesoudil se s vydavatelem či kapelou o velkou hromadu chechtáků.

20230312-102040

Ještě se zastavím u samotného názvu 10 tisíc dní. Maynardova maminka utrpěla ve 31 letech mozkovou mrtvici a až do své smrti v roce 2003 byla částečně paralyzována. A protože se to stalo v roce 1976 a do roku 2003 je to 27 let, odpovídal by tomu i ten počet 10 tisíc dní. Texty na celém albu jsou klasicky maynardovsky šifrované a některé pasáže právě odkazují na tuto událost. Celé ty roky jsem tedy žil v domnění, že to tak je. Jenže pak jsem se dočetl, že samotný Maynard v nějakém rozhovoru název alba vysvětlil tak, že se jedná o dobu zhruba jednoho oběhu Saturnu kolem slunce. Tak budu tentokrát Maynardovi věřit, ale to první vysvětlení bylo tak nějak asi atraktivnější.

Album otevírá naprosto dokonalý úvod naprosto dokonalé pecky Vicarious. Tahle jedna z jejich vůbec nejpůsobivějších skladeb mě vždycky dokonale uzemní a náležitě naladí na poslech celé desky. Ani vlastně nevím, co bych tady měl vyzdvihnout, protože všechno je tu úžasné: dynamika, technické provedení, Maynard, samotná kompozice. Úplně boží je prostřední pasáž po stopce a následná gradace, která je rytmicky neuvěřitelně namakaná. Pasáž od zhruba 5:35 je tak úchvatná, že se mi z toho chce až plakat © Pepa. Jambi začne rovnou pěkně od podlahy riffem z cirkulárky a pomalou kompoziční výstavbou navázanou na zmíněné rytmické riffování. Maynardův vokál je tu až překvapivě melodický a celou skladbou se táhnou všemožné dynamické změny. A až teď po tolika letech jsem si při pozorném poslechu na sluchátkách všimnul, že v refrénu (pokud se to za refrén označit dá, vzhledem k vcelku netradiční struktuře skladby) se v pozadí ozývá i něco jako syntezátor. Ve druhé polovině skladby se ozve bombastické kytarové sólo hrané přes talk box a v závěru to opět všechno nádherně vygraduje. Wings For Marie (Part 1) funguje jako předehra k titulní skladbě a tady vidím jistou paralelu s Parabol/Parabola z předchozí desky. Ostatně už samotné názvy to jasně deklarují. Tahle předehra je právě onou experimentálnější tváří Tool, která mě po tolika letech hrozně moc baví a dnes možná tyhle dvě skladby považuji za středobod celého alba. Při poslechu křídel pro Marii (reference na Maynardovu matku) ve mně cosi rezonuje a úplně přesně nedokážu popsat svoje pocity. A tohle umí málokterá kapela. Titulní 10,000 Days (Wings Part 2) v podstatě atmosféricky naváže s všemožným klepáním a cinkáním Velmistra Careyho a přímo ukázkově graduje. K dokonalému napětí přispívá i neustálé klepání dupáku a neúnavné vyhrávky na baskytaru. Jenže to ještě není všechno. Pak se přidá i Adam s kytarou a Maynard začne skladbu šponovat vokálně. A to už padají králičí bobky © Miro. V prostředku přijde takový "falešný" vrchol, kdy může posluchač nabýt dojmu, že tohle je (yoko) ono. Pravý vrchol ale přichází až spolu s famózním kvílivým kytarovým sólem, Danny s Justinem do toho začnou házet všemožné vyhrávky a všechno to v závěru exploduje do katarze, na kterou stejně člověk není připraven tak, aby ho to celé nesešrotovalo. Tahle věc aspiruje na mojí nejoblíbenější skladbu Tool všech dob.

The Pot je výborná vypalovačka, kterou Tool chytře zařadili po předchozích meditačních kusech. Pamatuju si, že při prvních posleších jsem se na tuhle skladbu vysloveně těšil, protože jsem tenkrát ještě nedokázal dostatečně docenit dvě předcházející skladby a těšil jsem se, že zase přijde pořádný nářez. A to pořádný! Opět tady září rytmická sekce Carey/Chancellor, i když ostatní dva borci určitě nezůstávají pozadu. Miluju Maynardovo melodické frázování a Liar, lawyer, mirror show me what's the difference se řadí mezi ty moje vůbec nejoblíbenější. Zpomalovačka ve druhé polovině s talk boxovým skřípáním je opět nádherná a konec skladby vysloveně posrávací. Ke skladbě vznikl i videoklip, který se ale bohužel nikdy neodvysílal. Lipan Conjuring je taková odpočinková mezihra s cinkáním Indiánů kmene Navajo a po ní přijdou opět dvě pecky, které stojí vedle sebe v páru. Lost Keys (Blame Hofmann) funguje jako atmosférická předehra a ten táhlý kytarový tón, který po nějaké době začne měnit výšku, je nadpozemsky krásný. Tady si Tool opět pohrávají s tajemnem, když na pozadí probíhá konverzace sestry a lékaře, který se jde podívat na pacienta Hofmanna a vyzve ho, aby mu pověděl, co se odehrálo v Rosettě. "What's happened? Tell me everything." A na to naváže atomová bomba Rosetta Stoned, "Alright then, picture this, if you will...", kde na začátku Hofmann překotně vypráví příběh z Area 51. Maynard se k samotnému zpěvu dostane až někdy po minutě a půl a celá ta skladba je zkrátka a prostě totální esencí hudby Tool. Je tu zase neuvěřitelná spousta dynamických změn, přechodů a nápadů. Dočetl jsem se, že se tu střídají takty 4/4, 5/8, 5/4, 9/8, 11/8, 3/4 a 6/4. Dobrý, no. Danny Carey asi taky pochází z nějaké té laborky v Area 51, jinak to není možný. Mojí nejoblíbenější pasáž začíná v čase 6:05 a pak v osmé minutě, když do toho Danny začne přiťukávat rytmy na elektronické bicí a ozve se další jonesovsky zvláštní skřípající kytarové sólo. U následné gradace si vždycky říkám "No tyvole!" a když se ještě přidá Maynard, je to dokonalá definice hudebního orgasmu. Intension určitě bude v hodnocení trochu kontroverzní, ale pro mě je to další pecka, tentokrát z ranku experimentálních kousků. Na pozadí opět indiánské rytmy a všelijaké cinkání, parádní vyhrávky na basu a zefektovaný hlas Maynarda. Za polovinou stopka, vybrnkávání na kytaru a potom skvělý rozjezd s elektronickým "bordelem". Tuhle skladbu ale opět chápu hlavně jako předehru před (téměř) závěrečným kusem Right In Two, což je dechberoucí skladba a opět jedna z mých vůbec nejoblíbenějších od Tool. Na začátku znovu přímo ukázková atmosféra a když se nad tím zamyslím, ani k tomu nebylo moc potřeba - jenom nějaké cinkání, vybrnkávání na kytaru, zefektovaný riff, úsporná basa a jemný Maynardův zpěv. Hoši z Tool ale i takovými prostředky umí vykouzlit velkou věc. Ve své první polovině skladba příjemně graduje a zlom nastává v pasáži, kde Carey vyťukává melodie na elektronické bicí a do toho vstoupí kytara, aby to nakonec celé vyústilo do jedné z nejkrásnějších částí desky. Celý ten závěr skladby je pro mě nepopsatelným zážitkem a ani se o to tedy nebudu pokoušet. Dokonalý závěr famózní desky. Viginti Tres je ambientní zhulenina, kterou většinou i vynechávám a je to věc, bez které bych se v klidu odešel a ani ji nebudu do hodnocení počítat.

10,000 Days je nádherné, pro mě v podstatě dokonalé album, které se již roky řadí do mého top alb všech dob a dávám ho na stejnou poličku spolu s The Lamb od Genesis, Animals od Pink Floyd nebo Brave od Marillion. Tady musím tedy použít Honzovu hodnotící stupnici, protože ta standardní nestačí...

6/5
artfan Artfan 13.3.2023 14:34  77132
Je pravda, že sexuální scény jsou natočeny "bez servítků"... To mi přivodilo i jediný úsměv na tváři, kdy se při jedné takové scéně vyhrabal z pod bohatých sukní vzdychající šlechtičny Karel Roden a odkráčel středem ze scény...
pepanovacek PepaNovacek 13.3.2023 14:25  77131
Já jsem o tom filmu četl, že je to skoro porno.
artfan Artfan 13.3.2023 14:16  77130
Včera jsem viděl Il Boemo. Dělal jsem si naděje na pestrou podívanou a hodnotný zážitek. Ovšem to se mi ne zcela vyplnilo. Film je dějově řídký, takže jeho dvě hodiny 20 minut neudrží pozornost a napětí. Dyk v hlavní roli ano, budiž, a některé scény vyjadřující dekadentnost benátské společnosti jestli měly šokovat nebo aspoň překvapovat, tak to ano.
pepanovacek PepaNovacek 13.3.2023 12:34  77129
ArtfanNo jo, ale ve čtrnáctidenním cyklu strávíme s Yes skoro rok. A to se mi tedy vůbec nezamlouvá.
pepanovacek PepaNovacek 13.3.2023 12:32  77128
ArtfanHehe, psali jsme asi ve stejnou dobu.
pepanovacek PepaNovacek 13.3.2023 12:32  77127
Ivane, děkuju za recenzi. Čekal jsem, že se Ti budou líbit skladby, které já považuji za slabší, a naopak, a asi nebudeš sám, řekl bych. Prostě každý oceňujeme něco jiného nebo jak píšeš - není to úplně hudba Tvého srdce. A je to krásné, jak v těch detailech se neshodneme, jak tu muziku slyšíme rozdílně.
artfan Artfan 13.3.2023 12:29  77126
PepaNovacekPepo, to jsme se krááásně neshodli, co je na 10,000 Days pozoruhodného a co naopak...hehe A to jen potvrzuje, že chlapci od Tool píšou muziku, která se dá slyšet mnoha způsoby. A to je dobře.
Mně - čtrnáctidenní cyklus hodnocení vyhovuje, protože mi umožňuje nadále poslouchat pestrou paletu muziky dle mého výběru a nemusím se "ponořit" pouze do jedné kapely.
artfan Artfan 13.3.2023 12:20  77125
Tool – 10,000 Days (2006)

Zase pětiletá pauza mezi CD. Dočetl jsem se, že se jim to moc nevyplatilo, jelikož nebyla naplněna vysoká očekávání fanoušků.

Vicarious se po klidnějším začátku dostane do obvyklých toolovských kolejí a v těch i zůstane až do konce. Pěkně to šlape v ne úplně nejrychlejším tempu, takže se dá spokojeně pokyvovat hlavou. Vlastě již nic nového pod Sluncem.

V Jambi zpěvák opět netlačí moc na pilu, což mi vyhovuje o něco víc než když je tomu naopak. Zase je tu podivné sólo na kytaru, ale do skladby sedí. Za ucho mě vzala úžasná basa a byl zde použit dědeček vocoder? Skladba je podobná té první, ale líbí se mi o něco více.

Ve Wings For Marie (Pt 1) mi zvuk basy v začátku evokuje odbíjení zvonu, chlapci si krásně progově hrají a ve čtvrté minutě na chvíli nádherně na pár vteřin ukážou, že tu sílu mají a můžou to do nás valit plnou parou. Pak se zase hudba zjemní a je tu až snová atmosféra. Toto je nádherná skladba. A 10,000 Days (Wings Pt 2) pokračuje tam, kde skončila první křídla, ta druhá navázala atmosférou a náladou. Jsou ke slyšení zvláštní zvuky jako zvuk hromu s kytarou, či co to je. Opravdu se mi líbí, jak skladba graduje a bobtná strašně pomalu, člověk čeká, co se přihodí, něco hrozného? Slyšíme zase sólo nesólo, v deváté minutě nakrátko vzepětí, pak se uzavírá hudební kruh. Mám z toho skoro husí kůži, což se mi u hudby, kterou jsem dříve neznal, již déle nestalo. Křídla jsou úžasná dvojskladba či suita nebo jak tu nádheru nazvat. Má to atmosféru, má to koule a dohromady je to nejlepší věc na desce.

The Pot po předchozích hodech vyznívá trochu všedně a obyčejně. Na poměry Tool je to jednoduché a průhledné. Hladinu zčeří pouze několikasekundové sólo, jak jinak než podivné, nemůžu ale říct, že by se mi skladba vůbec nelíbila.

Ani na tomto CD Tool nechybí minutová zvláštnůstka jménem Lipan Conjuring, připomínající jakési indiánské vzývání boha.

Lost Keys (Blame Hofmann) je jen vybrnkávání a pod tím dlouhatánský tón kytary plus dialog na konci, zase nějaká toolovská podivnost, nebo předehra ke dlouhé následující skladbě? Že by Hofmann byl, kdo ztratil klíče? Vyvstává otázka, kdo je Hofmann…

Rosetta Stoned se nadějně mašinózně rozjiždí, spolu se zkresleným vokálem a podobný rytmus včetně vokálu je udržován po celou skladbu. Další vrzající „sólo“ na kytaru zní jako foukací harmonika a aspoň zpestření jinak ne moc košaté skladby. Na to jak je to dlouhé, jsem si moc zábavy neužil.

V Intension šustivý, šumivý, šeptavý skoro dvouminutový rozjezd předznamenává atmosféru celé skladby. Ta plyne pomalu polehoučku za úsporných zvuků nástrojů a hlasu Keenena. Velmi pozvolné přidávání plynu udržuje až meditativní charakter. Další ze zvláštnějších věcí na CD, ale určitě z těch zajímavějších a lepších.

V Right In Two jakoby po první tři minuty pokračovala předchozí věc. Pak se skladba oprostí od svého „minimalismu“ a stane se z ní „obyčejná“ pecka Tool. Ale baví mě svým valícím se a rozvláčnějším tempem, až se nakonec rozběhne úprkem do své poslední části, kdy na konci zemře. Další z pozoruhodnějších věcí na albu.

Závěrečná Viginti Tres je pět minut zvuků, jejichž smysl mi uniká.

Řekl bych, že nastoupený trend vysoké kvality produkované muziky pokračuje. Přiznávám, že vzhledem k charakteru hudby, která není úplně hudbou mého srdce, jsem nedokázal celé album poslouchat v kuse. Ale to rozdrobení mi pomáhalo více se do skladeb ponořit. Takže bych 10,000 Days slyšel na stejné až podobné úrovni jako předchozí tulí díla.


7/10
pepanovacek PepaNovacek 13.3.2023 12:14  77124
Velmi doporučuju film 25 let neviny, který jsem právě dokoukal.
pepanovacek PepaNovacek 13.3.2023 10:06  77123
Tool - 10,000 Days – 2006
Po opakovaných a pečlivých posleších tohoto alba jsem dospěl k názoru, že má mnoho společného s tím předchozím – i ono pro mě bylo dost velkým oříškem, takže jsem ho rovněž poslouchal celé v kuse i po jednotlivých skladbách, a i u něj se mi nakonec potvrdilo, že Ænima se mi stále líbí nejvíc.

Vicarious
Superbomba, až velebomba hned na úvod. Nádherná, strhující skladba. Tentokrát jsem se nepitval v rytmech, ten základní je na pět, a myslím, že sem tam naši milí chlapci zahrají i třeba na sedm. Pro mě jsou tohle typičtí Tool, v poloze, ve které je mám nejraději. Krásný začátek, po asi tři čtvrtě minutě se přidá kapela. Výborná je tady baskytara. Nebo jak se ozve ve druhé minutě kytara – v obou kanálech, to je fantastické místo, kde jsem si opět uvědomil, jak netypicky, zvláštně, neonanisticky, ale přitom strašně poutavě a zajímavě Adam Jones hraje. Kolem páté minuty se vrátí motiv z úvodu, a posluchač celkem logicky očekává konec skladby, ovšem nebyli by to geniální Tool, kteří pro nás mají jakýsi přídavek, kde to nádherně graduje, a to nejen díky dvěma šlapákům, které Danny Carey využívá sice střídmě, za to ale (podobně jako Adam Jones kytaru) naprosto fantasticky. Po sedmi minutách jsem spokojen, nadšen, až téměř znovu ohromen.

Jambi
Druhá skladba, podobná stopáž, druhá naprostá bomba, o které opět nemůžu napsat nic jiného, než jen samé superlativy. Ve slokách se tentokrát hraje na devět dob, a kytarové sólo uprostřed je na šest – a je fantastické!!! Adam Jones hraje přes nějakou krabičku, případně krabičky, a opět velice neortodoxně. Nádherná skladba, a po čtvrt hodině je to prostě mazec a balzám na moje uši.

Wings For Marie (Pt 1)
Tak tahle poloha kapely mě až tak moc nebere, je to takové jakoby rozvleklé, trochu ve stylu Pink Floyd (hlavně zpěv mi je připomíná), celá kapela zaburácí jen na chvíli po čtvrté minutě. Za mě pouze skorobomba.

10,000 Days (Wings Pt 2)
Opět mi hudba připomíná Pink Floyd. Na úvod cinkání, zvuky bouřky, pěkná baskytara, krásné, dlouhé, uplakané, kvílivé tóny kytary, zpěv, občas kotel, opravdu dlouhá předehra. Okolo páté minuty je moc pěkný ten zdvojený vokál, teprve až pak, v polovině skladby, se to zlehka rozjede. Následuje opět nezvyklé – a opět výtečné – sólo na kytaru, takové psychedelické. Kolem osmé minuty začne basa hrát jinak, krátce, úsečně, a celé se to tím hodně změní, pak ještě větší rozjezd, ale jen asi na minutu, zklidnění a zvláštní konec. Líbí se mi, jak se tady kapele podařilo pracovat s atmosférou, kterou budují po celou skladbu, která je z větší části taková poklidná.

The Pot
Samotný vokál s nějakým echem – a skutečně nádherný!!! Přidá se baskytara, nějaká tabla a kytara. Ve sloce vynikající, tepající basa, v refrénu pak skvělé předražené doby, jak se zpívá High, to je fakt super. Ve druhé sloce ještě naléhavější zpěv, uprostřed jakási mezihra – fantastická – pak znovu vynikající kytarové sólo, jen kratičké, špetka vokálu, jízda bicích na kotle, brutálně šlapající rytmika, zpěv, zase ty předražené doby, a strhující, gradující závěr. Tohle je skutečná lahůdka, to mě moc baví, přesto, že je to celé myslím na čtyři, takže žádně rytmické složitosti.

Lipan Conjuring
O téhle vsuvce nenapíšu nic, jelikož nevím, co.

Lost Keys (Blame Hofmann)
Přenádherný úvod s tou kytarou a basou, i zvukově, to úplně hladí uši. Opět mi to evokuje Pink Floyd, těmi hlasy, kroky – skoro jako z The Dark Side Of The Moon.

Rosetta Stoned
Před čtvrtou minutou se mi moc líbí ty stopky, které asi po minutě zazní znovu, tentokrát i s breaky na bubny, pak je krásná krátká pasáž. Po sedmé minutě je parádní naprděná baskytara, a kytara zní trochu jako foukačka, asi hraná přes nějakou krabičku. Až v čase 8:38 poprvé zazní refrén (pokud to tedy refrén je) – a je to nádherná, silná melodie. Líbí se mi tady ty tvrdé kytarové riffy nebo ke konci gradace, kde to Danny Carey moc pěkně prohrnuje svými breaky, líbí se mi zase ty rytmické složitosti (nestudoval jsem je, ale hraje se zde na čtyři, na pět, na šest), jenže se nemůžu ubránit dojmu, který pravděpodobně nedokážu úplně přesně pojmenovat, ale pokusím se o to v závěrečném odstavci.

Intension
Pěkné, ale ne právě zajímavé, pro mě, samozřejmě. Hezká basa, tabla, různé cinkání, i ten motiv, který začne hrát kytara někde okolo čtvrté minuty a postupně se k ní přidá baskytara, hi hat a zpěv, je pěkný, nicméně je to trochu nudné a monotónní, a napadá mě jedno nepěkné slovo, podobně jako u některých skladeb na předchozím albu, a to slovo je vata.

Right In Two
V poslední normální skladbě se vracíme takřka na úroveň prvních dvou. Výborný a melodicky silný a krásný je refrén, moc se mi líbí ta gradace, která začíná kolem páté minuty.

Viginti Tres
Zhulenina, ke které se nebudu vyjadřovat.

Vzhledem ke dvoutýdennímu cyklu jsem se rozhodl dát si pár dnů pauzu, a před posledním odstavcem si album ještě jednou poslechnout, protože se mi zdá, že jsem ve svém hodnocení nějaký přísný. Poslech tedy byl včera odpoledne. Nejprve Vám musím sdělit, že ten dvoutýdenní cyklus mi nevyhovuje, nejsem tak do Tool ponořen, jako tomu bylo u ostatních kapel, moje pozornost je odváděna, a zkrátka se mi to nelíbí, a doufám, že u Yes se vrátíme k tomu, co tak dobře funguje už snad pět let, tedy jedno album týdně.

Takže poslední odstavec. První dvě skladby jsou skutečně naprosto geniální a neuvěřitelné, pěkně se za těch pár dnů rozležely a vybarvily, u obou jsem se téměř posrával, u Vicarious asi o maličko víc, u Jambi je ovšem fantastické to tvrdé kytarové sólo. Opravdu je těch prvních patnáct minut úplná lahůdka. Uzrály ale – bohužel – i další dvě skladby, Wings For Marie (Pt 1) bych s odstupem těch několika dnů odebral status skorobomby, a 10,000 Days (Wings Pt 2) mě baví fakt až od té osmé minuty, předtím je to rozvleklé a monotónní. A copak se nám, milí hoši, vyklubalo z The Pot? Ano, správně, z The Pot se nám vyklubala velebomba!!!!! Při Lost Keys (Blame Hofmann) jsem měl husí kůži, to je opravdu překrásná skladba. No, a kvůli Rosetta Stoned jsem si vlastně dal tu přestávku, jelikož jsem byl takový bezradný. Ano, i ona se rozležela, a ano, je to bomba, avšak ne taková, jako první dvě skladby. A ten dojem, o kterém jsem psal, že se mu nedokážu ubránit, už sice nebyl tak silný, ale zůstal. Zdá se mi totiž, že tady už je to trochu překomplikované, ale je mi jasné, že vysvětlit to je v podstatě nemožné. Intension mě opravdu moc nebaví. A Right In Two je na závěr alba velice povedená. Pro mě má 10,000 Days opravdu mnoho společného s albem Lateralus – obě mohla být naprosto geniální a bezchybná, obě v délce cca pětačtyřiceti minut. Vážně se moc těším na závěrečné poslechové kolečko, a na to, jestli mi přinese nějaká překvapení, zatím totiž u mě stále vede Ænima, a 10,000 Days budu hodnotit stejně jako Lateralus.


8/10

mayak1 Mayak1 I live in a progg bubble ... 12.3.2023 21:47  77122
... asi práve kvôli bohatej grafike Adama Jonesa na koncertoch, aby ľudia chodili, ja som nevidel v živote lepší koncert, čo sa týka premietaného materiálu na plátna za kapelou, ako vlaňajší květnový koncert TOOL ...
pepanovacek PepaNovacek 12.3.2023 21:10  77121
Nebo Live At The Rainbow 1973.

[ 65651 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt