Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Lopuch, server nejen
pro botaniky

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Hudební klub [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hudba) moderují postKF, Antony.
Archiv

V tomhle klubu si budeme povídat o hudbě a různých příbuzných tématech. Třeba o zvuku, který její poslech značně ovlivňuje.
Motto:
"ten vesmír hudby, to je tak neuvěřitelná nádhera.... a pro jednu duši je tento prostor naprosto nekonečný a nevyčerpatelný ... člověk pochytí za život jen mizivé procento (ani ne) té nádhery. A zaplaťpánbů alespoň za to." (puschpull)
Dlouhodobé téma :
Nahrávky, které mne zaujaly, a proč
Další téma se bude točit kolem aktuálního vydavatelského dění :
TIPY na TOP alba 2022
Antony:
FOR ABSENT FRIENDS - Disappear (2022)
GREEN ASPHALT - Green Asphalt (2022)
VITSKÄR SÜDEN - The Faceless King (2022)
REALE ACCADEMIA DI MUSICA - Lame di Luce (2022)
CRIPPLED BLACK PHOENIX - Banefyre (2022)
COSMOGRAF - Heroic Materials (2022)
KING BUFFALO - Regenerator (2022)
NAXATRAS - IV (2022)
LORD VIGO - We Shall Overcome (2022)

puschpull:
CRIPPLED BLACK PHOENIX - Banefyre (2022)
COSMOGRAF - Heroic Materials (2022)
GREEN ASPHALT - Green Asphalt (2022)
SIGH - Shiki (2022)
NAXATRAS - IV (2022)
KING BUFFALO - Regenerator (2022)
GALAHAD - The Last Great Adventurer (2022)
suchos:
VITSKÄR SÜDEN - The Faceless King (2022)
MISCRANCE - Convergence (2022)
SIGH - Shiki (2022)
SEAX - Speed Inferno (2022)
AUTOENESIS - Moon of Foul Magics (2022)
OUT OF THE BEARDSPACE - Like Moths To A Flame (2022)
CB3 - Exploration (2022)
MAJOR PARKINSON - A Night At The Library (2022)
NAXATRAS - IV (2022)
PHANTOM SPELL - Immortal's Requiem (2022)
NEGATIVE PLANE - The Pact... (2022)
LORD VIGO - We Shall Overcome (2022)
MISANTHROPE - Les déclinistes (2022)

Dutch:
VITSKÄR SÜDEN - The Faceless King (2022)
COSMOGRAF - Heroic Materials (2022)
NAXATRAS - IV (2022)
slava:
Jeff Michaels - Space Debris (2022)
LONG DISTANCE CALLING - Eraser (2022)
Brian Eno - FOREVERANDEVERNOMORE (2022)
Camo & Krooked & Mefjus – Overture single (2022)
The SMILE - A Light For Attracting Attention (2022)
Frank Zappa - ZAPPA ’75: Zagreb/Ljubljana (2022)
Richard Müller - Čierna labuť biela vrana (2022)
DUNAJ – Za vodou (2022)
Cécile McLorin Salvant – Ghost Song (2022)
CRIPPLED BLACK PHOENIX - Banefyre (2022)
KING BUFFALO - Regenerator (2022)
GREEN ASPHALT - Green Asphalt (2022)
VITSKÄR SÜDEN - The Faceless King (2022)
Van Morrison - What’s It Gonna Take? (2022)
Vangelis – Juno to Jupiter (2022)
Jean Michel Jarre – Oxymore (2022)
Jan Hammer – Seasons pt.2 (2022)
JETHRO TULL – The Zealot Gene (2022)
Mata Atlântica & Markus Reuter - Retiro e Ritmo (2022)
Markus Reuter, Fabio Trentini & Asaf Sirkis – Truce 2 (2022)
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 19279 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
antony Antony Jsem DR SNOP / Klaun ve věku hudby - Pravda o G.AY klubu hešíků 28.12.2023 18:02 - Úvodní stránka (00:12) 22958
slavaTotální odklon od původního sdělení. No, mne to obecně neruší. Odklon od čehokoli byl v umění vždycky způsob, jak se dostat dál. Pokud se nejedná o samoúčelný programový trik, ovšem. I parodie je způsob vyjádření. Dílu, které nesvádí k parodii, něco chybí.
Jiná věc je, co třeba nyní dělá Waters. To je nechtěná sebeparodie, nechutná fraška. Rozmělňování muziky pokryteckými kydy zbohatlíka, co vodu káže, víno pije.
antony Antony Jsem DR SNOP / Klaun ve věku hudby - Pravda o G.AY klubu hešíků 28.12.2023 17:56 - Úvodní stránka (00:12) 22957
Možná jsem to nezmínil, ale SCORPIONS taky miluju. Klaus Meine je mistr zpěvák. Jo, tak wopatrně.. :)
antony Antony Jsem DR SNOP / Klaun ve věku hudby - Pravda o G.AY klubu hešíků 28.12.2023 17:54 - Úvodní stránka (00:12) 22956
JudithOK, příště méně vysvětlovat, více k PINK FLOYD, kteří jsou nejvíc. Jasan, jawor, jawohl, Herr General!
slava slava Nakonec to všechno dobře dopadne 28.12.2023 17:22 - Klub Hudební klub (23:47) 22955
The WallBerlínská Zeď byla naživo asi skvostná, zejména vzhledm k okolnostem. Scorpions mě tam vadily, ale Van Morrison a Joni Mitchell byli skvělí.

Nejhorší parodii The Wall (podotýkám, že pro mě) jsem zažil v Praze. Nemyslím ani hudebně, ani vizálně, natož zvukově. ALe ideově. Na obrazovkách padaly z oblohy dolary a loga Shell. Totální odklon od původního sdělění téhle "opery".
Ale to je jen můj pohled:)
slava slava Nakonec to všechno dobře dopadne 28.12.2023 17:16 - Klub Hudební klub (23:47) 22954
Mads MikkelsenMads Mikkelsen je skvostný herec

Poprvé jsem ho zaregistroval v (pro některé) kultovním filmu

Blikající světla

Teď mě velmi zasáhl jeho film z 2020

Rytíři spravedlnosti

Jeho záporák v bondovce je zápornější být už nemůže.
Když bych ho měl k někomu přirovnat, tak mě se nabízí jen Gabin. Nehnutá tvář, kamenný výraz a přesto dokáže všechny hluboké a niterné emoce dokonale vyjádřit.


Poslouchat severské filmy v dabingu by mělo být trestné:)
judith Judith 28.12.2023 14:11 - Klub Hudební klub (23:54) 22953
Antony, ano, ty jsi mimořádně štědrý člověk :) A já chci mluvit s tebou, ne s řečnickým pultíkem. Dneska už tě přes něj trochu vidím. Nějak se nám z řeči ztratili ti Pink Floyd, a to je zločin, protože Pink Floyd jsou nejvíc. Dám tomu albu ještě poslech, i kvůli zúčastněným kapelám, ale teď jsem pořád hodně naladěná na letošní novinky. No aspoň už mi po dvou dnech zmizel tik v oku. Pokrok nezastavíš!
puschpull puschpull být nad věcí, pohoda a klid ... - AV-Com (Homepage) 28.12.2023 13:14  22952
Poslouchám:Godhead - Power Tool Stigmata (1998)

Godhead (band) - Wikipedia
Nějakou peripetií po poslechu Laibach se mi to nabídlo.

Zajímavá cover verze písničku od Beatles - Eleanor Rigby

Vracet se k tomu ale asi nebudu ....
antony Antony Jsem DR SNOP / Klaun ve věku hudby - Pravda o G.AY klubu hešíků 28.12.2023 11:26 - Úvodní stránka (00:12) 22951
JudithRád dávám víc, su takové nezištné kořeň z Moravy.

Každý odlišný názor je pro mne vítanou příležitostí, abych se zamyslel. A po zamyšlení rád dospěji k revizi vlastního, pokud se mi otevře nové poznání. K tomu je nezbytná dostatečně přesvědčivá argumentace. Chybí-li, zamyslím se také, ale je pak vysoce pravděpodobné, že dospěji spíše k utvrzení svého původního názoru.

Ať hledám, jak hledám, nenacházím argument pro tvrzení Nesouhlasím s tím, že "jakákoli hudba by bez nastudování zůstala na papíře". Nic proti intuitivnímu osobnímu nesouhlasu, avšak nelze jej přenést do obecnější roviny, když není věcně podložen. U těchto témat se vyplatí pracovat s principem materiální pravdy, v jehož rámci je třeba řádně odůvodňovat, aby byl zachován. Tvrzení, že byla hudba na světě dříve než papír, nepřináší přiléhavé zdůvodnění. Nutno podotknout, že vazbu "zůstat na papíře" vnímám i přeneseně, není tedy třeba se vázat na papír jakožto nosný materiál. Může zůstat na papíře, i když ji autor nosí v hlavě, vyryl do hlíny jako skicu, atd.

Dále "rock v mnohém navazuje na samotné kořeny hudby". Samozřejmě, na tom se shodneme. Jenže, každý hudební styl navazuje na samotné kořeny hudby. Jinak by to nebyla hudba. Proč máš tendenci rock nějak vyčleňovat nebo odlišovat v tomhle smyslu od ostatních žánrů? Opět nikde nevidím žádné zdůvodnění. Vidím v tom jen snahu dělat z rocku něco speciálního, k čemu musíme v rámci reinterpretace zvláštně přistupovat. Jelikož není důvodné ani odůvodněné, není takové tvrzení ani účinné.

Dále souhlasím se vším, co píšeš o autorském divadle, o malých scénách, o jedinečné interakci, i o rocku jako jisté formě autorského divadla. To je krásně řečeno. Akorát, má-li to něco dosvědčovat, pak právě jedině to, že je zcela žádoucí provádět svobodně modifikované reinterpetace, tedy moje slova.

Alba vs. písničky. Tady se setkáváme, troufám si říci, s nedostatečnou znalostí problematiky ze tvojí strany. Nebo s jakýmsi zidealizovaným viděním. PINK FLOYD vždycky dělali jen a jen písničky. Na pár albech je sice spojili do tematického celku, ale pořád to byly jenom písničky, což se projevovalo ve všem. Byly hrány samostatně, fungovaly samostatně, v hitparádách se umísťovaly samostatně, byly zpracovány samostatně. Dramaturgické seskupení do jistým způsobem navazujícího útvaru nelze brát jako dogma. Je to jen jedna z možných forem a zase je věcí umělecké svobody tuto formu pozměňovat a rozbíjet. Je to žádoucí a zásadní pro vývoj. Celkem pěkná je zmínka " jednotlivé skladby nemohou vystihnout to, co je pro Pink Floyd specifické", protože nahrává na další ping i pong. Ping - dovoluji si tvrdit, že naopak většina lidí má PINK FLOYD zafixované podle cca pěti profláknutých skladeb, nikoli podle alb. A i když mají alba, těší se na svých pár oblíbených songů. Kapelu klidně mohou definovat jednotlivé skladby na výběru, často lépe než album, co obsahuje vatu. Pong - stonerové předělávky se snažily vystihnout to, co je pro vlastní styl předělávajících interpretů specifické a The Wall jednotlivé skupiny využily pouze jako polotovar, platformu. V tom tkví účinek i jejich síla. Proč by se OMG měly snažit o vystižení toho, co je pro PINK FLOYD specifické? Tím by jejich práce ztratila smysl, tvůrčí svobodu i přínos. To je to poslední, co bych po nich chtěl, fakt.. Jestli většina pokusů o předělání končí tristně je otázka osobního líbí/nelíbí a nelze tento dojem přenášet do obecné roviny.

Poslední odstavec vnímám jako hyperbolu do nicoty. Nepíšu pro publikum, píšu v první řadě pro sebe, ve druhé řadě tobě, a ve třetí řadě tak, aby to bylo přínosné i dalším čtenářům. Že se necítíš jako komunikační partner, cítíš se použitá, atd., k tomu dodám jen - vyžeň tyto chmury ze své hlavy, není tomu tak. To by mne mrzelo, neboť takový můj přístup k dialogu nikdy není.
antony Antony Jsem DR SNOP / Klaun ve věku hudby - Pravda o G.AY klubu hešíků 28.12.2023 10:18 - Úvodní stránka (00:12) 22950
DutchDovoluji si souhlasit.. :) Děkuji za tvá slova. Říkáš to úplně přesně. "Emoce, jsou velmi problematicky vtělitelné do slov a dochází k pocitu neschopnosti vnitřní postoje vyjádřit a následně pochopit." Dobřes taky připomenul, že v chytristice některých bloudivých (ne)myslí jsme byli s Judith prohlašováni za multiidentitu. Nu což, podobných expertů na všechno je internet plný.. :)

Pro dokreslení situace musím zmínit, že s Judith máme poměrně rozsáhlou historii komunikace na Rockboard, kde jsme do zbla rozebrali spoustu témat a celkem se diskuzně oťukali. Takže, ač zde novou duší, máme na čem stavět. Chceme se dobrat pomocí dialogu nových poznatků (věřím, že je to vzájemné), cesta může vypadat kostrbatě až protismyslně, ale jsme poměrně v souladu. Především v tom, že se dokážeme vyhnout záludnostem a respektujeme vzájemnou názorovou svobodu.

Proto i výrok, který by se dal vyložit mnoha způsoby, automaticky vykládám pozitivně. Což v tomto klubu platí vždy, u všech zde vnímám důvěryhodnou a respektování hodnou osobnost, jež mne v mnohém obohacuje. To se hned jinak povídá, píše, přemýšlí..
dutch Dutch 28.12.2023 09:46  22949
Tak co už víme je, že Antony není Judith, jak jeden myslitel taky vydedukoval. Rozumím oběma pohledům a je v pohodě, když oba zazněly. Že by racionální (ideový) pohled vs. emoční (vášnívý)? Racio zní někdy odosobněně a často je, ale také nachází pravdu častěji. Emoce, jsou velmi problematicky vtělitelné do slov a dochází k pocitu neschopnosti vnitřní postoje vyjádřít a následně pochopit. Rád Vás čtu oba. Co si z toho beru je to, že pokud někdo s kým se bavím se "cítí použit" a "necítí jako partner v dialogu", tak je něco špatně s mým přístupem.
judith Judith 28.12.2023 08:59 - Klub Hudební klub (23:54) 22948
Antony, díky za příspěvek. Mám pocit, že jsem dostala víc, než jsem si vůbec zasloužila.

Nesouhlasím s tím, že "jakákoli hudba by bez nastudování zůstala na papíře". Hudba na světě byla dřív než papír, doslova i symbolicky. A rock v mnohém navazuje na samotné kořeny hudby. Část rockerů v 70. letech začala rockový způsob vyjádření propojovat se světem artificiální hudby. Toto propojení vede k různým situacím, které jsou zajímavé prakticky i v rovině úvah.

Vedle opery existuje třeba také autorské divadlo, různé malé scény, kde se jednotlivé historicky ustálené role inscenačního týmu opět spojují do jedné nebo několika málo osob - hra se rodí z interakce. Míra je různá, během zkoušení se fixuje určitý tvar, který někdy prochází proměnami i po premiéře. Některé takové inscenace se už dočkaly také jiného nastudování, další jsou natolik spojené se svými tvůrci, prostředím, dobou a okolnostmi vzniku, že je něco takového představitelné jen velmi těžce.

Rock jako takový funguje spíše na principu autorského divadla, vzniká z jedinečné interakce konkrétních účastníků. Někdy je to dále přenosné lépe, jindy hůře. Skupiny jako Pink Floyd jsou spíš jako opera. Krom nejranějších počátků nikdy netvořily písničky. Tvořily alba, celky. Proto drtivá většina pokusů o nové verze končí tristně - ne proto, že by Pink Floyd byli nedotkutelné modly nebo že nikdo jiný nemůže hrát jako oni, ale proto, že jednotlivé skladby nemohou vystihnout to, co je pro Pink Floyd specifické. Ani když někdo takových skladeb dá za sebe víc ve stejném pořadí.

Poslouchala jsem album zatím jen jednou a ne celé, možná se k němu ještě vrátím, nechci si svůj prvotní pohled na ně příliš fixovat. Pouze jsem popsala, jak na mě jako na posluchače působí, a následně se pokusila svoje názory lépe vysvětlit. Neuplatňuju při tom na jednu kapelu obecné zákonitosti. Používám měřítka, která pro svou tvorbu ustavili oni sami. Pro Pink Floyd byl důležitý celek, proto je důležitý i pro mě, když jde o jejich dílo. Při poslouchání jsem nad tím nepřemýšela, prostě jsem cítila a věděla, že tady se celek nerýsuje. Stejně, jako jsem u včera mnou zmíněných HMLTD cítila a věděla, že tady precizně prokomponovaný celek je, už po pár desítkách minut. Stylově mi hudba není až tak blízká, ale pro tuhle celistvost se k albu určitě ještě vrátím. Je to úchylárna, ale důvěryhodná, vnitřně poctivá.

Zbytek nechám k úvahám publiku, pro které píšeš. Necítím se jako komunikační partner v dialogu. Cítím se použitá. A ten pocit mi stačí.
antony Antony Jsem DR SNOP / Klaun ve věku hudby - Pravda o G.AY klubu hešíků 27.12.2023 23:38 - Úvodní stránka (00:12) 22947
Judith 22930U diskuze je vždy důležité sledovat téma a vnímat jeho strukturu. Odlišovat obecné od individuálního a neztratit se ve vrstvách. Vnímat příčinné souvislosti a návaznosti. Aby nedocházelo k nedorozumění jen ze zmatení, nikoli z názorových odlišností jež mohou vést ke konsenzu. To zmiňuji hlavně, aby to zaznělo, aby bylo jasno, co si sám u sebe hlídám.

Proměny písně v průběhu let. Ovšem, o tom se bavíme i nyní. Neboť píseň se proměňuje, vyvíjí, je to přirozené. Ve chvíli, kdy opustí zakonzervovaný tvar, který považujeme za tradiční, posouvá se logicky tam, kam se v průběhu času posunula interpretace, instrumentace, aranže, skladba, výraz, styl. Nemusí se nám to líbit, jenže na tom ani za mák nezáleží, děje se to vždy a vlastně to ani není možné jinak. Podstatná je jedna věc. Aby to bylo přiznáno. Když např. Wilson (kterému za jeho dlouhodobé škodění na hudebním poli přezdívám Woldemort) totálně překope klasické album, v naprosté většině je tato skutečnost je zmíněna mrňavým písmem někde vzadu, a kupující je tak uváděn v omyl. Myslí si, že má to samé, jen nějak vylepšené. Nikoli, je třeba poctivě říci - zde byla provedena jiná produkční a mixážní interpretace díla. Máš, milý zákazníku, jiný originál. A ten ať si v klidu existuje, dodávám já. Waters udělal jinou interpretaci Zdi, protože díla lze znovu interpretovat. Teď to samé udělaly stoneroidní kapely, protože to taky lze. To je obecná rovina.

A teď do toho vstupují roviny individuální. Někomu se to nelíbí. V pořádku, každé dílo se někomu nelíbí. Někomu se to líbí, taky v pořádku. Někdo je pohoršen, no, klidně ať je. Někoho to uráží a rozčiluje. Jeho chyba, určitě nikdo nevyprodukoval tuto nahrávku, jen aby někoho urazil. Urazit se, to jen vypovídá o vnimateli, nikoli o díle. Potud taky OK, každý má individuální právo být kokotem. Jenže takový vnimatel-kokot své pocity má tendenci posouvat do roviny obecné, a v tom momentě překračuje hranici, porušuje základní pravidlo nepřenosnosti osobního vnímání díla. Od zobecňování osobní nelibosti se lehce přikračuje ke konstruování jakože vědeckých teorií, proč je toto dílo obecně špatné. Obhajoba neobhajitelného spočívá v popírání základních principů, které jsme si stanovili jako axiomy. Projevuje se to nejzřetelněji smícháváním obecného a individuální na jednu hromadu, kdy jedním argumentujeme pro druhé, aniž by tam byla jakákoli příčinná závislost. Ta nefunguje ani od osobního k obecnému, ani naopak. Pokud funguje, je to fungování zdánlivé, svědčící jedině o porouchaném mechanizmu vnímání onoho vnimatele.

Zdůrazňuji, pro zdravou a korektní diskuzi je třeba udržovat nezávislost mezi osobním a obecným. Stačí se zamyslet nad konkrétními prohlášeními, abychom si tuto nezávislost, případně negativní důsledky jejího porušování, mohli demonstrovat praxi. Tím si také správně odpovíme na otázky vyplývající ze samotného tématu. Vůbec samotné analytické pozorování a vyhodnocování musí být nezávislé na osobním, abychom nezkreslovali relevanci. Osobní předpojatost nás nikam nedovede. Jen k neporozumění a konfliktu. Nutných předpokladů je samozřejmě více, ale tyhle se obzvláště v internetové diskuzi porušují často, protože se setkávají lidé různých komunikačních úrovní. Pro někoho je faul běžná metoda, jiný se dodržováním pravidel dostane do nevýhody a faulař ho zdánlivě převálcuje.

Ano, odbočil jsem. Jenže já to takhle mám. Oddělovat, argumentovat, zamýšlet se, vnímat souvislosti, korektně se vyjadřovat, reagovat na fauly, trvat na volnosti a svobodě. To dost lidí nesnáší. Jejich problém, jejich projev neschopnosti obstát. Nic osobního, to jen na vysvětlenou.

Jakákoli hudba by bez nastudování zůstala jen na papíře, to neplatí zdaleka jen pro operu. Oddělování klasické a rockové hudby v tomhle smyslu považuji za tvůj individuální pohled, který ale do obecného principu nezasahuje. První provedení opery považovat za jediné možné správné a nedotknutelné nechceme, ale zakonzervované nahrávce rockové opery toto přisuzujeme. Proč? Bez ohledu na šuplíky je první provedení jen první provedení, nic víc. Buď se tato verze zachová na nosiči, nebo se zopakuje v dalších a dalších nastudováních, kde bude uvedeno, kdo dirigoval, aranžoval, dělal scénu, hrál jednotlivé party, často dochází ke spoustě změn, a je to v pořádku. Nejde o neexistenci nastudování, ale o to, kolik nastudování je povolených. Podle vzoru rock jen jedno jakože ideální. Jenže i Waters tu zeď sám překopal několikrát, takže ani u rocku nefunguje tvoje zásada nedotknutelného a jedině správného originálu. A víš proč? Protože to takhle nefunguje nikde. Každý koncert je v něčem nové nastudování. Dílo takto žije. U opery to bereš jako OK, u rockové hudby je to špatně. V osobní rovině to lze. Nelíbí se ti předělávání rockových děl, neboť jsi na ně zvyklá z původní konzervy. On ale i na tu operu byl někdo nějak zvyklý a další nastudování se mu nelíbilo. Pořád osobní rovina. A teď přechod do obecné roviny. Zakázal kvůli tomu někdo nově nastudovat operní dílo? Je jedno dobře a druhé špatně? Proč? Nějaký obecně platný argument tu nezazněl. Jen svoji osobní nelibost projektuješ do obecné roviny. Za mne, ať si hraje kdo chce co chce, předělává co chce a jak chce. Když chce, umožněme mu to. On jediné co musí, tak přiznat co a jak předělal. Zbytek nechť ustojí sám, slízne smetanu nebo neúspěch. A já mu na individuální rovině řeknu, že se mi to líbí nebo nelíbí. Ale nebudu mu kázat o tom, že se na geniální dílo nesmí sáhnout nikdy a nikým. Naopak. Je geniální, skvělé, dokonalé, je to ikona žánru. Proto se na ně může šahat, to je důkaz zájmu a atraktivnosti. Nebo je snad povolena jen obdivná servilní úklona jako u mumifikovaného Lenina?

Proč by měl být podmínkou pro vznik nového nastudování jednotící vtisk či klad? Kde je psáno, že nová podoba díla smí vzniknout pouze takto? Je to možná tobě libá podmínka, má však proto mít obecnou platnost? Neprojevuje se náhodou hudební svoboda tím, že jsou možné různé způsoby nastudování? Pokud jsou přiznané, aby nebyl posluchač uváděn v omyl (což by mělo být obecně platné pravidlo), pak klidně. Kromě vlastní individuální nelibosti tu nebyl předložen jediný obecně platný argument proč zachovat jednotící aspekt. On zůstává zachován už tím, že se nějak vychází z prapůvodního díla, více netřeba, další podmínky jen nežádoucím způsobem omezují tvůrčí a interpretační osobu. Navíc jsem přesvědčen, aby takové předělané dílo mohlo být uveřejněno, musí být už kvůli ochraně autorských práv být přítomno povolení majitele těchto práv. Tedy i z tohoto hlediska se tam autor stále nachází. Stejně tak i to nastudování Redux verze bylo výsledkem činnosti tvůrčího týmu. Že spolu ten tým neseděl pohromadě v jedné místnosti? No a? To je dnes přece běžná metoda a na věci nic nemění.

Tvůj čtvrtý odstavec krásně podaný výčet osobních nelibostí. Je pro tebe problém věnovat tomu hodinu a půl, soubor jednotlivin ti není sympatický, nečiní to zadost originálu (jak se měří zadost?), plus další zmínka o (tvoji tezi vyvracející) postmodernistickém přístupu. Klidně to tak viď, ale ze tvojí osobní roviny pozdvihovat tyto aspekty na obecnou rovinu nelze. Taková zkratka je nefunkční.

Nikde přímo nepíšu, že zrovna ty bereš nějakému dílu právo na vznik. Reagoval jsem na použité mechanizmy. Právo na vznik uměleckým dílům bylo často bráno z důvodů ideologických, tedy nadřazováním osobní nelibosti nad uměleckou svobodu. Někdo, kdo rozhodoval řekl, že je něco nežádoucí z nějakého vyfabulovaného důvodu, a hotovo. Naštěstí nerozhodujeme. Dnes rozhoduje trh a ten je v tomhle dnes mnohem spravedlivější.
antony Antony Jsem DR SNOP / Klaun ve věku hudby - Pravda o G.AY klubu hešíků 27.12.2023 19:12 - Úvodní stránka (00:12) 22946
Ještě k těm MONARCH TRAIL. Letošní album je dost problematické kvůli zvuku. Je podstatně hlasitější než předchozí, zvukový skok byl nepřeslechnutelný. U kláves to není úplně problém, jde o dlouhé táhlé tóny, ale i tak je tam znatelná stísněnost. Skladby se pohybují od DR6 po DR9, celkově DR7. Docela škoda. Vinyl nevyšel.
antony Antony Jsem DR SNOP / Klaun ve věku hudby - Pravda o G.AY klubu hešíků 27.12.2023 19:01 - Úvodní stránka (00:12) 22945
puschpullMám asi po třech měsících šílenství týden relativního klidu. Tož poslouchám jak se dá. Ale dohnat se stejně všechno nedá.
puschpull puschpull být nad věcí, pohoda a klid ... - AV-Com (Homepage) 27.12.2023 18:34  22944
Antony [22943]: dík za reakci.
Já je ještě neslyšel. Nyní vubec (přes svátky) nestíhám ...

[ 19279 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt