Uživatel stylu 'jé, ono to hezky září' to nepožaduje tuplem, protože ho v první řadě vůbec ani nenapadne, že by to mohlo vypadat nějak ještě líp. Většině takových uživatelů je totiž úplně jedno, jak vypadá to, co používají, hlavně když tam můžou psát texty a v rohu na ně mrká pejsek nebo kočička (praktické zkušenosti). Uživatelů, kteří vědí, co chtějí, je mnohem míň, a ani těm MS moc nedává to, co by opravdu chtěli.
Bylo by dobré nezaměňovat to, že někdo loví zákazníky na vzhled a nabubřelé zbytečné funkce svých produktů s tím, že to po něm dotyční zákazníci skutečně chtějí. Samozřejmě, že když nabídneš něco, co vypadá líp, tak tím získáš spoustu zákazníků. Ale nemůžeš tu skutečnost jen tak svévolně obrátit a tvrdit na jejím základě, že 'oni to po mě chtěli a proto jsem jim to dal'. |