Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub IE vs zbytek browseru [ŽP: neomezená] (kategorie Internet) moderují makovec, Bouchi, Kdokoliv, Trofozoit.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 18:46

Klub pro dotazy a informace ohledně (ne)alternativních prohlížečů, pokud vám v něčem nefunguje webová stránka, navštivte klub Web.

Srovnání rychlosti webových prohlížečů (zatím snad aktuální :)
zajimavy zdroj informaci o internetovych prohlizecich

České stránky o alternativních prohlížečích
Czilla
Operačesky
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: jqhdmcu
[ 3774 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
trofozoit Trofozoit DNA, DNA - come out and play 20.7.2009 10:01  7463
Já mám momentálně takových třicet tabů. Prvních tak pět je trvalých, diskuzáky, mail. Zbytek je takový malá historie, stránky ke kterým se chci ještě vracet, rozdělaná práce, různé publikace, obrázkové galerie a blogy, které v ve volných chvílích prolézám. Orientuju se hlavně podle ikon stránek, pokud jich mám víc, tak si je řadím do takového schématu (např. tři publikace mezi jedním google searchem a flickrem jsou všechny ke stejnému tématu), většinou jsou taky seřazené časově, nejstarší vlevo, aktuálně používané vpravo. Taby zavírám, až mám dojem, že už je nepotřebuju nebo jsou hodně staré, jinak tam visí. Na Speed dialu mám věci které často zavírám a otvírám, třeba zprávy na Seznamu, idos, různé databáze.
kdokoliv Kdokoliv Nevidím důvod dělat cokoliv bezdůvodně. - http://kkl2401.wz.cz 20.7.2009 08:19  7462
Tez v tom nejaky system mam. Prvnich asi pet nebo sedm tabu ma dane poradi a jsou zamcene (Google Reader, Lopuch, atd.) a pak pokracuji ty, co jsem z nich otevrel, a jeste "nezpracoval". To mohou byt, jak rika Case, dny, ale obcas bohuzel i tydny, nez se k tomu dostanu (nebo nez mi dojde, ze se k tomu nejspis nikdy nedostanu a zabira mi to zbytecne misto).
Naopak Speed Dial nepouzivam vubec, kdybych pouzil Caseuv priklad s jizdnimi rady, tak mi nejak prijde jednodussi, kdyz uz jsem zmacknul to Ctrl+t, rovnou napsat "idos" nebo "csfd" a odenterovat, nez hrabat po mysi a nekam se strefovat. Ale to holt mame kazdej jinak.
case Case Greatest comedy of the generation of - blah blah ever to do a thing on a thing. 20.7.2009 00:02  7461
Ano, já v těch stálých tabech mám systém (tedy ten, že mám pevně dané pořadí). Weby, na které bych chodil jednou za den nebo tak, řeším obvykle RSSkou. Ve speed-dialu mám několik málo těch, na které chodím příležitostně, ale přesto relativně často a potřebuju je mít přístupné rychle (třeba jízdní řády místní MHD nebo CSFD, na kterou chodím pouze z pracovních důvodů třeba jednou za týden na dvě hodiny).

Teď jsem to schválně počítal a těch "pevných" tabů mám aktuálně 17, doplňkových (z nichž většina je "pevná" obvykle několik dní) 18.
scalex Scalex 19.7.2009 23:56  7460
A máte nějaký systém v těch tabech? Pevně dané pořadí nebo tak něco? Jak při tom množství rychle najdete ten správný tab? Já to teda řeším spíš obřím SpeedDialem (6*7), kdy jsem si po čase zvykl, kde přesně mám který web, takže klikám po paměti, jinak mám asi v deseti tabech otevřeny ty skutečně nejpoužívanější weby (tj. ty, na které lezu několikrát za hodinu nebo častěji - ty, na které lezu jen denně, řeším raději tím speeddialem než takovou spoustou tabů) a pak asi v deseti tabech otevřené taby související s tím, kde zrovna brouzdám...
case Case Greatest comedy of the generation of - blah blah ever to do a thing on a thing. 19.7.2009 20:28  7459
Stránky, na které denně chodím, plus ty, které momentálně nějakým způsobem "řeším" pracovně nebo soukromě.
makovec makovec Chuck Norris snědl jídlo od Babicy - a ještě si přidal 19.7.2009 19:56  7458
probuh co vlastne mate v tech tabech? ja i pri praci jich mam otevrenejch maximalne par
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 19.7.2009 18:41  7457
To posledni potvrzuju, vytezovani o pulnoci jsem nezkoumal a nova okna neotviram (jen taby), na druhe strane nekdy se mi taky Opera rozhodne vytezovat procesor na docela dlouho. Ale ja mam vic nez 50 tabu permanentne, takze se tomu nejak moc nedivim a cas od casu ji proste zavru a zas pustim.
case Case Greatest comedy of the generation of - blah blah ever to do a thing on a thing. 19.7.2009 12:31  7456
Jo, to jo.
kdokoliv Kdokoliv Nevidím důvod dělat cokoliv bezdůvodně. - http://kkl2401.wz.cz 19.7.2009 12:09  7455
To posledni (cim vic tabu, tim dele trva ulozeni Preferences) asi potvrdit muzu, myslim, ze se mi to tez deje, imho je to tim, ze Opera zkousi, jestli nektera z provenych zmen neovlivnuje nahodou vsechny taby, a pokud jo, tak to pak holt trva podle toho, kolik jich je.
case Case Greatest comedy of the generation of - blah blah ever to do a thing on a thing. 19.7.2009 11:36  7454
Tabů mívám kolem 30-40 a nic takového nepozoruju. Pokud v těch tabech není Flash, ten s tím leckdy umí nehezky zamávat.

Pokud to navíc dělá opravdu jen o půlnoci, hledal bych problém lokálně. Možná se pouští nějaký pravidelný proces, se kterým se Opera nesnese. Plus bych zkusil čistý profil, jako obvykle.
tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 19.7.2009 11:03  7453
To s tou půlnocí se mi taky nestalo.
Když mám otevřeno tolik tabů tak občas Opera vytěžuje, ale to mám málokdy a v mém případě to spíš bude menší kapacitou RAM - 512 MB..
makovec makovec Chuck Norris snědl jídlo od Babicy - a ještě si přidal 19.7.2009 10:10  7452
tak padesat tabu sem nemel otevrenejch snad nikdy, max jich mam tak osm, deset a s nima je opera svizna. ale s tim casem o pulnoci se mi teda nestalo nikdy a to jedu pres pulnoc prakticky kazdej den
vakovlk Vakovlk MBTI je exemplární - pavěda 19.7.2009 09:49  7451
Dělá vám to Opera ve Windows a případně v jiných OS taky?
- mám otevřeno asi 50 tabů (a víc) a po ctrl + n začne Opera na hodně dlouho dobu vytěžovat procesor (většinou nemám trpělivost čekat) => nová okna si musím otevřít do zásoby hned po spuštění Opery
- začne vytěžovat procesor vždycky o půlnoci => nutnost zabít Operu
- čím víc je otevřených tabů, tím delší dobu trvá než se po změnách v nastavení zavře dialog Preferences.

Mám Windows XP prof. SP3. Pluginy jsem schválně všechny vymazal a dělá to stejně. Chová/la se mi takhle 9.63 a 9.64 i všechny buildy 10. Jde vždy o čistou single user instalaci.
kdokoliv Kdokoliv Nevidím důvod dělat cokoliv bezdůvodně. - http://kkl2401.wz.cz 11.7.2009 11:34  7450
Tak mne jde hlavne primarne o to se zbavit toho, ze kdyz Firefox vleze na stranku, co to pouziva, tak zobrazi tu informacni listu, ktera bije do oci a zabira misto. QuickTime samotnej je mi dost ukradenej (ale prave vim, ze kdysi davno dokazala instalace oficialniho QuickTimu od Applu divy, ktere bych uz nechtel znova potkat).
tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 10.7.2009 22:13  7449
Kdokoliv [7445]: Tohle jsem nikdy nepotkal a alternative si dávám vždycky jakmile zjistím, že něco potřebuje quicktime.... Ale na druhou stranu viz Johny_G [7448]: - na druhém PC máme originnální quicktime a nic zvláštního se nestalo.
Nárok na výkon ale neposoudím, protože tohle PC je slabší než to druhé.

[ 3774 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt