Omlouváme se za třídenní výpadek Lopuchu.
Došlo k vnitřnímu rozvratu minulého poskytovatele hostingu, zaměstnanci odmítli poskytovat podporu při odstraňování závad a dožadovali se, aby firma přestala webhosting poskytovat, protože administrace serverů je pro ně náročná a pro firmu málo výnosná.
Rozhodli jsme se nečekat, než si vyřeší své problémy, které trvají již nejméně 2 měsíce, a po nedělním výpadku, který nešlo napravit bez jejich podpory, jsme zařídili hosting na nové lokaci. Bohužel proces výběru a konfigurace nového serveru nějakou dobu trvá.
Vzhledem k délce výpadku jsme se znovuzprovozněním během dneška raději spěchali, přestože původní plán byl až ve čtvrtek. Je však proto možné, že dojde ještě k nějakým kratším výpadkům, případně objevíte nějaké chyby vzniklé přesunem, které nám pak laskavě nahlašte v klubu Chyby.
Poděkování za rychlejší zprovoznění patří zejména Bouchimu a všem dalším administrátorům a správcům, kteří se podíleli na testování nové lokace.
Děkujeme za trpělivost a zachování přízně. |