My byli minulý týden v restauraci naproti Bránickému divadlu (Hotel u divadla). Každý měsíc mají jiný lístek specialit, tentokrát chřestový, kterýžto nejím a tím pádem se to u mě minulo účinkem. Jídlo docela ušlo, i když taky žádnej zázrak, ale
byli jsme tam z počátku jediní a chvilku po nás dorazili další asi čtyři hosté. Obsluhoval nás mladej kluk, přišel rychle, pití jsem slušně odmítl objednávat dokud si nevyberu jídlo. Pro objednávku si přišel za rozumnou chvilku, pití poté přinesl také rychle, ale tím to ukončil. Po asi 45 minutách kolem nás proběhl nějaký kuchař/číšník a za běhu prohlásil, že za dvě minuty máme jídlo na stole. Po dalších 20 minutách (tzn přes hodninu celkem), kdy sí nás nikdy, ani náš číšník nevšímal, nestaral o to, že máme prázdný skleničky, jen se někdy vykecával, jsem si pro něj došel(!). Řekl jsem mu ať mi přinese účet za pití, protože asi jídlo už nedostanu. Začal se strašně vylekaně omlouvat, že prej pohřební hostina, že kuchyn nestíhá a že to už máme skoro hotový. Na hostinu jsem mu řekl, že mě měl předem upozornit a i přes to měl občas přijít podívat jestli nechceme něco k pití ap. Hladový pohled přitelkyně a nechuť hledat neco jiného me donutilo mu říct, že si to jídlo teda vezmu, ale se slevou. Dal mi 30% (žádnej zázrak, já vím). Při placení mi pak ještě vrátil víc než měl (schválně).
Osobně bych čekal že když se tohle stane, že přijdou samy od sebe a omluví se, nabidnou na účet podniku předkrm a nebo kávu a dezert, prostě něco co zákazníka uplně obrátí na jejich stranu a ne toto. |