Napsal jsem "chytrej marketing", coz je naprosto spravne pojmenovani toho, co popisujes = rozdavani bonusu v ramci digitalniho predplatneho iDNES, ktere trva nekolik let (jenom ty mas nasbirano 37 knih, coz dela pres 3 roky). A v te dobe iDNES AB vlastnil. I dalsi bonusy (e-knihy a mobil.cz bonus) vznikly za jeho doby jeho vlastnictvi. On ten marketing proste umi na vsech frontach.
A k tomu preprodeji "nejakemu" Prazakovi: Antimonopolni urad teprve pred par dny povolil prevod vlastnictvi, i kdyz se samotny prodej medializoval loni v zari.
Kdyz je s necim spojeny AB, tak si clovek holt nabehne. Nebud suchar. :)
Ja bych si osobne dvakrat rozmyslel propagovat (i v dobrem, jak jsi to tady zamyslel) jakekoliv medium/platformu... vlastnenou vlivnym clovekem, natoz politikem.
Jinak Dobrovskeho mam rad (jsou pratelsky, i kdyz ceny nemaji kolikrat uplne nejnizsi). Myslim, ze jsme ho tady (nebo ve Filmech) s taipanem a puschpullem chvalili. Audiolibrix se mi ale svym konceptem nelibi. Je hrozne drahy. Ve srovnani se skvelou Audiotekou prohrava na cele care. |