Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Lopuch, server nejen
pro botaniky

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Zloděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky zloděje edice A (po textové stránce úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
gran 15.8.2006 09:32  183
Jo, protože většinu strážnejch napadne "Jak se něco tak velkýho mohlo dostat až sem...?" xD ;)) =)
dante_the_blue 14.8.2006 23:55  182
Kroll a trpaslik svadi ke smesnejm postavam. Kroll muze mit svou vyssi moudrost, nicmene v meritkach ostatnich ras, asi blbem bude. Ale tam kde je kroll doma se ukaze, kdo je vlastne ten blbec. A navic ta velikost plno z tech mensich odradi od myslenek na to, jak ten kroll muze bejt tak blbej. A pak jednou za tisic let se narodi kroll, ktery prevysuje svou chytrosti vsechny okolo a ten vsechny sjednoti a pozvedne starou risi :] To sem ale vubec nepatri. Takovej kroll zlodej mi pripada jako uchvatnej charakter. Tichej, nenapadnej kroll. Kdyz uz se mu nepodari se nekam proplizit, jeho zjev casto umlci straze driv, nez by stihly zpusobit rozruch nebo zautocit...
pest 14.8.2006 18:10  180
Krol neni "debilní" jenom má celkem malou inteligenci. To je rozdíl.
baso4 14.8.2006 14:48  179
No, podla mna kroll (a zvlast v DrD+) vobec nemusi byt taky debil. Ale pravdou je, ze bude poriadne velky.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 14.8.2006 14:41  178
"A pak se děsně divil, když to ten druhej vykryl i zády k němu" :D
dante_the_blue 14.8.2006 13:30  177
:D Ja velka kroll a ted na tebe velka zakerna utok, kteram ty nevedet. Huh. Chapat ma nepritel? Ted ty otocit ke me zady, jo? A ja pak bodnout.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 14.8.2006 13:19  176
Hmmm, a jak mu jdou ostatní věci? :)
anonym 14.8.2006 13:17  175
nemyslite ze zlodejuvy bonusy ke kusim sou i po erratech prehnane? my mame v druzine krolla zlodeje a ma nej uc zz bc i nejvic zivotu u dyk to nevadi bo dyka je narozdil od kuse slaba
peca_007 12.8.2006 18:00  174
anonym [173]: Jestli je "neuveritelna strelba" ta schopnost, ktera umoznuje strelbu a natazeni kuse jedinou rukou, tak ano. za predpokladu, ze ma jeste "boj se dvema zbranema",
anonym 12.8.2006 17:14  173
Kuše a dýkaTéž mám otazku. Dá se současně používat kuše a dýka?(s dovedností dýka, kuše a minikuše, neuvěřitelná střelba).
melkor_unlimited melkor_unlimited Ltd. 8.8.2006 07:06  172
kryt dýkou vs 2 zbraně4x (z toho nejvýše 2x před svým útokem)
pokud by se bránil zbraní potřetí, přijde v daném kole o útok

anonym 2.8.2006 23:42  171
kryt dýkouMam otázku, jak byste vyřešili schopnost bleskový kryt se dvěma dýkama? BK říká, že s dýkama se zloděj může krýt 2krát a je jedno,jestli se bránil... znamená to, že když má zloděj dvě dýky tak se může krýt 4krát?
xkiv 3.7.2006 11:47  170
kafe:Jak pise ekous.

U kusi plati, ze pri vypoctu ZZ (kdyz se zakrouzkovane scita zraneni zbrane a Sil) se misto Sil pocita *vzdycky* Potrebna Sila kuse.
Pak se maximalne pricte postih za chybejici silu (odecte, pokud ti nevadi, ze postih je zaporny, takze jeho odecteni by vlastne melo ZZ *zvysit*).

Neuveritelna strelba - za kazdou kusi se hazi jednou na utok i na obranu, tak by se melo hazet zvlast i na zraneni.
(poznamka: na ZZ (zaklad zraneni) se nehazi, hazi se na SZ (silu zraneni))

Ten tvuj priklad trochu opravim, se Sil 4 by nebyl zadny postih na ZZ:
Lehka kuse ma zraneni 5B.
sila 3, PS 6 - chybejici sila 3;
ZZ bez postihu za chybejici silu = 6 (misto Sil se dosadila PS) (+) 5 = tusim 7
ZZ s postihem = tech 7 - 1 (za chybejici silu 3 podle tabulky pto strelecke zbrane) = 6
(a jeste bude mit -3 na BC, -1 na UC a -1 k SD)
Kdyz bude navic mit za Kuse a minikuse snizenou PS o 3 (ale snizuje se jenom pro ucely vypoctu CHS, takze do ZZ se to nepromitne), bude mit Chybejici Silu presne 0, takze bez postihu, ZZ bude tech 7.
ekous 3.7.2006 08:22  169
KAfeMam dojem ze ZZ kuse vubec nesouvisi s tim jakou ma jeji uzivatel silu.Bud ma dostatecnou silu na to aby tu kus natahl do zamku nebo ma postihy.S tim ze v okamziku kdy je kus natazena uz ZZ se silou nesouvisi, kus je natazena vzdycky stejne.Zlodej kdyz ma schopnost kuse ma potrebnou silu o tri mensi, protoze treba vi jak si kus spravne zaprit nebo treba prislapnout aby se mu to natahovalo snaz.Tim padem kdyz ma silu +4 a je potreba +6 zvlada s tou kusi bojovat bez postihu.Ovsem pokud by chtel ty kuse pouzivat dve najednou a i je jednorucne natahovat musi mit tu silu +6.
kafe 2.7.2006 12:33  168
Zdravím všechny "zloděje", měl bych pár otázeček, co se týče zlodějovo kuše/í, jak je to s vypočítáváním ZZ u zlodějovo kuše(lehké kuše)???Zvyšuje se se ZZ kuše při zvýšení síly postavy???Při použití schopnosti Neuvěřitelná střelba,tak se hází na každou šipku zvlášť(ÚČ i ZZ)???Pokud zloděj má sílu +4 a lehká kuše potřebuje sílu +6 na její použití bez postihu, dostane tentýž zloděj postihy za nedostatečnou sílu či ne(dle pravidel -3 od potřebné síly)??? Kam až moc tento bonus ovlivní ZZ kuše, mám počítat ZZ jako kdybych měl sílu +7??? Děkuji za odpovězení otázek.:-)

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt