Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Zloděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky zloděje edice A (po textové stránce úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
yarp 7.10.2006 20:32  320
GranMyslím, že tohle není nikde v pravidlech exaktně řešeno. Ale vzhledem k tomu, že ta schopnost poskytuje trvalý bonus ke Smyslům, řekl bych, že je to totéž, jako by postava měla Sms +3 a naučení nové schopnosti s takovým předpokladem bych (jakožto PJ) povolil.
peca_007 7.10.2006 20:10  319
Gran [318]: jestli tu schopnost mas z drivejska tak asi (90%) ano.
gran 7.10.2006 19:41  318
Mám zloděje, který právě postoupil.

Mám SMS +2 a chtěl bych schopnost, která má v předpokladech Smysly +3. To znamená, že se to nemůžu naučit.
Jenže: Mám také schopnost Zdokonalené smysly, u které se píše:
Poskytuje trvalý bonus ke Smyslům (+1/+2/+3)
Tedy s ní mám vlastně Smysly +3.

Můžu se tedy onu schopnost naučit?
hecras 4.10.2006 08:43  317
john_jarik O tom nepochybuju, jen mi to neštimuje do toho aby ne prak měl zloděj bonus. Nicméně to nebudu nijak hrotit a beru to na vědomí, že to tak prostě je. Upřímně řečeno z praku sem nikdy nestřílel, takže složitost vyvozuju intuitivně.
peca_007 4.10.2006 07:48  316
Hecras [314]: Spravne, ale zas o tolik slozitejsi to nejni. Taky to muze byt klacek s "lopatkou" na konci. Co vim, kdyz jsme metali blato, tak uspesnost trefeni se e stejna jako pri hazeni holyma rukama, ale dostrel (a rozprsk :-) je vyrazne vetsi. Jinak viz http://slinging.org/
john_jarik 4.10.2006 07:45  315
Hecrasrozhodne mi to prijde bliz k vrhani nez ke strelbe z kuse :)
hecras 4.10.2006 07:42  314
Já mám představu praku, jako kusu kůže do nějž se založí kámen jednou dvakrát zatočí a pak vypustí kámen, příjde mi to složitější než prosté vrhnutí předmětu.
peca_007 4.10.2006 07:37  313
Hecras [312]: No, jestli si nepletes prak s gumou a metaci prak. Metaci prak je bud klacek, remen, pripadne kombinace obojiho a jeho pouzivani se je hodne podobne vrhani kamenem. Vlastne ti jakoby prodlouzi ruku, cimz se dosahne vyssi rychlosti projektilu (pri zachovani uhlove rychlosti je obvodova rychlost mnohem vyssi).
hecras 4.10.2006 06:40  312
PrakDíky za rozebrání pláště. Měl bych další dotaz na vlastnost zloděje co mi moc nesedí.
U malých vrhacích zbraní je psáno, že bonus je pro vrhací zbraně s PS max. 0. Do této kategorie patří také prak, ale tak nějak se mi to nezdá. Oproti dýkám a hvězdicím má prak úplně jinou metodu vrhání. Prostě bych podle svýho selskýho rozumu ten prak z tohoto vyřadil, ale zase nechci postavám brát něco, na co by měli nárok. Jak se na to díváte vy?
hannibal 3.10.2006 16:33  311
Noirnechceš někdy přijít na náš trénink softballu? Potřebovali by sme vyzkoušt pálky...
xkiv 3.10.2006 11:48  310
NoirNebyl jsi uplne v pohode, jenom uz jsi nemel postihy.
V plusku je tohle hodne zjednodusene:
1) unavu dostavas uz rovnou amortizovanou (dopredu se pocita s nejakym prubeznym odpocinkem) - trochu to "vylepsuji" Bckova pravidla o maximalni vydrzi sprintu
2) prubezne hojeni zraneni se naopak vyhodnocuje az za dlouho

a pulhodina neni zadna mira, kdyby chtel nekdo odpocivat v idealnich podminkach a mit jistotu, ze za tu pulhodinu neco naodpocine, tak by musel mit mez unavy 20 (pak na tu pulhodinu pripadne presne 1 odstraneny krizek unavy) a na hojeni je to jeste horsi, tam je to za celodenni klid na luzku sila leceni 0 (kdyz hodi 7),
takze aby za pul hodiny odstranil jeden krizek, musi mit Odl 24, aby za den odstranil tau_3(0+Odl)=50 (pri Odl 23 by odstranil jenom 45 a nepripadl by 1 krizek na *kazdou* pulhodinu).
noir 3.10.2006 11:27  309
xKiv: Jediná trošku nerealistická (z pohledu popisu pravidle) věc je, že půl hodiny po útoku už jsem byl úplně v pohodě-to +ko neumožní-v Shadowrunu bych měl tři čtverečky v Omráčení a fungovalo by to fajn :o)
xkiv 3.10.2006 10:57  308
NoirFajn, tak to mel jeste mensi silu a rozdil mezi tema pravdepodobnostma byl (relativne) podstatne vetsi.
Napriklad jestli mel Sil 2 a palku se Zranenim 3, tak to uz je ZZ jenom 3 a delal by 5,6,6,7,8,9; to uz by ti na vyhnuti se velkym zranenim stacila ochrana 4 (pobijena zbroj nebo kozena s bonusem +1) nebo ochrana 3 s trochou stesti.

Teda predpokladam, ze nedelal bezhlavy utok, to je +2 k ZZ a jsme zase nekde jinde ...
noir 3.10.2006 10:41  307
xKiv: Až takhle precizně jsem si to nepředstavoval :o)
Ale přesto díky!
Dostali jsme všichni zhruba stejně-od jednoho borce, který měřil tak 160 centimetrů. Ano, je to trapné :o(
Osobně bych si přiřadil sílu spíš 0...
xkiv 3.10.2006 10:16  306
NoirJo, tak to mozna mohla byt i kozena zbroj, a to uz udela dost podstatny rozdil.
Kdyz to budu odhadovat na staty podle DrD+, tak ten nejvetsi z vas mohl mit Sil tak 3 nebo 4, to je mez zraneni 14 nebo 16. Rekneme 16 a na velke zraneni (potrebuje doktora) potrebuje alespon 8 krizku.
Ty bys mel Sil rekneme (snazim se podcenovat, aby byl co nejvetsi rozdil) tak 1 nebo 2, to je mez zraneni 11 nebo 12, tam je to jedno, na velke zraneni je v obou pripadech potreba 6 krizku.
Takze rekneme ze to byli bouchaci se Sil kolem 4 a baseballku dame jako trochu tezsi kyj (PS 4, Zraneni 4D), cili budou mit ZZ 5.

Cili bez ochrany budou delat zraneni 6,7,8,9,10,11, to je 66% pravdepodobnost ze zpusobi velke zraneni (pri kazdem zasahu) tomu s mezi 16.
S "tvoji" ochranou 3 a mezi 11..12 budou delat 3,4,5,6,7,8, to je 50% velkeho zraneni.
Hmm, to neni moc rozdil, ale prece jenom jsem se snazil ty parametry odhadnout tak, aby mi *vysel* co nejmensi rozdil.

Kdybych dal tomu nejvetsimu z vas mez jenom 14 a palku jenom jako bezny kyj (Z 3DD) a jim taky Sil jenom 3 (takze ZZ 4), tak by vychazelo
1) 6,6,7,8,9,10; na velke potreba 7, 66% sance (pri kazdem zasahu)
2) 3,3,4,5,6,7; na velke potreba 6, 33% sance (pri kazdem zasahu)
a kdyby ten kabat byl hodne kvalitni (dame pobijenou zbroj), tak
2b) 2,2,3,4,5,6; 17%
a jestli mu jeste das ochranu +1 za rozepnuti, tak 0%.

[nepocitam pravdepodobnost zasahu hlavy]

Takze celkove mi vychazi, ze nejhur dopadne ten, kdo dostane nejvic ran. Takze jestli dali tomu nejvetsimu nejvetsi narez, tak se neni co divit, ze dopadl nejhur.
Nebo jste dostali vsichni stejne ran?

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt