Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub GENESIS [ŽP: 8 týdnů] (kategorie Hudba) moderují Vaklaf, Bubla, PepaNovacek.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 64167 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
pepanovacek PepaNovacek 12.12.2018 23:32  37510
OliasNejsem (zatím) hluchej, néasi ?
olias Olias 12.12.2018 23:32  37509
pokud nemáš deklarováno...což ti přijde zbytečný a nadnesený řešit..
olias Olias 12.12.2018 23:31  37508
NO, záleží ale ty vole, jestli to víš..protože nevíš!
pepanovacek PepaNovacek 12.12.2018 23:30  37507
OliasPůvodní album je vždycky jen to původní.
pepanovacek PepaNovacek 12.12.2018 23:28  37506
Olias Myslím, že správně je zabé a zacé, tedy kokot a prachy, hehe, vo muziku dneska už nejde nikomu.

A je mi úplně u prdele, jestli bude někdo zítra na Panzerballett, důležitý je, že tam budu já.
olias Olias 12.12.2018 23:27  37505
AntonyNic proti - ale mělo by se stejně jako u Bohemian Rhapsody naprosto explicitně vysvětlit, že to není originál..U Wilsona mi to až tak přiznané nepřijde..Spíš jako, Mr. Steven Wilson, ten POLOBŮH zremixoval alba legend...to musíš mít, musíš slyšet! Prostě sprostej marketing a tahání peněz z lidí/fanoušků...dal bych mu přes prsty, holomkovi!!!

Ať si to klidně hraje na koncertech, nebo tak něco, to mi vůbec nevadí, jakkoliv předělaný...Jde o to, že už dnes je docela problém vyznat v tom, co je vlastně původní album..
olias Olias 12.12.2018 23:22  37504
jen se nech pěkně překvapit!
pepanovacek PepaNovacek 12.12.2018 23:21  37503
Hoši, a s kým se uvidím zítra na Panzerballett, aha ?
olias Olias 12.12.2018 23:20  37502
Ravil SatonMně napadne hned jeden až dva až tři důvody...Jednak - nezištně, má tu muziku rád..druhak, je to kokot, pže si myslí, že to udělá lepší a třeťiak dělá to pro peníze....nazdar!
olias Olias 12.12.2018 23:18  37501
Ravil SatonOno tam totiž figuruje ještě jedno jméno..Terry Ellis, což nebyl člen kapely, ale s polu s Andersonem producent všech skladeb na albu..Vubec si nejsem jistej kdo to je, ani jestli se podílel na předchozích albech..takže místo abych to hledal, to tu přiznám..Ale tak mě trochu napadá, jestliu tenhle Mr. Ellis neměl na Aqualung a celé Jethro Tull zásadní vliv..protože se opravdu shodneme, že to album je skokově jinde oproti předchozím..U toho klavíru nevím..Mi přijde, že na všech třech předchozích albech je hammondů jako šafránu, což se pokud se nepletu radikálně změní na následujícím Thick as A Brick, který sem neslyšel nejmíň deset let..U těch textů vnímám silnou poetiku - u té Mother Goose třeba, přijde mi to jako takovej romantickej mládeneckej příběh, ale ty obrazy jsou nádherný, odzbrojující zvlášť ve spojení s tou hudbou..Ale už si nedám dohromady proč Mother Goose křičela pro svou ztrátu...a hned navazujou další, proti náboženství v tomhle textu neslyšim nic..bohužel umim anglicky asi jenom drobet líp, než Pepa, bez znalosti reálií sem v textech JT uplně ztracenej, heheh..
ravil_saton Ravil Saton Indigo opět žije - 18.11. Chapeau Rouge - www.indigoseries.com 12.12.2018 23:13  37500
Mně zajímá, proč třeba Wilson předělává alba, který jsou už tak udělaný docela dobře zvukově. Kdyby si vzal třeba Under Wraps, odstranil z toho ten příšernej drum-machine a udělal tam lepší nebo živý bicí a nějak to dál vylepšil, tak by udělal záslužnější věc. Třeba by z toho bylo solidní album.
pepanovacek PepaNovacek 12.12.2018 22:32  37499
A ještě takový (jakoby) dovětek - ten Benefit od Wilsona mi fakt přišel nějakej zkurvenej.
pepanovacek PepaNovacek 12.12.2018 22:29  37498
Olias 37493Mně by to i zajímalo, kdybych tomu rozuměl, hehe.
antony Antony Jsem DR SNOP / Klaun ve věku hudby - Pravda o G.AY klubu hešíků 12.12.2018 22:29 - Klub Hudební klub (22:14) 37497
Ani ty remixy nejsou špatně, dělají se, co pamatuju. I sto a více let stará muzika se dnes interpretuje současně, a vlastně nikdo neví, jak vlastně původně zněla, i když existují pokusy o historicky věrné nahrávky téže hudby, na dobových nástrojích, s dobovým obsazením orchestru (tzv. poučená interpretace).
Trance mixy PINK FLOYD, pokusy o soudobou tvář rockové muziky staré desítky let, long verze pop/rock hitů, upravovat lze cokoli jakkoli. Své posluchače si to najde, tomu se nelze vyhnout, a patří to k hudebnímu dění. Každý úspěšný originál se předělával, kdo mohl, zkusil to po svém.

Jediné, co na tom může být špatně je, pokud někdo ty upravené verze přijímá jako původní originál. Klame sám sebe. Originál to není. Citlivost na míru úprav je zřejmě různá. Jsou lidé, co GENESIS cover band Ray Wilsona považují za originál GENESIS. A jsou lidé, co remixy Stevena Wilsona považují za původní alba s lepším zvukem. Obojí spadá ale do stejné kategorie neautentických napodobenin. To je jediné, na co se snažím upozornit. Svobody líbí/nelíbí se tím vůbec nechci dotknout. Ať se každému líbí, co chce. Ale ať má každý relevantní informace. Toto je papírový plakát Rembrandtovy malby, s vytaženými jasy, kontrastem a lepší saturací barev, ale není to Rembrandtovo originální plátno. Toto je Wilsonův remix starého alba s vytaženými basy, výškami, rozšířeným stereem, ale není to originální album.
Dospělému posluchači by to snad mělo být jasné.
ravil_saton Ravil Saton Indigo opět žije - 18.11. Chapeau Rouge - www.indigoseries.com 12.12.2018 22:27  37496
aqualungNeznám moc kapel, které by udělaly během roku takový skok při skoro stejné sestavě jako JT od Benefitu k Aqualungu. U Yes na Yes Albu nebo s Genesis na Nursery Crime se vždy měnil významný člen kapely. Možná tak PF k Dark Side je srovnatelné. Tady se změnil jen basák (Glascock - Hammond), což vlastně zas tolik neslyším. Jinak je to skok ve všem - kompozice a jejich nápaditost a dodělanost, aranže, zvuk, texty.

Podstatná věc je myslím i přechod od hammondů ke klavíru, což jim vyčistilo zvuk a dodalo jasnější strukturování. A výrazně vyšší využití akustiky, na kterou podle mne Anderson hraje super osobitým stylem - s tím využitím trsátka a prstů zároven. Anderson tam tam taky trochu zahodil ten vagusackej projev zpěvu a zpívá s lepším frázováním a proměnlivostí. Což je i z mojí zkušenosti dost důsledek lepšího textu, kterej vás vede. V neposlední řadě tam má Barré mnohem promyšlenější roli než na StandUp a Benefit. Možná je to celé důsledek jiného typu nahrávání, kde Anderson složil věci sám, řadu i sám některé části prvně nahrál a pak další dohrávali apod.

Skladby jsou tam dobrý skoro všechny. Osobně mám nejradši Wind Up, Hymn 43, My God, Mother Goose a ty malý skicy jako Cheap Day Return a Wondring Aloud. Koncepčně tam sedí, ale i samy patří mezi nejlepší Andresonovy dílka - proto mám taky rád Living in the Past, která je těhle věcí plná.

Zajímavá věc jsou ty texty. Kdysi jsem je považoval za geniální. Teď když umím dobře anglicky apod., tak vidím jejich jistou naivitu (těch protináboženských). Což tak popisuje i Anderson - že si to sice stále myslí, ale to vyjádření už je mírně naivní pro něj. Ale v Anglii 1971 to asi znělo autentičtěji. Andersonovy pozdější texty některé jsou ale lepší.

[ 64167 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt