Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Zloděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky zloděje edice A (po textové stránce úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 26.3.2007 13:09  397
BouchiTim se ten rozdil moc nesmyje ...
I kdyz budu mit *vsechny* obecne bojove dovednosti na tretim stupni, stejne pro me muze byt vyhodnejsi improvizovana zbran, protoze na ni
1) nemam zadne postihy - jako bych mel ODo na tertim dtupni
2) dostanu bonus na UC,ZZ a kryt (+1/2/3 podle stupne)
3) pravdepodobne nedostanu zadne postihy za chybejici Silu
4) nemusim zadnou zbran kupovat

Uz na prvnim stupni (hypoteticky na prvni urovni) mam prakticky zbran, ktera ma delku 1, utocnost 2, zraneni 3 a pri vypoctu ZZ pridava +1 k Sil, kryt 2 - takova zbran uz by zabrala nejaky "majetek", ktery nemusim mit, zvlast kdyz jsem sel do vlastnosti [a pak mam treba vyssi Utok,Obranu,Mez zraneni,...]).
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 23.3.2007 17:18  396
A dalsi vec je, ze zachazeni s improvizovanymi zbranemi se samozrejme taky musis ucit, rozhodne nestaci jen rict "investuju jeden profibofd a beru si Improvizovane zbrane I", aniz by tomu odpovidalo to, co postava v predchazejicim case delala.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 23.3.2007 17:15  395
Lisak_II [394]: Nekde ti utekla podminka, ze na prvni stupen Improvizovanych zbrani musis ovladat aspon dve dovednosti Boj s... (a tedy do nich investovat aspon dva body).
lisak_ii 23.3.2007 17:07  394
Improvizované zbraněPoněkud jsme narazili u schopnosti improvizovaných zbraní. Tahle schopnost úplně vyřazuje obecné zbraňové dovednosti a tím poněkud nabourává systém. Netroufnu si to teď počítat z hlavy číselně, ale vemte si:
Jsem začínající zloděj, chci mít zbraň, příkladně obušek. Abych s ním mohl vládnout bez postihů, musím si ho nejprve koupit a pak se horko těžko učit tři úrovně obecnou dovednost (a investovat tři body).
Když se ale naučím schopnost Improvizované zbraně, ivnvestuji jeden profesní bod, vezmu si zadarmo poleno z hromady dříví a jsem s ním po jediném přestupu nebezpečnější, než s tím obuškem po onom obtížném zdlouhavém výcviku. Ale pozor, když si se znalostí Improvizovaných zbraní vezmu do ruky ten obušek, který se jen lépe drží (a jinak ono poleno dost připomíná), už bonus nemám. Leda bych byl filuta a chytil ho za opačný konec, než kterým se normálně bije, pak by mi to PJ možná mohl dovolit...

Není to jakési divné?

Závěr: Na nižších úrovních Improvizované poněkud rozhodí systém a zvlášť dokud postavy dosud neovládají ani jednu bojovou dovednost na třetím stupni, je to znát. Pokud už jsou výš, není už to tak drastické.

Co s tím? Náš PJ schopnost Improvizované zbraně vyřadil...
Jaký je váš názor?
xkiv 22.3.2007 14:06  393
Vyssi stupne Neskodneho vzhledu na Imitaci zavisi, takze za to bonus 0 nula nic.
(na Neskodny Vzhled II musim mit Rec Tela II a na to potrebuju Imitaci I, stejne o stupen vys - takze jedine by mohl byt nejaky bonus za Imitaci III).
Za Herectvi mozna, ale maximalne -1/-2/-3.
apexx 22.3.2007 13:11  392
Neškodný vzhledKdyž zloděj používá svou schopnost Neškodný vzhled, tak ze sebe dela naprosto neškodnou, velice málo nebezpečnou nicku. Vlastne to svým způsobem hraje. Nemel by se nejak bonusovat zloděj který má navíc schopnost Herectví (at uz obecné(mam pocit, ze existuje), nebo zlodějské)? Co vy na to?
linertar1 21.3.2007 07:35  391
to bych byl rad,možná to vyřeší nějaký složitější homerule.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 21.3.2007 07:34  390
To mas pravdu. Nicmene DrD+ je proste class system; samozrejme se muze v budoucnu stat, ze nad zakladnimi obecnymi mechanismy DrD+ - tedy vetsinou PPH - vznikne i nejaky skill system.
linertar1 21.3.2007 07:29  389
že je to class system a ne skill(IMHO samozřejmě)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 21.3.2007 07:27  388
Co ubira komplexnosti?
linertar1 21.3.2007 06:47  387
hm,to je sice dobrý ale ubírá to komplexnosti.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 21.3.2007 06:42  386
Jisteze sermiri dokazou doktora naucit sermovat rychleji nez doktor sermire lecit, ale v principu neni nemozne ani jedno.
"kněz zloděje zázračné schopnosti asi nenaučí..." A proc ne?
Samozrejme v hypoteticke rovine (mechanismy DrD+ nejde ani jedno, protoze DrD+ je class system a ne skill system).
linertar1 21.3.2007 06:33  385
no to by šlo asi dost těžko.vemte si to dneska,vezměte doktora,vemte ho na tyden k šermířům,ti ho naučí finty a taky to není bojvník.je jasný že zloděj naučí kněze vybírat kapsy,ale kněz zloděje zázračné schopnosti asi nenaučí...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 21.3.2007 06:26  384
... a theurg bojovnika vstupovat do sfer, ze...?
linertar1 21.3.2007 06:11  383
ale nikdo nemůže tvrdit, že na výpravě nemůže bojovník o volných chvílích naučit theurga střeh s mečem....

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt