Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Zloděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky zloděje edice A (po textové stránce úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
peca_007 21.3.2006 22:03  54
deadVrah neni zlodej. Nejde ani o ty vyhody a nevyhody, ale o to, jaky je v nich rozdil? Cim se lisi, jaky jejich pristup k remeslu. Kazdy archetyp bys mel byt schopny nekolika slovy vystihnout.

Priklad z bojovnika. Jednotlivy archetypy se lisi tim, jak pristupuji k boji: [PJ]Gladiator bere boj jako sport, hru. Sermir je umelec. Kondotier bere boj jako sve povolani, barbar jako zivotni nutnost. Pro bijce je boj cilem a smyslem zivota, zatimco pro rytire prostredkem k dosazeni cile.[/PJ]

Zrejme nelze rozdelit zlodeje uplne stejne a ja bych osobne udelal archetypy zlodeje jinak. Spise podle prostredku, techniky a "moralky". Tedy grazl vs cetnik, sikula vs artista, neviditelny vs vidouci.
Grazl je typ ktery se niceho nestiti, pouziva zakerne utoky a techniky.
Cetnik je naopak na strane zakona umi se dobre branit a vyslychat.
Sikula je dobry v jemnych mechanismech, jejich vyrobe, otevirani apod.
Artista je mrstny, obratny a vecne s vetrem o zavod.
Neviditelny se umi dobre skryvat a neslysne plizit stiny.
Vidouci si zase vseho vsimne, nic mu nezustane skryto...
dead 21.3.2006 20:51  53
archetypy zlodeja

chce sa to niekomu robit?
mam take napady ohladom archetypov napr.: vrah, vykradac hrobov, spion, lovec odmien, sekac.... vsetci by mali svoje vyhody a nevyhody.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 18.3.2006 14:16  52
Tak tak. Zrychlovat (a dostat postih) nelze, protoze by to uz nebyl beh.
baso4 18.3.2006 14:02  51
tichy behasi pojdes pomalsie (-1 az -6 k Rch) a podla toho dostanes bonus
anonym 18.3.2006 13:23  50
Chtěl bych se zeptat plati pro Tichý běh pravidla o Trvání činnosti?
anonym 17.3.2006 13:48  49
Ok diky. Mam zatim jeste edici A takze v tom byl zakopany pes.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.3.2006 13:41  48
anonym [47]: Oprava se objevila v edici B a bude ve finanich erratech ktera zpracovavam. Nebo snad nekde visi errata PPH oznacena jako finalni?
anonym 17.3.2006 13:40  47
NebezpecnostBouchi Napsal jsi ze Nbz=(Sil+Vol)/2 + Chr/2 ale podle pravidel to je (Sil+Vol)/2 + Chr a v erratech PPH neni zadna zminka o teto oprave takze se chci zeptat kde se tahle oprava objevila.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.3.2006 13:27  46
Merwin [44]: Coz o to, myslenka jako takova to neni spatna, ja hlavne poukazoval na to, ze jako izolovana uprava by to bylo nesystemove.
Nicmene pokud by se to dobre promyslelo a propocetlo, mohlo by to vest i k zjednoduseni soubojaku, napr. na nespadnuti pri zasahu do nohy by se hazelo Obr + 2k6+: neustal ~ Sila zraneni ~ ustal, nebylo by nutne pamatovat si (nebo hledat) konstanty a bylo by to plynulejsi.
Ale to je vyhled do budoucnosti, protoze to bude chtit dlouhe a dukladne promysleni.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.3.2006 13:23  45
xKiv [41]: A co nejaky takovy mnich se znacnou vuli, ale silou nic moc a charismatem taky? Ten bude mit Nbz nezanedbatelne nizsi nez Vol, ale predpokladam ze odolavat vyslechu bude v pohode.
Navic bychom potrebovali reseni spis na obecne urovni, protoze muze nastat jiny pripad kdy bude potreba porovnavat aspekt vzhledu na jedne strane a vlastnost na strane druhe - co treba vyhnuti se boji?
Cili se spis nabizi otazka, jestli by se daly "znormovat" aspekty vzhledu (aby byl soucet vahovych koeficientu 1), cimz by se ovsem zase posilil vliv doplnku.
merwin 17.3.2006 12:18  44
BouchiZ prvu jsem se špatně vyjádřil, nejde mi ani tak o sílu (aby byla brána v potaz) jako spíš o tu konstantu.
Prostě mi přijde, že zloděj má velmi malou šanci omráčit strážného stojícího na hlídce, že mu to většinou nevyjde i když by mu to dle mě vyjít mělo.

Ohledně té vůle: jak už jsem psal, dovedu si představit někoh s tak velkou výdrží, že jej pouhá bolest nevyřadí z boje (to jej spíš ta rána už rovnou zabije) a navíc kdyby se i tam počítala do pasti síla, bylo by to už moc velké zesložitění (přeci jen zásah do ruky, hlavy a tak bývá docela častý), ale pro pár použití zlodějova omráčení (které zřejmě bude záviset na něčem jiném než normální ráně do hlavy) jsem to zesložitěný ochotný podstoupit.

Je mi vesměs jedno, jak to bude v pravidlech (u nás si to asi pozměníme a nemusíme s tím otravovat celý národ), jen mě zajímalo, jestli je to tak naschvál.
xkiv 17.3.2006 12:12  43
peca_007:No, ale Bouchi chtel neco co by nezeslozitilo vzorecek.
peca_007 17.3.2006 12:08  42
xKiv [41]: A nebylo by lepsi pouzit Vol + Chr / 2? Prijde mi logicke, ze vlivu odolavam vuli a castecne srazim protivnikuv aspekt mym vlastnim charismatem.
xkiv 17.3.2006 11:00  41
BouchiDa, zmenit na Nbz ~ Nbz.
Coz je mozna i realistictejsi, silnejsi postava bude mit tvari v tvar nebezpeci vetsi sebeduveru, charistatictejsi bude mit vetsi sebeduveru obecne, sebeduvera vede k vetsimu klidu ...

Navic jde o to, ze kdyz ty vlastnosti ze kterych se to pocita budou *pod nulou*, tak se vyhoda prepne na stranu toho, kdo si pocita min jednotkovych vlastnosti.
Proste by se mely porovnavat "fyzikalne" stejne veliciny (ve stejnych jednotkach), jinak vznika bordel - kdyz chces vedet jestli nekam dojedes vcas, tak taky neporovnavas rychlost * cas * pocet vlasu vs. vzdalenost.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.3.2006 10:53  40
To samozrejme jsou. A da se s tim snad delat neco jineho nez komplikovat vzorcek?

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt