Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Zloděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky zloděje edice A (po textové stránce úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
hecras 18.1.2008 07:25  495
john_jarik Mě by se tento způsob celkem líbil, boužel pravidla sou nastavený tak, že někde stačí přehodit náročnost, ale jinde je třeba ji přehodit o nějaký další číslo, takže by se to asi univerzálně použít nedalo.
Nicméně je to moc dobrej nápad vytvořit tabulku náročností kde bude plynule rozdělený lehký úkol až vysoce náročný a pro všechny dovednosti aby byla stejná.
melkor_unlimited melkor_unlimited Ltd. 18.1.2008 06:08  494
Zajimavosti myslim by bylo, kdyby jeden postih (napriklad -3 za silu vetru) by se projevoval ... u odemykání zámku .... Při té představě jsem málem spadnul za židle.

Né, že bych nesvedl představit si situaci, kdy to opravdu bude mít vliv, ale představa, že zloděj zalezený 20m pod zemí v hlubiách královské pokladny dostane postih -6 za silnou bouřku s krupobitím k otevírání truhličky .... :-)
john_jarik 17.1.2008 12:30  493
Tohle uz jsem nekdy s nekym resil (mozna jen u piva) obecne v pravidlech. U zlodeje je toho ale podstatne nejvice...
Moje osobni predstava je takova, ze by na vsechno mela byt jedna Tabulka narocnosti. Kteou ovlivnuji jen postihy/bonusy za podminky (vitr, zima, apod...)
Zajimavosti myslim by bylo, kdyby jeden postih (napriklad -3 za silu vetru) by se projevoval jak u vrhani lasa, tak pri herectvi :)))

Chce to vytvorit nejakou stredni obtiznost, od ktere by se vse odchylovalo.
profa 11.1.2008 19:42  492
Taky se mi to tak zdálo. Možná bych nechal spodní čísla tam, kde jsou, a trochu zvětšil rozpětí. A tu královskou pokladnu bych v tom případě umístil někam na 32.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 11.1.2008 15:54  491
v PJ je i napsáno, jak řešit např. schovávání (ale i jiné schopnosti) dle podmínek.

zámky: supr tabulka, jen čísla bych od základu zvětšil, tak o 3. Zámek na královské pokladnici by byl unikátní, takže by to u mě bylo tak 30-40 dle důležitosti schovaného pokladu.
merwin 9.1.2008 10:05  490
ekousJo, mám edici B
ekous 9.1.2008 09:41  489
MervinTo mas edici B? V te moji je to vse o stranku nebo dve posunute..Jinak u ty akrobacie jsem prave spis resil ty ostatni veci jako postihy za uzkou rimsu, vitr, dest, naledi apod. nez predstaveni, ta narocnost publika tam je popsana vcelku obstojne
profa 9.1.2008 07:32  488
MerwinO věcech uvedených v PPJ nemůžu vědět, nejsem PJ.
merwin 8.1.2008 22:01  487
Profa [482]:
Orientace ve městě - Nenápadnosti informací - PPJ str 33.
Imitace (i Akrobacie) - nároky diváků - PPJ str 34.
Pronikání překážkami - Obtížnost proniknutí překážkou (ta se přece určuje dle rozměrů, takže tabulky k tomu jsou už v PPH, ne?)

pozn.: nemám u sebe Zloděje a nečetl jsem si podrobnosti v PPJ, takže to nemusí být přesně to co potřebujete.
ekous 8.1.2008 15:56  486
xKivJako je jasny ze se vlastne vsechny ty tabulky budou jeste menit dle hrdinskosti sveta ve kterem se to hraje, ale jde o to mit alespon ten posouvatelny zaklad. To posouvani hranic dle urovne postav je prave ten nastroj PJe aby to zlodej u "bezneho" zamku nemel ze zacatku az moc slozity a ke konci az moc snadny, coz je prave trosku spatne ale pro hrace asi zabavnejsi. Zase pokud by vymysleli stale nove veci a informace se rychle sirily a lide honem obnovovali (tim myslim treba ty zamky) tak by se to dit mohlo:-)
ekous 8.1.2008 15:50  485
WolfiTřeba nejakej zlodej s vysokym poctem bodu v zazemi?
xkiv 8.1.2008 15:23  484
Hrubou tabulku narocnosti divaku jsem myslim nekde videl ...
neco jako
~5: publikum tak nenarocne, ze ho pobavi skoro vsechno (dav cumilu na navsi, kdyz jednou za rok prijela pout)
~10: publikum uz neco videlo a neco ocekava (a pravdepodobne si za to i neco zaplatilo)
~15: sofistikovane publikum, ktere uz videlo kdeco (nekteri slechtici, ...)
20 a vic: nekdo kdo neni v nalade/opravdu se nechce bavit/predstira ze se mu to nelibi

Tabulky absolutnich hodnot chybi hlavne u akrobacie a pronikani prekazkami, vsude jinde to dost zalezi na svete (co je v tom svete mozne + jake musi byt narocnosti minimalne aby uz k necemu byly + jake hodnoty uz odpovidaji "prehnanym narokum")
patches Patches 8.1.2008 15:19  483
ProfaMozna bych jeste pridal namatkou:

Ukryti - bonusy a postihy za podminky (VELMI priblizne popsano v PPJ)
profa 8.1.2008 15:08  482
ekousUž to sem buším:

Akrobacie - krkolomné kousky
Ohebnost - kvality pout
Šplhání - postihy za povrch (již popsáno v PPH)
Útěk - postihy za překážky
Pasti - nebezpečnosti pastí
Hledání - Nenápadnost ukrytého (zhruba v PPH)
Orientace ve městě - Nenápadnosti informací
Ověření pravosti - Kvalita padělku se odvozuje od Výroby padělatele, není potřeba tabulka
Imitace (i Akrobacie) - nároky diváků
Pronikání překážkami - Obtížnost proniknutí překážkou

Víc toho snad není.
xkiv 8.1.2008 15:02  481
Neurcovat narocnosti (zamku/pasti) podle aktualnich schopnosti clenu druziny, ale podle toho, jak schopni zlodeji jsou v danem svete (a jeho miste) bezni = kolik je potreba, aby si lidi mysleli, ze jim to vubec k necemu bude.
(normalni lidi budou nejspis mit jen takovy zamek, aby se dovnitr nedostal nekdo bez schopnosti a nacini, kralovskou pokladnici asi zabezpeci proti nejlepsim znamym otviracum a dostat se dovnitr bude na specialni dobrodruzstvi o ziskani podstatnych oteviracich predmetu)

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt