Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Zloděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky zloděje edice A (po textové stránce úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
pecka123 22.1.2008 23:10  516
já mám dojem, že to někde nějaký vliv mít bude, u oreintace ve městě, nejsem si jist herectví, ale nakonec i ukrývání a vůbec všude, kde je podstatná kvalita pro srovnání s ostatními postavami
profa 22.1.2008 19:33  515
beorn [514]: Já bych prodlužování nechal, ale bonifikoval bych ho jinak, třeba větším množstvím hodů. Minimálně bych to snížil tak na Čas/2 (tedy max. +3).
beorn 22.1.2008 16:47  514
xKivJo takže já to prodlužování asi zruším a náročnost budu stanovovat stejně jako u obecných dovedností. ;-)
xkiv 22.1.2008 16:17  513
A zkracovat cinnosti (za postih) muzou (vetsinou) vsichni.
A to klidne az na -9999999999, kdyz to zvladnou =)
profa 22.1.2008 15:54  512
xKiv [511]: Asi tak, protože kromě vyloženě napjatých situací má zloděj dost času.
xkiv 22.1.2008 13:08  511
beorn
Začínám uvažovat nad homerule, kde bych mu schopnost prodlužování činnosti zrušil


Ono to prodluzovani vpodstate je ekvivalnentni tomu, ze by vsechny zakladni casy byly o +6 delsi, vsechny narocnosti o 6 mensi a jenom se reklo, ze zlodeji radi pracuji v kratsim case nez zakladnim.
beorn 22.1.2008 12:58  510
xKivA v podstatě je to to samé, jako by se vytvořila obtížnosti (náročnosti) s tím, že pokud přehodím obtížnost o 3, je to kvalitnější výsledek a pokud ji přehodím o 6, je to bezchybná práce.

Co se týče toho zloděje, tak ten s tou tabulkou docela hapruje. Začínám uvažovat nad homerule, kde bych mu schopnost prodlužování činnosti zrušil. Stejně to má význam akorát ten, že u schopností, kde to může použít bych mu jako PJ musel dávat ty obtížnosti vyšší. Takže zloděj o nic nepřijde a já můžu vesele používat univerzální tabulku.
davec 22.1.2008 12:58  509
xKivjj, tohle zní zajímavě.
xkiv 22.1.2008 12:29  508
beorn:
Tu tabulku náročností jsem sestavoval pro obecné dovednosti. Pro zloděje by to pravda chtělo trochu roztáhnout.
Ale v tom okamziku jsi prisel o jeji nejvetsi vyhodu - ze je spolecna pro vsechno.

XXX, Davec:
Tabulka narocnosti podle vyroby je mirne slozitejsi, nez chceme, protoze kombinuje slozitost/narocnost cinnosti (jako opravu k hodu, +5(primitivni) .. -5(komplikovane)) s narocnosti kvality vysledku (14/17/20).
To ale neni zas *tak* uplne spatnej napad ... kdyz se trochu roztahnou ty opravy (tak kolem -10 *opravdu* slozite, -15 az -20 legendarni/epicke), prida se narocnost pro fatalni neuspech a jeste bych zneuzil mechanismus pripravy (vyber nejlepsiho hodu z nekolika) a dal tim "profesionalum" nejakou vyhodu nad "amatery", aniz bych je nejak vyrazne posunoval smerem k "nemoznym" vysledkum (vicenasobne hazeni pomerne rychle eliminuje nizke hody, ale nijak zvlast nevylepsuje frekvenci tech vysokych ... zvlast u 2k6+ to konverguje k +1 za kazde zdvojnasobeni poctu hodu)...
davec 22.1.2008 11:50  507
beornNo ono tam je ještě určitý dodatek, že při opravdu primitivní činnosti je k tomu bonus tuším +5, čili je to potom míň než 14. A v příkladu je za takovou hodně primitivní činnost považována třeba výroba pochodní.
beorn 22.1.2008 10:34  506
XXXJá u hraní tabulku při ruce mám. Akorát mi vadí, že musím listovat i PPH, protože u některých akcí se nepoužívá standartní hod: vlastnost + bonus + 2k6+. Podle mě by to bylo mnohem intuitivnější.

No třeba to zapálení suchých větviček nebo uvaření poživatelného jídla je podle mě jednodušší než čtrnáctková obtížnost. To by u mě postavy na 1. úrovni asi umřely hlady.
beorn 22.1.2008 10:27  505
BouchiMě osobně by nevadilo, že to není stoprocentně reálné. Vždyť se pohybujem v hrdinském světě, ne? Navíc mě to ani nepřipadá jako příliš velký rozdíl:

Člověk s rychlostí 2 bez Atletiky skáče s rozběhem do dálky:
1 + 6 + 1k6 = 8-13 tzn. 2,5 - 4,5 m
Kdyby se házelo 2k6+ a samozřejmě by se upravila tabulka bonusů aby to bylo porovnatelné (čili za dálku s rozběhem by bylo třeba +2):
1 + 2 + 2k6+ = reálně tak 5-15 tzn. 1,8 - 5,6 m
To podle mě není až tak markantní rozdíl, abych kvůli tomu dělal zvláštní pravidlo. Navíc ta možnost že i namakaná postava zapackuje a dá si na frňák by se mi docela zamlouvala. Mě to přijde dost reálné i při dosavadním systému využívání tabulky vzdáleností, který je mimochodem úplně super (abych jen neházel špínu).

Jo a když jsme u toho, tak u plavání ten nesystémový hod nechápu úplně. Hod 1k6 ani ten omezený bonus za vlastnost.

Tu tabulku náročností jsem sestavoval pro obecné dovednosti. Pro zloděje by to pravda chtělo trochu roztáhnout.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 22.1.2008 10:06  504
Beorn: u většiny těch činností bych se řídil výrobou dle PPH, kde je něco jako (valím z hlavy):

14 min úspěch
17 průměr
20 supr výrobek
k tomu co dělá, jak je to náročné a popis + co k tomu používá

to jde aplikovat na vaření, zapálení ohně atd. atd. na zlodějské schopnosti to však nepasuje, ty mají (skoro všechny) návod jak co dělat.

nesystémové hody? Po úpravě té rychlosti nevidím problém ani ve šplhu, skoku, plavání. Natiskni si tu tabulku do osobáku (tak jak to u nás mají postavy) ať to nemusíš hledat a je to v poho. je to otázka přípravy postavy na hru.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 21.1.2008 14:49  503
xKiv [502]: Jo, pri takovemhle pojeti by to slo.
xkiv 21.1.2008 14:36  502
BouchiNo ne, jakmile by vsechny hody byly Vlastnost + Dovednost + 2k6+ a zaroven existovala jednotna tabulka vysledku ve stylu [499], tak by se vysledek samozrejme nemohl neinterpretovat jako bonus za vzdalenost.
Muselo by byt definovane/tabelovane, co je (v danem svete) jednoduchy skok, narocny skok, nemozny skok ...

Pravda, i pak by to jeste potrebovalo doresit "potencialne neomezenou horni hranici" (dolni jenom jde k nule - kdyz hodim hodne malo, tak jsem proste (pri skakani) zakopnul a na miste se svezl na zem, ...).

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt