Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Zloděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky zloděje edice A (po textové stránce úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
kouba 2.9.2008 13:01  572
XXXSouhlas. Proč zredukovali jednu stranu a tu druhou nechali tak!!! Měli bychom se tu na loupuchu domluvit na závazné opravě. Tedy aby provedl srovnání ten, kdo má k dispozici A i B.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 2.9.2008 12:59  571
muj nazorxKiv - Nejde o to, ze by (ne)uhejbal zrovna tobe. Je to nepredvidatelne (alespon pokud nejsi o hodne lepsi) se pohybujici terc.

vi o zlodeji? nevi hod nula. Je to furt stejne, podle me kdyz si nevsimne, ma proste pešek a muze si delat co chce. Nahoda je jak kdosi psal v tom co hodi zlodej na uč.

Wolfi: to same, i v boji. Nuze bojovat jak chce. Vi o zlodeji? všeiml si? Ne? tak smula. Na co si chce hazet.




Ty finty u zlodeje jsou delane podle A a zlodeji se kuchly v béčku dyky. Mel tak bonus 2/4/6 a nema nic. takze mi logis vychazi, ze se tady zapomelo na nejaky ty upravy v B. Konkretne snizeni převahy a nekde i odkrytí.
kouba 2.9.2008 12:57  570
xKivJá ale mám namysli převahu. Nejde mi o odkrytí. Ale o převahu.

A co se týče tvého příkladu. Jde mi spíš o fintu rukojmí. Tam je ten nej účinek. Taky bych při útoku ze zadu volil zákeřný útok s dvojnásobným poškozením než házení pláště.
xkiv 2.9.2008 11:58  569
Davec [561]: Davec [561]:
To je kIMAO ravina. Nemuzes mit stejnou sanci trefit se do nehybneho cile jako do nekoho, kdo uz s nekym bojuje - furt se hejbe, reaguje na jine protivniky, musis si (mel by sis) davat pozor abys neschytal nejakou nahodnou ranu mimo ...
Nejde o to, ze by (ne)uhejbal zrovna tobe. Je to nepredvidatelne (alespon pokud nejsi o hodne lepsi) se pohybujici terc.

KOUBA [564]:
Kurna, kolikrat tu budu opakovat, ze zalezi (i) na tom, jak se tvuj terc dokaze vyporadat s *nasledky* toho, cos mu proved?
To ze ma stejnou sanci zezadu i zepredu se tyka vylucne fint, ktere neobsahuji hod na utok. Coz je v tomhle pripade vlastne (u zlodeje) jenom Oslepeni soupere, Zablokovani zbrane a Chyceni do lasa.

Druha vec, ktera je tady dulezita - finty (u vsech povolani) jsou z velke casti zjevne stavene tak, ze jsou rozumne pouzitelne jenom proti mnohem slabsim protivnikum. Stejne jako mentalni souboj u carodeje ...
Vidim v tom spis umysl, i kdyz je to skoda.
(a *stejne* je pri utoku zezadu vyhodnejsi udelat Zakerny utok (na tretim stupni +6 k ZZ, bez potrebne prevahy), nez s plastem Zaludny utok (ktery da jenom +5 k ZZ))

wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 2.9.2008 11:56  568
"Jediné o co mi šlo je to, aby Zloděj dělaný jako vrah (Zákeřné útoky na vyšším stupni už o charakteru něco vypovídají) mohl k někomu dojít a hodit mu na hlavu plášť a omráčit jej nebo jej podříznout."

Ježiš, vždyť může! Pokud ten někdo nebude zrovna bojovat (kdy se rozhlíží a je těžší ho překvapit - pouze -4 k OČ), tak má hod na obranu (nebo aspoň OČ) nulové, BČ taky nulové, a je po něm.
Ono v souboji je "opravdu" těžší provést tuhle fintu, když si každý dává pozor, co je kolem něj!
kouba 2.9.2008 11:37  567
shrnutíshrnutíVidim, ze se tu toho za vecer hodne naspalo.

Takze to vidim, tak (podle xKiva) , že když vám někdo hodi něco zezadu na hlavu, tak má stejnou šanci to dokončit, jako když je to tváří v tvář. Zákeřní vrazi historie se prostě nedokázali dívat oběti do očí. Vlastně i Commandos jsou neetičtí břídilové a ve filmech se to jen tak ukazuje. Správně totiž někdo dojde za nepřítelem. Slušně pozdraví, on se otočí a pak se do toho dají. Ono je totiž úplně jedno, jetli je to zepředu nebo zezadu. Takhle je v tom víc etikety, tak proč to tak něudělat. Správně to vlastně dělají jen vyznavači Judo na Olympiádě, kde se pozdraví a pak se perou.

Opravdu byste si měli zkusit třeba na táboře dojít k někomu zezadu a hodit mu něco na hlavu (hlavně je prosím nezkušejte podřezat)

Jediné o co mi šlo je to, aby Zloděj dělaný jako vrah (Zákeřné útoky na vyšším stupni už o charakteru něco vypovídají) mohl k někomu dojít a hodit mu na hlavu plášť a omráčit jej nebo jej podříznout. V souboji je ta finta převaha +9 neuskutečnitená. Zkoušeli sme, nikdy se nepovedla. Když ještě zhodnotíte předpoklady, co proto musí mít Dýka III a Zákeřené útoky II, První pomoc I. Na první úrovni to mít asi taky nebude. Pak má ale každý nějaké to BČ přehodit +9 NE

Nevím, proč s tím vlastně máte takový problém. Bojite se, že se to bude používat pořád každý kolo? To vám PJ dává souboje jen v tmavé místnosti 8x8m, kde se v pohodě dostanete někomu do zad?? Nidko tu ještě neřekl racionální argument pro NE a nikdo s ničím novým nepřišel. Pak se tu jen opisují pravidla a jednou začas se někdo zeptá, jestli bude verze C. A z čeho ji chcete udělat, když je tu jen jednotlivec, co něco vymyslí a opozice!!!!!
kouba 2.9.2008 11:36  566
WolfiPardon. To je ale to co říkám pořád. Vždycky z toho někdo tahá něco nedůležitého a kecá krávoviny, viď Wolfi
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 2.9.2008 07:23  563
Wolfi: to není, to je naschvál PJ
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 1.9.2008 22:14  562
Nj, ale v tom není započítáno to, že třeba postavě zrovna spadne mince a ona se pro ni ohne.
davec 1.9.2008 22:04  561
xKivSorry, ale podle mě pokud oběť zákeřného útoku netušící o blížícím se neezpečí má Obrana=0. Nevidím totiž důvod aby si počítala nějaký úhyb, když o žádném útoku neví... Náhodné sklouznutí čepele po toulci šípů nba zádech a podobné věci je již započítáno v hodu útočníka.
klimbing 1.9.2008 19:14  560
xKivjo...jasny :)

....hmm tj. tim jsem myslel něco "nadstandart" a nemyslel jsem to uplne vazne :D
xkiv 1.9.2008 19:08  559
Klimbing [558]:
nitpick:
Neni to OC=0, ale hod na obranu = 0 (dost podstatny rozdil - obvykle totiz plati hod na obranu = OC + 2k6+)


Pokud by se nějak zvlášť oháněla dozadu(či extrémě pohybovala), tak bych jí bonus k OČ zezadu dal (a taky nějaký postihy ÚČ,BČ...).

To uz je ale castecne zahrnute v parametrech zbrane, ne?
Treba bych rekl, ze nejvic ohaneni se za zady provadi bojovnik s holemi ... a ty maji zrovna nejvetsi delku a kryt ... (takze si vybere, jestli se bude kryt proti utocnikum co ma vepredu, nebo castecne odrusi postih proti jednomu utocnikovi zezadu)
klimbing 1.9.2008 18:39  558
xKivjj....
...a pokud postava o utoku nevi, tak jeji OČ=0 (viz PPH st.109)
Pokud by se nějak zvlášť oháněla dozadu(či extrémě pohybovala), tak bych jí bonus k OČ zezadu dal (a taky nějaký postihy ÚČ,BČ...).
xkiv 1.9.2008 18:29  557
Klimbing [556]:
No jo, vona taky pravidlova akce "utok zezadu" neznamena, ze obrance o utocnikovi vubec nevi, zejo?
Na druhou stranu autori soubojaku tak nejak predpokladaji, ze kazda postava ma trochu prehled o celem bojisti - vcetne toho, co je zrovna za ni.
A utok zezadu ze se tudiz muze podarit jenom
1) proti nekomu, proti komu uz jde dostatecne mnozstvi dostatecne zkoordinovanych utocniku
2) proti nekomu, kdo fakt nevi = budto strelba, nebo fakt nema vubec z ceho ani vytusit, ze za nim nekdo je

Na druhou stranu, hod na obranu 0 ma nepohyblivy cil, zatimco bojujici postava se muze pohybovat dost nepredvidatelne (a pokud ma nejakou zkusenost s bojem, tak se muze pohybovat (a "mavat" zbrani) takovym zpusobem, ze je tezsi zasahnout ji i zezadu).
klimbing 1.9.2008 18:13  556
xKiv1+2)ok, to máš pravdu. Ale v tom případě nesouhlasím s pravidly, nedoť mi přijde že je sakra rozdíl jestli těsně před útokem zezadu o útočníkovi vím, nebo nevím. Je mi jasné, že kolo je několik "máchnutí" zbraní, ale při útoku zezadu o kterém napadený neví se podle mě nebude vůbec házet na útok, protože zásah považuji za automatický.
3)Ok ale v tom s tebou souhlasim, takže jsme se akorát nepochopili :)

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt