Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Když diskuse,
tak s Lopuchem

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Zloděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky zloděje edice A (po textové stránce úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
noir 29.3.2006 10:07  79
My jsme na tohle šli poměrně prostě-zámky jsme si rozdělili velmi zjednodušeně na tři typy: T, které dokáže otevřít začátečík, pokročilý a mistr. Existují i zámky odemknutelné i velmistry, ale těch je jen pár. Takže ač se bude pokročilý snažit třeba o +60 dýl, stejně mistrovský zámek neodemkne (nehodí-li se něco jako fatální úspěch)... Není to systémové, ale funguje to.
spisi 29.3.2006 09:37  78
BouchiJenomze ten bonus o ktorem hovoris ako o poznani konstrukci je prave +2,+4,+6. No a hlavnou zvlastnostou je ze zaciatocnik otvori dost dobry a zlozity zamok a staci mu na to +10minut co by veru asi nedokazal. A zase majster ktory uz ma znacny trening a tym ze chce nieco otvorit za 5 minut, co sa mi logicky zda ze by bolo mozne, to neotvori pretoze ma nehorazny postih.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 29.3.2006 07:38  77
spisiJednak pri otvirani zamku muze byt ctyrminutovy rozdil setsakra dulezity, jednak jak uz jsem psal, u slozitejsich zamku muze mit napriklad mistr dalsi bonus za znalost konkretni konstrukce (kterou novic znat nebude). A u jednoduchych zamku zas ten casovy rozdil opravdu nebude prilis velky a neni duvod aby byl.
spisi 29.3.2006 07:16  76
pecaJenze to o co mi ide, je ze mistr sice dokaze otevrit zamek rychleji ale kdyz se o to pokusi uz ma postih a tedy su jeho predpoklady asi take ako zacatocnikove. Co ak si pomyslim ze namiesto 10 minut otvara 6,3 minuty a strati za to bonus z dost dlheho treningu aj ked to nie je tak dlha doba.
peca_007 28.3.2006 22:17  75
Bouchi [74]: Jiste. Na druhou stranu, mistr dokaze stejny zamek otevrit rychleji.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 28.3.2006 21:41  74
pecaNicmene spisi IMHO celkem spravne poukazuje na trochu podivny stav, kdy u _libovolne_ sloziteho zamku staci novicovi (se Zamky na I. stupni) staci lopotit se s nim o +4 dele a bude mit stejne sance jako Mistr (se Zamky o 2 stupne vys - ackoli ten rozdil zrejme neznamena dlouhe roky treninku). (Ano, ten mistr si cas taky muze prodlouzit, ale tim neresis podstatu.)
Jenze jak uz jsem psal, jelikoz jde o aplikaci obecneho Zahrnuti casu do cinnosti, tak jedinym zpusobem je eventualni omezeni prodlouzeni casu (treba na maximalne +3, co ja vim). I kdyz ted me jeste napada druha varianta, a to jsou pripadne bonusy pridelene PJ na zaklade zlodejovych znalosti (pokud bude mit ten mistr nastudovany konkretni typ zamku a novic jeste ne, muze za to mistr dostat dalsi bonus).
peca_007 28.3.2006 21:21  73
spisi [72]: Aha, v tom pripade jsi nemel psat, ze Efril nema danou schopnost vubec (Na zamky se nespecializuje a dovednost nema ani na 1. stupni.). Kazdopadne, I ten machr na III stupni si muze prodluzenim doby sve predpoklady zvysit treba o tech zminovanych +6. Takze oba mohou pouzit prodluzeni doby ke svemu prospechu, jenom ten je vzdy 2x lepsi, nez zacatecnik.
spisi 28.3.2006 20:16  72
PecaVobec mi neslo o riesenie problemu ze on nema Zamky a ten druhy ma. Islo mi len o to ze preco ked niekto z 10 minut uroby 20 minut dostane za to dost nehorazny bonus +6 ktory je nahrditelnym dlhymi rokmi treningu na 3. stupen schopnosti Zamky.
domingo 25.3.2006 14:47  71
Bouchi [70]: Ok, teda sa presmeruvavame do klubu pre PJ.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 25.3.2006 12:43  70
domingo"Pri streleckych utokoch som to myslel tak ze ked pocas kola pouzije N projektilov, musi zaroven urcit N rozdielnych cielov." Pokud jsi PJ tak zajiste vis, ze by to prineslo jeden dost obtizne resitelny problem.
domingo 25.3.2006 12:35  69
domingo [68]: (uderom myslim "abstraktny uder" - tj. jeden hod na zranenie)
oprava: (uderom myslim "abstraktny uder" - tj. jeden hod na zranenie bez modifikatorov za "pocet")
domingo 25.3.2006 12:25  68
Bouchi [67]: Pri streleckych utokoch som to myslel tak ze ked pocas kola pouzije N projektilov, musi zaroven urcit N rozdielnych cielov. Teda rovnaky mechanizmus ako "viacnasobne" utoky tvarou v tvar, ktore su vzdy na viac cielov, na kazdy po jednom "udere".

(uderom myslim "abstraktny uder" - tj. jeden hod na zranenie)

Proste "zrovnopravnit" viacnasobne utoky tvarou v tvar s utokmi na dialku - bud povolit v utokoch tvarou v tvar viacnasobne "udery" na jeden ciel - teda zranenie bude ako pri hraniciarovej viacnasobnej strelbe alebo zakazat viac projektilov na jeden ciel pri streleckych utokoch v ramci jedneho kola.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 25.3.2006 12:15  67
domingo [66]: " pri boji na dialku si hraniciar/zlodej musi vybrat N cielov" A to N se urci jak?
"finty na boj tvarou v tvar ktore simuluju viac uderov v jednom kole" Predpokladam ze myslis vic uderu proti _jednomu_ protivnikovi. Proti vice protivnikum je prece maji (a na rozdil od strelby nejsou omezeni poctem projektilu za kolo).
domingo 25.3.2006 11:41  66
peca_007 [63]: To su podla mna prilis drakonicke postihy. Kazda postava ktorej nieco hovori mechanika by nemala mat problem otvorit jednoduche zamky ... s postihom -24 by som sa cudoval ak by dokazala ten zamok otvorit normalne s klucom :-)

Bouchi [65]: Buchnem si aj ja.
Je podla mna nelogicke ked vdaka tomu ze treba pocitat municiu, ma povolanie vacsi "damage per round" na jeden ciel ako u tych ktore municiu pocitat nemozu.
Mozne jednoduche riesenia v stavajucom systeme: pri boji na dialku si hraniciar/zlodej musi vybrat N cielov na ktore striela alebo pri boji zblizka dostane bojovnik (a mozno aj zlodej a hraniciar) finty na boj tvarou v tvar ktore simuluju viac uderov v jednom kole.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 25.3.2006 11:04  65
PabookNikoli. Boj zblizka a zdalky (strelbu, vrh) musis rozlisovat kvuli projektilum. Zatimco u boje zblizka muzes jakoby "shrnout" serii uderu a uhybu pod jeden abstraktnejsi hod na utok a hod na obranu (s vyhodnocenim celkoveho zraneni v tom kole zpusobeneho), tak u strelby a vrhu proste ty projektily pocitat musis. Ale jiste sis vsiml, ze i u zlodeje se v pripade, ze strili v jednom kole vic projektilu z teze zbrane (a take v pripade finty Stinova dyka) pouziva jen _jeden_ hod na utok a _jeden_ hod na Silu zraneni (ted koukam ze to u Stinove dyky chybi :-( ). A u hranicare dtto.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt