Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Zloděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky zloděje edice A (po textové stránce úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 7.9.2008 19:02  736
Bouchi [735]:

A proc myslis ze jsem se ptal na "kdyz obecna postava chce v danem kole vrhnout sekeru"?

Jo tak. Toho "obecna" jsem si nevim, nejspis proto, ze obecna postav muze vrhat jenom *vrhaci* sekeru, zatimco tou fintou se da vrhat sekera obecna.


Vylozim. Postava beze zbrane nema cim kontrolovat bojiste, presto muze mit postihy k BC ruzne v zavislosti na tom, jak ovlada Boj beze zbrane.
Tudiz je-li schopna obecna postava beze zbrane "kontrolovat bojiste" bez postihu (pokud patricne ovlada Boj beze zbrane), mel by toho byt (aspon pri splneni nejakych podminek) schopen i kouzlici kouzelnik (beze zbrane), ne?

Ano. Ale proc by to mel umet pri kouzleni (i zrusenem) lip nez bez kouzleni?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 7.9.2008 17:45  735
xKiv [734]: "Kdyz vrham normalne (a ne fintou)." A proc myslis ze jsem se ptal na "dyz obecna postava chce v danem kole vrhnout sekeru"? Copak obecna postava muze vrhat fintou?

"Pak mi tvoje
Postava beze zbrane taky ne, presto muze mit postihy k BC ruzne.
(jako odpoved na moje "Kouzlici carodej nema cim kontrolovat bojiste.")
nedava moc smysl."
Vylozim. Postava beze zbrane nema cim kontrolovat bojiste, presto muze mit postihy k BC ruzne v zavislosti na tom, jak ovlada Boj beze zbrane.
Tudiz je-li schopna obecna postava beze zbrane "kontrolovat bojiste" bez postihu (pokud patricne ovlada Boj beze zbrane), mel by toho byt (aspon pri splneni nejakych podminek) schopen i kouzlici kouzelnik (beze zbrane), ne?
xkiv 7.9.2008 17:09  734
Bouchi [731]:

A kdy se tedy do BC a UC pocita Boj s vrhacimi zbranemi?


Kdyz vrham normalne (a ne fintou).


"kdyz nebude mit zbran a nebude utocit, tak i podle tebe nebude mit postih za dovednost?"

Cili se vzdycky pocita BC = Boj + delka zbrane + oprava za dovednost Boj s ... .

Pak mi tvoje

Postava beze zbrane taky ne, presto muze mit postihy k BC ruzne.

(jako odpoved na moje "Kouzlici carodej nema cim kontrolovat bojiste.")
nedava moc smysl.
Protoze postava *se zbrani* je ma uplne stejne.

...


Dajen [732]:
Hmm, zase nekdo chytre schoval soubojove pravidlo uplne dopryc :(
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 7.9.2008 16:12  733
Dajen [732]: No vida.
dajen 7.9.2008 15:46  732
Bouchi [731]: K těm vrhacím zbraním se v PPH (edice B) na str. 145 v předposledním odstavci "Boj se zbraní" píše:

Druhá poznámka se týká těch vrhacích zbraní, které se běžně používají pro boj zblízka. Ovládá-li postava jak Boj s daným typem zbraně, tak Boj s vrhacími zbraněmi, bonusy se při vrhu nesčítají, ale postava si započítá tu dovednost, která je pro ni výhodnější.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 7.9.2008 15:40  731
xKiv [728]: "Pokud vim, tak podle Boje se sekerami. Stejne jako postihy na UC." A kdy se tedy do BC a UC pocita Boj s vrhacimi zbranemi?

"kdyz nebude mit zbran a nebude utocit, tak i podle tebe nebude mit postih za dovednost?"
Podle me bude, vzdyt jsem to tu i psal.
dajen 7.9.2008 15:38  730
xKiv [729]: Na to jsem se ale neptal.
xkiv 7.9.2008 15:24  729
Dajen [727]:
Z hlediska soubojaku DrD+ je proste "beze zbrane" uplne stejna "zbranova" kategorie jako treba dyky, mece nebo "dve zbrane" (ha ha).
xkiv 7.9.2008 15:22  728
Bouchi [724]:

Takze kdyz obecna postava chce v danem kole vrhnout sekeru, pocita si do BC Boj se sekerami nebo Boj s vrhacimi zbranemi?

Pokud vim, tak podle Boje se sekerami. Stejne jako postihy na UC. Na to jsem se ptal jeste kdyz obcas nekdo odpovidal.


Kouzlici carodej nema cim kontrolovat bojiste." Postava beze zbrane taky ne, presto muze mit postihy k BC ruzne.

Ruzne ano - podle akce, kterou provadi.
Ale ty same postihy bude mit i se zbrani, a navic bude mit jeste postih za zbran.
Jedine, co se podle zbrane a jejiho pouziti meni, je (kdyz bude bojovat, tj. pocita si zbran do BC, pokud teda ma zbran):
kdyz bude mit zbran a bude utocit, tak bude mit postih za dovednost
kdyz bude mit zbran a nebude utocit, tak bude mit postih za zbranovou dovednost
kdyz nebude mit zbran a bude utocit, tak ... bude mit postih za dovednost? (ted se bavim vylucne o BC)
kdyz nebude mit zbran a nebude utocit, tak i podle tebe nebude mit postih za dovednost?

Bouchi [726]:

Podivej se na tu vetu v prirucce carodeje, o niz jsem se zminoval.

To uz jsem probiral (iirc pres formular) davno.
Podivej se o kousek driv (presne o sloupec doleva) do posledniho odstavce Koncentrace.

dajen 7.9.2008 13:46  727
Bouchi [724]: Hm, fajn, takže když to shrnu:

"Na jakoukoli akci prováděnou během boje se má do BČ započítat délka zbraně, kterou mám v ruce, a případné postihy za dovednost. V případě, že žádnou zbraň nemám, tak se počítají postihy za Boj beze zbraně. To však neplatí u kouzlení, kde se délka držené zbraně a postihy za dovednost nepočítají. Stejně tak pokud se kouzlí beze zbraně (zpravidla hole) v ruce, nepočítají se postihy za Boj beze zbraně."

Je to tak?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 7.9.2008 13:45  726
xKiv [722]: Ted jsem si vsiml...
"Kryt nemuze tak jako tak, protoze nemam zbran.
Uhybat muzu tak jako tak, akorat o to "kouzlo" prijdu ... coz mi nevadi, protoze na BC to vliv uz nema a kdyby se mi to kouzlo "povedlo" tak by stejne nic neudelalo."
Podivej se na tu vetu v prirucce carodeje, o niz jsem se zminoval.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 7.9.2008 13:43  725
xKiv [722]: "muzu uplne zahodit Boj beze zbrane. Kouzleni v boji budu stejne potrebovat a postih k BC mi zrusi stejne dobre. (a utocit beze zbrane nechci)."
A to nejak zasadne vadi?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 7.9.2008 13:36  724
Dajen [720]: Ta veta v prirucce carodeje dle me znamena, ze tu zbran nijak nepouzivas (tedy s ni ani nekontrolujes prostor).

xKiv [722]: Takze kdyz obecna postava chce v danem kole vrhnout sekeru, pocita si do BC Boj se sekerami nebo Boj s vrhacimi zbranemi?

"Kouzlici carodej nema cim kontrolovat bojiste." Postava beze zbrane taky ne, presto muze mit postihy k BC ruzne.
kouba 7.9.2008 13:29  723
xKivPrní odstavec souhlas. Nemělo by se to ale přesunout do obecného fóra. Ne všichni kouzelníci čtou fórum zloděje. Možná by k tomu měli taky co říct..ať to není o nic, bez nich
xkiv 7.9.2008 13:21  722
Bouchi [718]:
Ale pri finte Vrh ... si porad do BC pocitam dovednost Boj s ... (kategorii ve ktere tu fintu provadim).
Protoze az do okamziku vrhu ji mam v ruce a muzu s ni "kontrolovat bojiste".

Kouzlici carodej nema cim kontrolovat bojiste.


Cili kouzleni nahrazuje (co se tyce eliminace postihu k BC) Boj beze zbrane, ale jen v ramci akce "kouzleni".

Kdyz to dotahnu do dusledku, tak staci vymyslet "prazdne" kouzlo, ktere nic nestoji, nic nedela, jenom zpusobi, ze se pocitam jako "kouzlici" postava ... napriklad (spoiler na carodeje)vyvolani mentalniho souboje(/spoiler).
Kryt nemuze tak jako tak, protoze nemam zbran.
Uhybat muzu tak jako tak, akorat o to "kouzlo" prijdu ... coz mi nevadi, protoze na BC to vliv uz nema a kdyby se mi to kouzlo "povedlo" tak by stejne nic neudelalo.
Jediny efekt ktery to pak bude mit bude nahrazeni zmena BC ... muzu uplne zahodit Boj beze zbrane. Kouzleni v boji budu stejne potrebovat a postih k BC mi zrusi stejne dobre.
(a utocit beze zbrane nechci).

Navic, co by se pak pocitalo u kouzel, kde je soucasti seslani utok (dotyk)? Obe dovednosti? Jedna (ktera)?

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt