Registrace nového uživatele
Návod
Kluby
Archív Lopuchu
Lopuch.cz
Modrá je dobrá
zelená je lepší
Lopuch.cz
Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
Klub
DrD+ - Zloděj
[ŽP:
neomezená
] (kategorie
RPG (hry na hrdiny)
) moderuje
Bouchi
.
Archiv
Zpět do klubu
Dračí doupě Plus
.
Téměř finální errata příručky zloděje edice A
(po textové stránce úplná)
Diskuse pokračuje
na RPG Fóru
.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
Nastavení klubu
Nastavení práv
Homepage
Anketa
Přítomní
Oblíbené
Lopuch
Kategorie
autor:
text:
vyplnit a
Help
Nemáte právo psát do tohoto klubu.
[ 792 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
22.11.2008 14:22
754
xKiv
Člověče, tohle se to tu už řešilo. Fakticky jsem citoval odpověď Altaráků .)
Řeklo se, že pomocí Herectví dokážeš zahrát něco obecného, zatímco pomocí Imitace dokážeš zahrát někoho konkrétního .) Tedy pomocí Herectví _můžeš_ hrát tak, aby bylo jasné, že hraješ, ale není to povinnost.
22.11.2008 13:58
753
Gran [752]
:
Ne.
Pomoci Herectvi dokazes zahrat ozralu tak, ze nikdo nepochybuje o tom ze hrajes *ozralu*.
Pomoci Imitace dokazes zahrat ozralu tak, ze nikdo nepochybuje o tom, ze *jsi* ozrala.
(obecne herectvi dava duraz na to, aby bylo poznat co vlastne hrajes - zlodejska imitace dava duraz na to, aby neslo poznat ze to jenom hrajes)
Nekdy je to jedno (pak se bonusy scitaji). Nekdy je ten rozdil dulezity.
22.11.2008 13:05
752
Pomocí Herectví dokážu perfektně zahrát ožralu.
Pomocí Imitace dokážu perfektně zahrát ožralu Pepu, co bydlí na konci ulice.
21.11.2008 11:27
751
Kdyz se divam do pravidel, tak se skutecne proste scitaji.
I kdyz bych tam videl mirny rozdil ...
... imitace mi umozni neco predstirat (takze pri kvalitnim pouziti imitace oklamu i rejpaly a stouraly - budou si myslet, ze skutecne jsem to co predstiram)
... herectvi mi umozni neco zahrat tak, ze nikdo nepochybuje o tom, co to vlastne je (ale zase snadno pozna, ze to jenom hraju)
21.11.2008 07:47
749
Aby se to nepletlo, tak mám pocit, že v Bčkách se to již zlodějské herectví nejmenuje Herectví, ale Imitace. A s obecnou by se měla sčítat. Ja osobně cítím Herectví jako obecné principi (divadlo, hry, zakladní pohyby, základní rétorika, atd), Imitaci pak jako mnohem dokonalejší (napodobování, mimika, gesta,...)
21.11.2008 00:08
748
IIRC, kdyz dava pouziti obeho soucasne smysl, tak se bonusy sectou.
20.11.2008 19:17
747
Mam dotaz.Jestli se zlodejskemu herectvi pocita naky bonus pokud mam herectvi (na3) jako obecnou dovednost?
12.9.2008 06:36
745
:-)
XXX
RIDE snowboards -
www.ridesnowboards.com
11.9.2008 14:43
744
Patches: a sakra, ja si zrovna chtel udelat postavu krolla co vsechno mlati dlouhym jednoručním řebříkem, to mam smulu :-(
Patches
11.9.2008 13:21 -
Oblíbené kluby (14:35)
743
XXX
To neuneses ani tu piku, pac uz "design" tycovejch zbrani prakticky znemoznuje pouzivat je jednorucne... ostatne od toho mas v PPH dve tabulky zbrani - jednu tech, ktery jdou pri dostatecny sile pouzivat jednoruc, a jednu striktne obourucnich... patnactimetrovej zebr bych bez diskuse nacpal do tech obourucnich.
XXX
RIDE snowboards -
www.ridesnowboards.com
11.9.2008 10:40
742
treba ma na to SIl a unese ho v jedny ruce. takže pohoda :-)
Patches
10.9.2008 10:53 -
Oblíbené kluby (14:35)
741
Apexx
Patnactimetrovej zebr je (minimalne) dvojrucni zbran, stejne jako pika. Takze pokud ho chces pouzivat (kryt se jim, pocitat si ho do BC), tak jej musis ovladat OBEMA rukama. Jsem zvedavej, jak bys pritom vytahoval neco z kapsy...
Bouchi
Dračí doupě II -
Legenda je zpět
10.9.2008 08:21
740
Apexx
Ad 2) - jenze podle pravidel se zbrani v druhe ruce smis kryt. Takze to "zbraň kterou nepoužívám (neutočím ani se s ní nebráním)" je ponekud sporne. Mohl bys samozrejme nahlasit, ze ji nebudes pouzivat (napr. "zabodnu piku do zeme a opru se o ni"), pak by PJ jiste nemel problem nepocitat ti k BC delku piky.
10.9.2008 07:43
739
Promiťe pánové, ale dostal jsem z toho pocit, že se snažíte na místo příčiny řešit následky.
Jsem plně za to, že např "vytahování předmětu" je nebojová akce a s délkou zbraně nemá absolutně nic společného.
1) Bouchiho argument, že soupeř si dává více pozor považuju za lichý. Proč?
a) Reakce soupeře jsou plně v kompetenci jeho BČ (jeho Boj+bonsy+postihy+2K6+ a žádné ovlivnění soupeřovím vybavením).
b) Oboum třeba zavažte oči. Soupeř neví co mám v ruce a já mám bonus za délku zbraně o kterou se opírám? To snad ne!.
2) Dovednost boje s... taktéž v takovém případě nedáva smysl. Vytahuju věci z kapsi a mám v zbraň kterou nepoužívám (neutočím ani se s ní nebráním). Takže.
Dýka +1 - 3 = -2 + Boj (neumím)
Dýka +1 + 0 = 1 + Boj (III.stupeň)
Meč +3 - 3 = 0 + Boj (neumím)
Meč +3 +0 = +3 + Boj (III.stupeň)
Píka +6 - 3 = +3 + Boj (neumím)
Píka +6 + 0 = +6 +Boj (III.stupeň)
No naprostý nesmysl. Když se budu opírat o patnáctimetrový žebř bez dovednosti Boj s žebříky tak budu mít BČ = Boj + 30 -3 = 27? Joooo, zkus na mě udělat fintu.
Z výše uvedeného se domnívám, že byste spíš měli přehodnotit vaše tvrzení, že vytahování předmetu (a ostatní akce při kterých zbraň aktivně nepoužívám k obraně či utoku) jsou nebojové a tudíž bez bonusu za délku zbraně.
Apexx
7.9.2008 20:16
738
Bouchi [737]
:
Treba se pri kouzleni dostava do urciteho psychickeho stavu, ktery mu v tom pomaha.
Hmm, jo, to je trochu lepsi nez to co napadlo me (konkretne prime pusobeni (spoiler)
astralnich sil, ktere carodej pri kouzleni pouziva
(/spoiler)).
"Tudiz je-li schopna obecna postava beze zbrane "kontrolovat bojiste" bez postihu (pokud patricne ovlada Boj beze zbrane), mel by toho byt (aspon pri splneni nejakych podminek) schopen i kouzlici kouzelnik (beze zbrane), ne?"
Shodneme. Alespon v tom smyslu, ze to byla jedna z tech variant, co jsem navrhoval; a ze se s ni spokojim.
Zvlaste kdyz nepotrebuje plnohodnotny Boj beze zbrane (protoze postihy ke krytu a ZZ ho nezajimaji a postihy k UC jen v pripade ze se potrebuje cile dotknout).
Me v zasade skutecne vadi jenom ten extremni pripad ze "vlastne nedela nic" - ale to si vlastne muze vybrat.
Takze asi jo. Uz proti tomu nic nemam.
[ 792 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
(c) 2001-2011 Lopuch.cz
Kontakt