Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Zloděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky zloděje edice A (po textové stránce úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
john_jarik 12.1.2009 21:29  810
xKivmame podobny nazor.
Ja to vidim take tak. Proto jsem stejne osobne pocital s 3 puldny :)

Ale jak jsem prave psal v Obecne diskusi, to uz je pase.
xkiv 12.1.2009 20:39  809
Prirozene leceni je kazdopadne za den (24 hodin) vzdycky prave jedno (a na to jsou postihy podle podminek za posledni den - pricemz idealni nulu dostane jenom ten, kdo stejne cely den jenom spal/odpocival).
U odpocinku je explicitne napsane neco ve smyslu "kdyz sectes 8 hodin za spanek a 12 za odpocinek, tak si jiste vsimnes, ze do 24 hodin zbyvaji jeste 4 .. ty pocitame beznou rezii jako je jidlo, myti, ...", z cehoz prave usuzuju, ze postava ma za den "povolene" celkem dva odpocinky (spanek se z tohoto hlediska pocita taky jako odpocinek; nevim jak se pravidla divaji na 16 hodin stravenych spankem ...).
john_jarik 12.1.2009 19:50  808
xKivpriznvam, ze tohle ted nejak nemam poradne procteno. Tak ti budu verit.
TO mi prijde rozumne.
xkiv 12.1.2009 18:20  807
Myslim ze pravidla pocitaji: 8h spanku + 12h odpocinku + 4 hodiny na "rezii" = (v idealnich podminkach) jedno bezne prirozene leceni (cca tretina radku zraneni) + dva odpocinky (dva cele radky unavy)
(a vic odpocinku za den je "zakazano")
john_jarik 12.1.2009 18:04  806
a Unavu odbouravas asi jen den a pul (jak jsem psal). Kdyz to cele prospis tak dokonce 24 hodin. ale to se mylim nemuze. Takze z toho nakombis maximalne asi 30 hodin :)
xkiv 12.1.2009 17:07  805
Davec [796]:

Problém je v tom, že v DrD+ musíš člověka prakticky zabít, abys ho dostal na zem

To chce spis nejakou fintu na zvyseni "urovne" zasahu do hlavy ... pak by zasah i za pulku radku daval automaticke vyklepnuti do bezvedomi.


s odolností nula, což je obvyklá odolnost u normálních lidí odhaduji týden

Ono to trva tyden s *kazdou* odolnosti ... kdyz mas X-krat delsi radek, tak lecis X-krat vic krizku za den.
A Sila Leceni prirozeneho leceni je (krome krollu) nastavena na (v idealnich podminkach) cca 10 dni za tri cele radky.
pecka123 12.1.2009 13:35  804
DAVECJenom na okraj, direkt do hlavy za jeden řádek postavu na určitou dobu omráčí, myslím, že bych byl ochoten akceptovat nějaký hod na probrání po poplití studenou vodou....čili IMHO to pluska umožňují, ale na poněkud brutálnějším principu než funguje stínové zranění v nulku.
davec 12.1.2009 13:31  803
A co takhle se přesunout do obecného klubu?
john_jarik 12.1.2009 13:27  802
akorat to ma asi problem se ZZ.
Protoze se podivejme pravde do oci. ZZ je casto vysoke prave u zbrani, ktere nelze k "utoku na plocho" [dle terminologie DrDO ] pouzit.
Mozna by to slo udelat takto:
>>> Postava muze zvolit "utok na plocho" s tim, ze misto zraneni v Mrizce zraneni, zaplni ve vysledku Mrizku unavy.
>>> Lze pouzit zbrane s hodnotou Zraneni max +5
(Zraneni +6 a vice - jsou pro tento zpusob zranovani nevhodne)
>>> Zbrane typu B k tomuto utoku pouzit nelze.


Jeste jsem chtel nejak snizit to Zraneni, ale asi by soucasne vznikajici model dost zeslozitilo. A o to tu nejde. Jde stale jen o "neoficialni pravidla", ze :)

A jak jsem se ted koukal, tak postava se z absolutniho zmlaceni (3 radky v Mrizce zraneni) dostane za den a pul. Coz mi prijde systemove hodne vhodne. A nepotrebujete na lecbu kneze, hranicare, ani nikoho jineho :)
Kdyz mi da dneska nekdo pres drzku (ale nechce mne zabit), tak se zitra taky muzu v poledne s podlitinama dostavit do prace :)
feanor 12.1.2009 10:39  801
jasne je to lepsi nez pocitat tu -6ZZ.
Pokud se nepletu, tak hranicar ma dovednost, ze muze fyz. zraneni prevadet do unavy. Mohlo by se to provest podle stejnych(podobnych) mechanizmu, akorat naopak.
dante 12.1.2009 10:00  800
No jo, ale kdyz nebudem pocitat s tim postihem ZZ -6 a drtive zraneni jak u pravidloveho systemu, tak to bude vyrazne rychleji. Pokud to dobre chapu, tak stinove zraneni by zranovalo uplne bezne, bez postihu (max. postih na utok?) akorat by se zraneni projevovalo v mrizce unavy.

Na druhou stranu, i stinove zraneni by asi melo i castecne zranovat bezne, ale jak to udelat, aby stinove zranovani nebylo slozitejsi nez bezne?
feanor 12.1.2009 09:51  799
DavecJo to zajimanej napad s tim zranenim do unavy. Jen je pak otazka, jak se to pak bude odstranovat(leceni, regenerace,...). to ze nekoho vyradis tim, ze ho vlastne vycerpas se dostanes do stejnyho problemu jako u normalniho zraneni tzn. musis ho dostat do 3 radku.
davec 12.1.2009 05:57  798
Jop, taky se mi to líbí.
dante 12.1.2009 01:06  797
Zranovat do unavy je skvely napad jak resit nestastne stinove zraneni v DrD+, perfektni, okamzite zavadim jako homerule.
davec 11.1.2009 23:39  796
KOUBAProblém je v tom, že v DrD+ musíš člověka prakticky zabít, abys ho dostal na zem a je naprosto jedno, jestli to děláš pěstmi, nebo mečem. Dokud nemá zranění za dva řádky, tak neleží (pokud nemáš extrémní ZZ a netrefíš ho jednou ranou za řádek do zubů). Pokud není nablízku léčitel, tak se z toho bude dostávat dlouho předlouho (s odolností nula, což je obvyklá odolnost u normálních lidí odhaduji týden). Žádný dirkt na bradu a týpek leží, po kýblu studené vody vstane a je schopný komunikovat.
Navíc s tím jak funguje úhyb, je takřka nemožné se do někoho pěstí (nedej bože nohou) trefit a to i v okamžiku, kdy to nečeká, nebo je jinak znevýhodněn...

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt