NigunProc zrovna 7? Klidne 9 nebo 10.
Obcas mam z techhle debat pocit, ze na argumentech kritiku, kteri DrD+ vytykaji, ze je v nem moc cisel, je vic nez jen trocha pravdy.
Prece kdyz bude pred zlodejem zamek, na jehoz otevreni za zakladni dobu by potreboval hodit 9 (sance necelych 30 %, coz neni malo) a blbe mu padne 2 (cili i s prodlouzenim na dvojnasobek casu by mel jen 8), a bude si s tim zamkem moct hrat cely den, tak fakt nevidim duvod, proc bych se coby PJ mel striktne drzet litery pravidel. Kuprikladu kdyz toho ten zlodej po nekolika desitkach minut na cas necha, v klidu se naobedva, odpocine si, procisti si hlavu a pak se k zamku vrati, nemam problem s tim nechat ho hodit znovu, prestoze se podminky nezmenily.
Samozrejme zohlednim i dalsi faktory - jak moc je ten typ zamku rozsireni, cili jakou mel zlodej sanci studovat jeho otvirani teoreticky i prakticky, atd. Protoze doba otvirani zamku (v prirucce zlodeje) samozrejme nemuze byt brana jako univerzalne platna pro kazdy zamek. Muzou byt takove, jejichz samotne otevreni je celkem trivialni, ale hodne casove narocne. Cili drive ci pozdeji ho otevrou vsichni, ovsem nekterym to potrva treba dve hodiny. Prirovnal bych to k jednomu levelu v logicke hre Fillets - vetsina hracu presne vi, co a jak ma udelat, ale reseni samotne je hodne narocne na pocet tahu a ten pocet se pod urcitou hranici proste zmensit neda. |