Bouchi to myslim popsal dobre. Ja jeste dodam, ze neco jineho je _relativne_ kratke casove obdobi, jako je popsane v prikladu v hospode s prstenem a donesenou lampou. Neco jineho je opravdu hafo casu a cinnost, kdy zlodej vi, ze neuspel (coz u zjistovani pravosti proste nevi). A jeste dalsi vec je, kdyz se postava (zlodej) pohybuje v prostredi, kde ma dostatecnou moznost navysovat. A hlavne taky jde o herni styl.
Jestlize zlodej neotevre zamek, protoze mu bud blbe padli kostky (hodil pod 6) nebo mu chybi 1 ci 2 k uspechu, je moznost se porozhlednou, opatrit si lampu, lepsi nadobicko, atd, pak jsou v zasade 2 moznosti:
1/ Automaticky uspech = Podarilo se, treba o trochu dele nebo jiny popis (zrovna byl vedle v drzaku svice, tak PJ rekne, ze zlodej si prisvitil a je to.
2/ Nuspech, ale postava by asi mela tusit, ze moc nechybelo. Takze je mozne zahrat shaneni svicnu, lampy, lepsiho vybaveni,... Jenze to je pro me natahovani hry, anzto je to spise solova prace, nikoli tymova hra.
Nebo se to nakonec podarit nemusi. Holt mu nepadlo, PJ necha hrace zlodeje neco zkusit a pokud ho nenapadne neco dobreho, tak ma smulu. Je to spis o tom, jak to kdo radeji hraje. |