Lisak1:
Jde mi o to, aby se hráči bavili. Aby mohli dělat něco, co v reálném světě dělat nemohou. Jednou z cest je to, aby měli výjimečné postavy, a to takové, jaké se jim samotným líbí, a za které by chtěli hrát. Proto jsme si třeba zrušili RPG přístup u hraničáře-hráč se cítil PJ omezován, u kněze nám to zase tolik nevadí.
Dal jsem ti pár pěkných příkaldů, kdy je "výhoda" vlastně nevýhodou. Co ti an nich připadá tak zvýhodňující? Proč by nemohla družinka vypadat jako Freakshow? Je pak kvalita hry horší, než když je družina složená se samých lidí? Uf, tohle mi trošku zavání jakýmsi purismem...
DrD+ není určeno pro začínající hráče, takže ten argument byl vlastně zbytečný.
Netuším, kde se vzala ta fáma, že děti jsou na první úrovni a dospělí na vyšších úrovních. Rádo se to tu tvdí, nicméně nikde jsem v pravidlech neviděl žádný důkaz pro tohle. Úroveň je reflexe schopností postavy, nikoliv jejího věku. T.j. osmiletý kluk může být klidně na desáté úrovni, zatímco osmdesátiletá švadlena jen na první.
Ale už dost OT, tohle není o zloději, klidně se přesuň s reakcí do hlavního klubu, budu tě tam následovat. |