Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Zloděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky zloděje edice A (po textové stránce úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
fin 9.9.2006 00:06  256
Ok. Dík!
pest 8.9.2006 22:25  255
Peca_007, FinVzhledem k tomu že jiné povolání má podobnou schopnost a hází se jen jednou tak bych taky házel jen jednou....
peca_007 8.9.2006 20:38  254
Fin [253]: V plusku by to melo byt tak, aby se hazel co nejmin, tedy jenom jednou. Autoruv zamer uz ted nikdo nezjisti, taky si to nemusel uvedomit, kdyz to psal. V zasade to nicemu nevadi, ale osobne bych to mozna udelal na jeden hod.
fin 8.9.2006 16:16  253
aha:) heh...jinými slovy nikdo vlastně neví jak to mám bejt...:D
xkiv 7.9.2006 15:38  252
U techhle mam pocit, ze se hazi zvlast na kazdy utok.
baso4 7.9.2006 15:36  251
mozno sa na utok hodi len raz, kazdy ciel sa brani zvlast.
fin 6.9.2006 16:11  250
Možná blbej dotaz, ale nikde sem to nevyčet (možná sem si jenom nevšim)...Dvojitej hod případně Vícenasobnej útok se každej útok/obrana... vyhodnocuje zvlášť - je to tak?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 22.8.2006 16:50  248
Jeste Dvojity hod, ale ten znas.
jerson 22.8.2006 16:40  247
Aha, fajn. (To se už blíží mým reálným schopnostem v počtu hodů na kolo, i když já se trefuju se stejnou pravděpodobností, ale na kratší vzdálenost).

Ještě nějaká schopnost na vrhání, o které by se dalo říct, že je přirozená? Stínovou dýku evidentně používat nebudu.
xkiv 22.8.2006 15:55  246
Jo:
Stinova dyka, zbran: vrhaci dyka, bez prevahy, MVZ II, Stinova podoba III, Periferni videni I
Bez postihu k UC i k ZZ
Dyka se rozdeli na 3, zlodej kazde urci cil
Po provedeni zustane vezet jen v jednom z tel (... nevim ve kterem? )
Na utok se hazi jen 1x, pokud je vic cilu, tak se pouzijou nejnizsi predpoklady (postihy za pohyb cile, za vzdalenost, za velikost, ...).
Na obranu si kazdy cil hazi zvlast.
noir 22.8.2006 15:49  245
Případně stínový vrh, kdy se dýka roztrojí a zasáhne třikrát.Nebo tak nějak to bylo, ne?
xkiv 22.8.2006 15:45  244
Jestli koukam spravne, tak je to bojova finta
Vicenasobny hod, proveditelna pouze s malou vrhaci zbrani, bez potrebne prevahy, vyzaduje schopnost Male vrhaci zbrane III:
umozni az 5 hodu za kolo, zlodej dostava postih (- pocet hodu ; hodnota) k UC.
Nemam napsane jak se to vyhodnocuje, ale asi se hazi kazdy hod zvlast utok, obrana, zraneni.
jerson 22.8.2006 15:38  243
Máím dotaz, jak je to se zlodějským vrháním více dýk v jednom kole? V pravidlech, které jsem měl k dispozici tahle stránka chyběla.
xkiv 21.8.2006 08:51  241
235:1) PS se pocita o 3 nizsi jenom pri urceni chybejici sily, takze pri prostem porovnani Sil a PS se pocita nesnizena PS.
IIRC.

239:
Ja mam vypsano:
+hroty, cepele, vyztuze (PS ++3), ostatni parametry jako lehka sekera
takze cekam PS o 3 vyssi nez ma ta ls
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 21.8.2006 06:38  240
3. No, zlodejska kuse na vahu 2 kg, cili Potrebnou silu pro (teoreticky) boj zblizka bych odvodil z dvoukiloveho kyje, tj. +5. Bojova kuse bude mit tedy o 3 vyssi - +8. Schopnost Kuse aminikuse se v tomhle pripade IMHO nepocita.
4. U schopnosti Lana a lasa neni psano +6. +6 je pro vystreleni kotvicky (ktera sama o sobe dava +3) z kuse. Mezi kotvickou a sipkou je setsakramentsky rozdil.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt