Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Zloděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky zloděje edice A (po textové stránce úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
peca_007 1.10.2006 07:33  287
Fin [284]: Uz se to tu myslim resilo. V zasade jde o problem pouziti schopnosti (dovednosti), kterou postava nema. Povolit ci nepovolit? Spis by si mel najit jiny zpusob, jako treba vyrazeni dveri, ziskani klice,...
hannibal 30.9.2006 22:29  286
Resurrection A co kdyz bude chtit zamek otevrit treba hranicar?
resurrection 30.9.2006 15:45  285
FinNa to bych aplikoval system ze SR. Pavouky dovednosti. Ty ma zlodej taky , takze za kazdou dovednost na ceste k otevirani zamku davat nejakej postih a ty scitat. Druha moznost je citem, zavisi na situaci, jestli zlodej neco uz oteviral atd.
fin 30.9.2006 13:38  284
Echm...dotaz...možná se to tu už řešilo...(ale jesli se nepletu tak jenom u zámků...)
jakej postih dát zloději, kterej se snaží o něco na co nemá dovednost (otvírání zámků, zneškodňování pastí, kapsářství atp.)?
peca_007 30.9.2006 08:26  283
Hannibal [282]: ale oboji je IMHO mozne (mysleno v ramci pluskove hry, ne reality :-)

plast poskytuje jistou pasivni ochrany, ale zaroven se jim muzes ucinneji kryt, nez bez nej.
hannibal 29.9.2006 18:38  282
xKiv Nevim jak to Jerson myslel, ale pochopil sem jeho příspěvek tak, že když máchne pláštěm, udeří do šípu a tím ho odchýlí a ne že čeká až mu šíp dopadne na plášť jak by bylo v případě že by plášť používal jen jako pasivní ochranu...
xkiv 27.9.2006 15:34  281
JersonTo je ale zbroj (a ma ochranu).
Kryt spociva v tom, ze zbrani/strele neco nastavis do cesty (a teoreticky by nemel platit, pokud je rana (a zbran/projektil) tak silna, ze nastavenym predmetem (stitem) bez problemu projde).
jerson 27.9.2006 15:28  280
Hecrasčistě z praxe je oblečení poříád lepší kryt než nic, a to i proti palným zbraním. Poměrně těký pohybuící se plášť může letící šíp natolik vychýlit, že už nedopadne hrotem na cíl a tedy sníží šanci na úspěšný zásah.
Na rozdíl od zbraně je plášť totiž docela velký.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 27.9.2006 12:55  279
Ale ten plast je popsany trochu jinak - ze jeho schopnost "krytu" spociva v tom, ze jim zlodej ruzne mava a tim protivnikovi zastira, kde se ve skutecnosti za plastem nachazi jeho telo. Coz znamena, ze pri aktivnim pouziti muze chranit i proti strelbe (strelec nevi kam ma mirit), ale neposkytuje zadny pasivni kryt (na rozdil od skutecneho stitu).
hecras 27.9.2006 12:08  278
PlášťMěl bych dotaz. Jak funguje zlodějova schopnost boj s pláštěm proti střeleckým zbraním? Postavy mi tvrdí, že plášť principielně funguje jako štít a tam chrání i proti šípům, ale podle mě je to nakonec vždy jen kus hadru, kterým ten šíp bez problému proletí a pokud by ho dokázal pohybem vychílit z trasi letu, tak to už může krýt šíp i zbraní. Jak to je co myslíte?
anonym 21.9.2006 15:11  277
EdhelBouchi: Aha, tak v tomhle to bylo, díky moc:)
Gran: Jistě, započetl jsem tam ty opravy s Rch/2 místo Sil, ale ten „detail“ s opravou bonusů u skoků do výšky jsem dokonale přehlédl. Taky díky.
John_jarik: Žel bohu, tahle elfka nemá na kněze rozum a navíc bohům zrovna dvakrát nedůvěřuje:)
Apexx: Siwmae! Abych tě vyvedl z omylu, já to tu velice pravidelně prohlížím a zaznamenávám, jen jsem zatím neměl potřebu se vyjadřovat:) K tomu namaxování: Vlaštovka není vůbec typický zloděj, je spíš herečka, akrobatka, tanečnice a šenkýřka:) Sice na ni občas padne kleptomanie a něco si vypůjčí, ale jinak postrádá téměř veškeré „běžné“ zlodějské dovednosti, jako je třeba šplháni po zdech či otevírání zámků (pomineme-li vrhání dýk, které v jejím podání není zrovna nejsilnější).

Ještě jednou díky... Škoda, Vlaštovka si prostě musí na ty schody zvyknout:)
apexx 21.9.2006 09:16  276
To EdhelZdravim te příteli, to je dost, ze es ukazes. Tvoje postava je pro skoky opravdu vyjmecna. A samozrejme namaxovana. Takovych moc neni. Udelej upravy dle Bouchiho a uvidis. Proste v extremexh ta exponencialni tabulka trochu ustreluje. Ale takovych pripadu zas moc neni.

MaM Apex (alias Xartos)
john_jarik 21.9.2006 07:40  275
add skoky a mnichVzdy kdyz ctu o skocich a nekomu prijde divne, ze na 12 a vice levelu dokaze skocit z mista hodne metru, tak si vzpomenu na film "Mstitel s pistalou" a tam dovedl z mista preskocit strom (i se svazanyma nohama).

Ale dovedu si predstavit, ze misto novych schopnosti pro zlodeje ci 7ho druhu bojovnika (ktery by do kruhu nesedel) by existovalo nove povolani.

Ted jsem si doma stvoril zakladni kostru pro cele nove povolani - paladin. a divil by ses, jak to vse bere uplne jinak nez bojovnik. Byt nektere veci maji shodne - i kdyz vlastne nemaji.
p.s.:koncept paladina neposkytnu :)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 20.9.2006 22:24  274
anonym [271]: V propoctech mas chybu, bonusy za Atletiku a Akrovbacii se pricitaji k Rychlosti jeste pred delenim dvema. Takze zaklad neni 12, ale jen 7.
gran 20.9.2006 20:57  273
anonym 271Máš to ošetřeno erraty? Nemám čas to číst.

Kdyžtak viz. http://dragonlords.wz.cz/drd+_opravachyb.html

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt