Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Zloděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky zloděje edice A (po textové stránce úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 2.10.2006 11:17  290
Proc by mel plast fungovat jako zbroj s ochranou 1?
Bezne obleceni (vcetne daleko pevnejsich soucasti) ma prece ochranu 0!

Jestli mas na mysli *kryt* (zvetsuje hod na obranu), tak to neni zbroj.
jerson 2.10.2006 11:12  289
Asi takhle - plášť sám o sobě držený v ruce bude fungovat jako dodatečná zbroj s bonusem minimálně +1. Pokud se s ním ale bude pohabovat, tak kromě toho ještě může fungovat jako štít a tedy zvyšovat obranu (snižovat šanci být zásažen).
kafe 1.10.2006 08:58  288
Fin:
Buď nechat vyrazit dveře či zkusit najít klíč, ano proč ne? I takový hraničář či jiné povolání se může pokusit odemknout,ale s větším postihem(PŘ:-9).Pokud by to odemykal zloděj bez schopnosti zámky, tak se o to může pokusit, ale s menším postihem(PŘ:-6), když se jedná o schopnost tohoto povolání.
peca_007 1.10.2006 07:33  287
Fin [284]: Uz se to tu myslim resilo. V zasade jde o problem pouziti schopnosti (dovednosti), kterou postava nema. Povolit ci nepovolit? Spis by si mel najit jiny zpusob, jako treba vyrazeni dveri, ziskani klice,...
hannibal 30.9.2006 22:29  286
Resurrection A co kdyz bude chtit zamek otevrit treba hranicar?
resurrection 30.9.2006 15:45  285
FinNa to bych aplikoval system ze SR. Pavouky dovednosti. Ty ma zlodej taky , takze za kazdou dovednost na ceste k otevirani zamku davat nejakej postih a ty scitat. Druha moznost je citem, zavisi na situaci, jestli zlodej neco uz oteviral atd.
fin 30.9.2006 13:38  284
Echm...dotaz...možná se to tu už řešilo...(ale jesli se nepletu tak jenom u zámků...)
jakej postih dát zloději, kterej se snaží o něco na co nemá dovednost (otvírání zámků, zneškodňování pastí, kapsářství atp.)?
peca_007 30.9.2006 08:26  283
Hannibal [282]: ale oboji je IMHO mozne (mysleno v ramci pluskove hry, ne reality :-)

plast poskytuje jistou pasivni ochrany, ale zaroven se jim muzes ucinneji kryt, nez bez nej.
hannibal 29.9.2006 18:38  282
xKiv Nevim jak to Jerson myslel, ale pochopil sem jeho příspěvek tak, že když máchne pláštěm, udeří do šípu a tím ho odchýlí a ne že čeká až mu šíp dopadne na plášť jak by bylo v případě že by plášť používal jen jako pasivní ochranu...
xkiv 27.9.2006 15:34  281
JersonTo je ale zbroj (a ma ochranu).
Kryt spociva v tom, ze zbrani/strele neco nastavis do cesty (a teoreticky by nemel platit, pokud je rana (a zbran/projektil) tak silna, ze nastavenym predmetem (stitem) bez problemu projde).
jerson 27.9.2006 15:28  280
Hecrasčistě z praxe je oblečení poříád lepší kryt než nic, a to i proti palným zbraním. Poměrně těký pohybuící se plášť může letící šíp natolik vychýlit, že už nedopadne hrotem na cíl a tedy sníží šanci na úspěšný zásah.
Na rozdíl od zbraně je plášť totiž docela velký.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 27.9.2006 12:55  279
Ale ten plast je popsany trochu jinak - ze jeho schopnost "krytu" spociva v tom, ze jim zlodej ruzne mava a tim protivnikovi zastira, kde se ve skutecnosti za plastem nachazi jeho telo. Coz znamena, ze pri aktivnim pouziti muze chranit i proti strelbe (strelec nevi kam ma mirit), ale neposkytuje zadny pasivni kryt (na rozdil od skutecneho stitu).
hecras 27.9.2006 12:08  278
PlášťMěl bych dotaz. Jak funguje zlodějova schopnost boj s pláštěm proti střeleckým zbraním? Postavy mi tvrdí, že plášť principielně funguje jako štít a tam chrání i proti šípům, ale podle mě je to nakonec vždy jen kus hadru, kterým ten šíp bez problému proletí a pokud by ho dokázal pohybem vychílit z trasi letu, tak to už může krýt šíp i zbraní. Jak to je co myslíte?
anonym 21.9.2006 15:11  277
EdhelBouchi: Aha, tak v tomhle to bylo, díky moc:)
Gran: Jistě, započetl jsem tam ty opravy s Rch/2 místo Sil, ale ten „detail“ s opravou bonusů u skoků do výšky jsem dokonale přehlédl. Taky díky.
John_jarik: Žel bohu, tahle elfka nemá na kněze rozum a navíc bohům zrovna dvakrát nedůvěřuje:)
Apexx: Siwmae! Abych tě vyvedl z omylu, já to tu velice pravidelně prohlížím a zaznamenávám, jen jsem zatím neměl potřebu se vyjadřovat:) K tomu namaxování: Vlaštovka není vůbec typický zloděj, je spíš herečka, akrobatka, tanečnice a šenkýřka:) Sice na ni občas padne kleptomanie a něco si vypůjčí, ale jinak postrádá téměř veškeré „běžné“ zlodějské dovednosti, jako je třeba šplháni po zdech či otevírání zámků (pomineme-li vrhání dýk, které v jejím podání není zrovna nejsilnější).

Ještě jednou díky... Škoda, Vlaštovka si prostě musí na ty schody zvyknout:)
apexx 21.9.2006 09:16  276
To EdhelZdravim te příteli, to je dost, ze es ukazes. Tvoje postava je pro skoky opravdu vyjmecna. A samozrejme namaxovana. Takovych moc neni. Udelej upravy dle Bouchiho a uvidis. Proste v extremexh ta exponencialni tabulka trochu ustreluje. Ale takovych pripadu zas moc neni.

MaM Apex (alias Xartos)

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt