Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Zloděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky zloděje edice A (po textové stránce úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
hannibal 3.10.2006 16:33  311
Noirnechceš někdy přijít na náš trénink softballu? Potřebovali by sme vyzkoušt pálky...
xkiv 3.10.2006 11:48  310
NoirNebyl jsi uplne v pohode, jenom uz jsi nemel postihy.
V plusku je tohle hodne zjednodusene:
1) unavu dostavas uz rovnou amortizovanou (dopredu se pocita s nejakym prubeznym odpocinkem) - trochu to "vylepsuji" Bckova pravidla o maximalni vydrzi sprintu
2) prubezne hojeni zraneni se naopak vyhodnocuje az za dlouho

a pulhodina neni zadna mira, kdyby chtel nekdo odpocivat v idealnich podminkach a mit jistotu, ze za tu pulhodinu neco naodpocine, tak by musel mit mez unavy 20 (pak na tu pulhodinu pripadne presne 1 odstraneny krizek unavy) a na hojeni je to jeste horsi, tam je to za celodenni klid na luzku sila leceni 0 (kdyz hodi 7),
takze aby za pul hodiny odstranil jeden krizek, musi mit Odl 24, aby za den odstranil tau_3(0+Odl)=50 (pri Odl 23 by odstranil jenom 45 a nepripadl by 1 krizek na *kazdou* pulhodinu).
noir 3.10.2006 11:27  309
xKiv: Jediná trošku nerealistická (z pohledu popisu pravidle) věc je, že půl hodiny po útoku už jsem byl úplně v pohodě-to +ko neumožní-v Shadowrunu bych měl tři čtverečky v Omráčení a fungovalo by to fajn :o)
xkiv 3.10.2006 10:57  308
NoirFajn, tak to mel jeste mensi silu a rozdil mezi tema pravdepodobnostma byl (relativne) podstatne vetsi.
Napriklad jestli mel Sil 2 a palku se Zranenim 3, tak to uz je ZZ jenom 3 a delal by 5,6,6,7,8,9; to uz by ti na vyhnuti se velkym zranenim stacila ochrana 4 (pobijena zbroj nebo kozena s bonusem +1) nebo ochrana 3 s trochou stesti.

Teda predpokladam, ze nedelal bezhlavy utok, to je +2 k ZZ a jsme zase nekde jinde ...
noir 3.10.2006 10:41  307
xKiv: Až takhle precizně jsem si to nepředstavoval :o)
Ale přesto díky!
Dostali jsme všichni zhruba stejně-od jednoho borce, který měřil tak 160 centimetrů. Ano, je to trapné :o(
Osobně bych si přiřadil sílu spíš 0...
xkiv 3.10.2006 10:16  306
NoirJo, tak to mozna mohla byt i kozena zbroj, a to uz udela dost podstatny rozdil.
Kdyz to budu odhadovat na staty podle DrD+, tak ten nejvetsi z vas mohl mit Sil tak 3 nebo 4, to je mez zraneni 14 nebo 16. Rekneme 16 a na velke zraneni (potrebuje doktora) potrebuje alespon 8 krizku.
Ty bys mel Sil rekneme (snazim se podcenovat, aby byl co nejvetsi rozdil) tak 1 nebo 2, to je mez zraneni 11 nebo 12, tam je to jedno, na velke zraneni je v obou pripadech potreba 6 krizku.
Takze rekneme ze to byli bouchaci se Sil kolem 4 a baseballku dame jako trochu tezsi kyj (PS 4, Zraneni 4D), cili budou mit ZZ 5.

Cili bez ochrany budou delat zraneni 6,7,8,9,10,11, to je 66% pravdepodobnost ze zpusobi velke zraneni (pri kazdem zasahu) tomu s mezi 16.
S "tvoji" ochranou 3 a mezi 11..12 budou delat 3,4,5,6,7,8, to je 50% velkeho zraneni.
Hmm, to neni moc rozdil, ale prece jenom jsem se snazil ty parametry odhadnout tak, aby mi *vysel* co nejmensi rozdil.

Kdybych dal tomu nejvetsimu z vas mez jenom 14 a palku jenom jako bezny kyj (Z 3DD) a jim taky Sil jenom 3 (takze ZZ 4), tak by vychazelo
1) 6,6,7,8,9,10; na velke potreba 7, 66% sance (pri kazdem zasahu)
2) 3,3,4,5,6,7; na velke potreba 6, 33% sance (pri kazdem zasahu)
a kdyby ten kabat byl hodne kvalitni (dame pobijenou zbroj), tak
2b) 2,2,3,4,5,6; 17%
a jestli mu jeste das ochranu +1 za rozepnuti, tak 0%.

[nepocitam pravdepodobnost zasahu hlavy]

Takze celkove mi vychazi, ze nejhur dopadne ten, kdo dostane nejvic ran. Takze jestli dali tomu nejvetsimu nejvetsi narez, tak se neni co divit, ze dopadl nejhur.
Nebo jste dostali vsichni stejne ran?
noir 3.10.2006 09:59  305
xKiv: No právě v tom je ten fór: Byl jsem z nás tří, co jsme nářez baseballkou nejmenší (190 cm, 80 kilo). Největší z nás (a shodou okolností ten, který dopadl nejhůř) měří 208 centimetrů a váží asi 120 kilo. Obecně bych řekl, že proti drtivým zbraním udělá kabát hodně dobrou práci. Byl to takový ten klasický gestapácký kořeňák z vepřovice...
xkiv 3.10.2006 09:54  304
NoirKozeny kabat uz se asi da pocitat jako vycpavana zbroj [ale ta by neudelala takovy rozdil]...
Taky jakou mas konstituci (v porovnani s tema kamaradama) - nestaci jenom jak fyzicky vypadate, ale taky kvalita svalu (rozdilna uroven udela divy).
peca_007 3.10.2006 07:23  303
Plast (obecne), ktery tesne neprileha, muze smele poskytnout ochranu 1 (scita se s ochranou zbroje) - IMHO.

Plast, ktery pouziva zlodej ke kryti se, urcite zvysuje kryt i proti projektilum - IMHO. Protoze predpokladam, ze jim zlodej ruzne mava, tici ci jim klame protivnika. Projektil muze byt vychylen ci zcela odrazen nebo proletne plastem, zel samotne telo mine (zlodej stal o 1/4 metru vedle).
pigi 2.10.2006 16:04  302
NoirTreba sis jen dobre hodil na obranu, respektive protivnik hodil malo na zraneni ;o).
Co se tyce brneni, tak by se na nich dalo pravidlove vyradit. Vsadil bych se, ze neni kazda kozena zbroj stejna. Stejne tak by se brneni dalo rozkouskovat na jednotlive casti tela, ruzne velke obrany proti drtivym secnym ci bodnym zranenim atd...
Beze zbroje ma ochranu 0, prosivana zbroj 2, tzn. je tam prostor pro rozepnuty kozeny kabat :o)))
noir 2.10.2006 15:35  301
Osobní zkušenost: jednou se se připletl do rvačky, kde měla významnou roli basebalová pálka. Zatímco dva kamarádi, kteří jí dostali museli navštívit doktora, jě měl jen dvě malé modřiny. Rozdíl? Rozeponutý kožený kabát...
jerson 2.10.2006 15:32  300
xKivNebudu řešit pravidla, faktem je, že oblečení (zvláště zimní, ale třeba i ekvivalent kožené bundy) tělo kryje a to dost podstatným způsobem, zvláště proti některým útokům, a půášť před tělem tělo jak kryje, tak změnšuje šanci, že bude zasaženo projektilem pod správným úhlem a nejvyšší rychlostí.

Nevidím naprosto žádný důvod pro minutu počítání, prostě bych dal postavě bonus tolik, kolik by si hodila na kostkách s příšlušnou dovedností, s tím že polovinu bych přičetl ke zbroji a polovinu k obraně a tečka.
Taky nemám zkušenosti, ale takhle to vidí jiní, co je mají.
xkiv 2.10.2006 12:53  299
Jerson1/ ano, ale ne v DrD+

2/ ja ne, alespon "lehci" projektily ... krome toho, strela muze plast obletet, jak to chces vyjadrit? Nejak rozumne, tj. aby okolo toho nebylo vzdycky minuta pocitani ...

varovani: autor nema realne zkusenosti s tim, co pise
jerson 2.10.2006 12:46  298
xKivJenže je dost podstatný rozdíl mezi tím, když střílíš na neoblečeého člověka a na oblečeného. Slušné oblečení je už adekvátní slabé zbroji.

To že aktivně postava něco používá nemusí vylučoval lokální (místně i časově) zvýšení zbroje. Ale osobně bych dal bonusy na oboje, jak vyhnutí zásahu, tak zbroji.
marosk 2.10.2006 12:46  297
xKivIMHO sa u vacsiny zbroji predpoklada ze nechrania na celom povrchu tela( mozno krem plne platovej), ja osobne uvazujem na koncatinach zbroj o jedna mensiu pretoze sa mi zda logicke ze casti, ktorymi sa hibe maju byt lachsie a teda aj so slabsou konstrukciou ale to je homerule a sem do zlodeja to asi neaptri.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt