Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Zloděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky zloděje edice A (po textové stránce úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
baso4 16.3.2006 19:44  32
zakerne utokytak zmena zakernych utokov sa mi moc nepaci...to sa na prvom stupni oplati ovela viac bezhlavy utok, nie? To +9 bolo tak vela? (2,8-nasobok)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 16.3.2006 13:39  31
MerwinAle v tech ruznych hodech u soubojaku z PPH se taky prehazouje konstanta nezavisle na zpusobenem uderu.
xkiv 16.3.2006 13:37  30
MerwinNejspis nejde o silu uderu, ale o zpusob jeho vedeni, neco jako Vulkansky nervni stisk ;-p
merwin 16.3.2006 13:29  29
No jasně, ale ta schopnost je u zloděje použitelná hlavně na postavy s malou odolností (nezávisle na úderu, který zloděj dá), jelikož se musí vždy přehazovat past 9, ale ok ... beru to jako záměr.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 16.3.2006 13:24  28
MerwinTo jsi spatne pochopil.
I postavy s vetsi odolnosti lze omracit, ale potrebujes na to vetsi uder (tj. zranit je aspon za radek, standardni situace z PPH). Omracujici uder je vyhodny v tom, ze mas sanci postavu omracit uz pri zraneni za pul radku (do hlavy, samozrejme).
merwin 16.3.2006 13:16  27
53/I/Omračující úderKdyžtak mám jeden dotaz. Je záměr aby postavy s vyšší odolností nešlo omráčit? Dle mě by past měla být závislá na síle úderu a ne na nějaké konstantě.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 16.3.2006 12:54  26
xKivSamozrejme, vzorecek je opraveny a u Altletiky je uvedene k cemu vsemu se bonus pricita.
dodo 16.3.2006 11:05  25
xKiv: pravidla PPH edice A i B beru večer s sebou, můžež volně nahlédnout a překontrolovat, co se změnilo :-)
xkiv 16.3.2006 11:04  24
BouchiDoufam ze to padani je opravene i v PPH, vcetne pouziti atletiky (jestli teda ma mit vliv i pri padani nezlodeju)
xkiv 16.3.2006 11:00  23
DodoJo, prijdu.
A mam na mysli skutecne *predmet*, ne schopnost, aby nekdo nemyslel =)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 16.3.2006 10:59  22
ApexxAno, patri. Ovsem druhy vzorecek mas spatne.
Od zraneni se odecita T(obratnost + akrobacie + atletika)
a PJ muze stanovit, zda je mozne si zapocist i Ochranu zbroje nebo jeji cast (protoze zbroj se projevuje ruzne na ruznych terenech - treba takova platovka ti pomuze proti spicatym kulum, ale uz ne tolik proti tvrde dlazbe.
dodo 16.3.2006 10:56  21
Vždyť nic, vždyť nic, nic jsem neřek...

xKiv: myslím, že vím, co máš na mysli. Popovídáme večer, jestli teda přijdeš.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 16.3.2006 10:54  20
DodoMyslis na bonus mistra.
Kryt 6 ma velky stit ... a zas kdyby se to pulilo, tak by mel u Novice kryt 1, coz je min nez pestni stitek, to by bylo fakt divne, a u Mistra (bez bonusoveho stupne) +3, to je min nez maly stit. Mit na III. stupni kryt 3 s nekompenzovatelnym Omezenim -2, kdyz muzu mit maly stit s Krytem 4 a kompenzovatelnym omezenim (ktery navic pasivne kryje proti strelbe), to neni moc perspektivni.
apexx 16.3.2006 10:53  19
To Bouchi:Ok, nejde me ani tak o priklad, jako o mechanizmus. Patri tedy do te prvni casti vypoctu zranení i kvalita terenů a do zmírnění zranení použití zbroje tak jak jsem to psal?
Apexx
PS: Na ty eratta, zejmena čarodeje a PPH se dost tesim :-)
xkiv 16.3.2006 10:52  18
DodoNemas pravdu, existujou i predmety s krytem 9 :)

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt