Registrace nového uživatele
Návod
Kluby
Archív Lopuchu
Lopuch.cz
Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu
Lopuch.cz
Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
Klub
DrD+ - Zloděj
[ŽP:
neomezená
] (kategorie
RPG (hry na hrdiny)
) moderuje
Bouchi
.
Archiv
Zpět do klubu
Dračí doupě Plus
.
Téměř finální errata příručky zloděje edice A
(po textové stránce úplná)
Diskuse pokračuje
na RPG Fóru
.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
Nastavení klubu
Nastavení práv
Homepage
Anketa
Přítomní
Oblíbené
Lopuch
Kategorie
autor:
text:
vyplnit a
Help
Nemáte právo psát do tohoto klubu.
[ 792 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
16.3.2006 20:13
36
aha, tak to je asi nejaka oprava ta chr/2, to som nevedel, potom je to asi fakt ok, vdaka
Bouchi
Dračí doupě II -
Legenda je zpět
16.3.2006 19:55
35
Nbz je (Sil+Vol)/2 + Chr/2 plus opravy za odev, doplnky, atd. atp., cili bych to nevidel tak katastrofalne.
Bouchi
Dračí doupě II -
Legenda je zpět
16.3.2006 19:51
34
No, u bezhlaveho utoku mas postih -5 k OC, takze si ho muzes dovolit jen kdyz si jsi dostatecne jisty, ze behem tveho utoku na nekoho zezadu zaroven nikdo nezautoci (treba nevystreli) na tebe.
16.3.2006 19:49
33
vysluch
rozmyslal som nad tym, ze pri vysluchu (hod: Nbz + bonus proti Vol) je asi dost vyhodne pre zlodeja resp. tazko odolatelne (aj bez nasilia), Nbz sa rata z priemeru dvoch vlastnosti a este plus dalsia...vacsinou to bude viac ako Vol vypocuvaneho...nie?
16.3.2006 19:44
32
zakerne utoky
tak zmena zakernych utokov sa mi moc nepaci...to sa na prvom stupni oplati ovela viac bezhlavy utok, nie? To +9 bolo tak vela? (2,8-nasobok)
Bouchi
Dračí doupě II -
Legenda je zpět
16.3.2006 13:39
31
Merwin
Ale v tech ruznych hodech u soubojaku z PPH se taky prehazouje konstanta nezavisle na zpusobenem uderu.
16.3.2006 13:37
30
Merwin
Nejspis nejde o silu uderu, ale o zpusob jeho vedeni, neco jako Vulkansky nervni stisk ;-p
16.3.2006 13:29
29
No jasně, ale ta schopnost je u zloděje použitelná hlavně na postavy s malou odolností (nezávisle na úderu, který zloděj dá), jelikož se musí vždy přehazovat past 9, ale ok ... beru to jako záměr.
Bouchi
Dračí doupě II -
Legenda je zpět
16.3.2006 13:24
28
Merwin
To jsi spatne pochopil.
I postavy s vetsi odolnosti lze omracit, ale potrebujes na to vetsi uder (tj. zranit je aspon za radek, standardni situace z PPH). Omracujici uder je vyhodny v tom, ze mas sanci postavu omracit uz pri zraneni za pul radku (do hlavy, samozrejme).
16.3.2006 13:16
27
53/I/Omračující úder
Kdyžtak mám jeden dotaz. Je záměr aby postavy s vyšší odolností nešlo omráčit? Dle mě by past měla být závislá na síle úderu a ne na nějaké konstantě.
Bouchi
Dračí doupě II -
Legenda je zpět
16.3.2006 12:54
26
xKiv
Samozrejme, vzorecek je opraveny a u Altletiky je uvedene k cemu vsemu se bonus pricita.
16.3.2006 11:05
25
xKiv: pravidla PPH edice A i B beru večer s sebou, můžež volně nahlédnout a překontrolovat, co se změnilo :-)
16.3.2006 11:04
24
Bouchi
Doufam ze to padani je opravene i v PPH, vcetne pouziti atletiky (jestli teda ma mit vliv i pri padani nezlodeju)
16.3.2006 11:00
23
Dodo
Jo, prijdu.
A mam na mysli skutecne *predmet*, ne schopnost, aby nekdo nemyslel =)
Bouchi
Dračí doupě II -
Legenda je zpět
16.3.2006 10:59
22
Apexx
Ano, patri. Ovsem druhy vzorecek mas spatne.
Od zraneni se odecita T(obratnost + akrobacie + atletika)
a PJ muze stanovit, zda je mozne si zapocist i Ochranu zbroje nebo jeji cast (protoze zbroj se projevuje ruzne na ruznych terenech - treba takova platovka ti pomuze proti spicatym kulum, ale uz ne tolik proti tvrde dlazbe.
[ 792 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
(c) 2001-2011 Lopuch.cz
Kontakt