Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Zloděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky zloděje edice A (po textové stránce úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 19.2.2007 17:51  376
1) pricemz v ramci DrD+ "vycvik"="skola zivota"

2) prisadim si - proc by si mel s popisem boje hrat jenom PJ? Jen at se pekne potrapi taky hraci :) [tady si strilim do vlastni nohy, ale proste mi to neda]

3) Udelat cela bojova umeni jenom fintama by mohlo byt zajimave ... zvlast pokud by se pridaly i zavislosti mezi fintami
- na nauceni
- na zvlastni obrany proti konkretnim fintam
- ...
patches Patches 19.2.2007 16:06  375
Ja bych souhlasil s xKivem - postavy, ktere maji treti stupen Boje beze zbrane (nebo jakekoliv bojove dovednosti), prosly pomerne kvalitnim vycvikem a svym zpusobem se to da povazovat za bojove umeni - zvlast pokud si PJ trochu pohraje s popisem boje a nezustane jen v rovine suchych hlasek typu "trefils ho" a "vedle"...
A vsechno, co jde povazovat za "mistrovstvi" se da vyjadrit prostrednictvim zlodejovych dovednosti a bojovnikovych fint (kterych si muze stejne kazdy vymyslet spoustu vlastnich)...
linertar1 14.2.2007 13:16  374
bojové umění by se mohl naučit kdokoliv.klidně kněz(nějací bojoví mniši), klidně theurg.vážně kdokoliv.samozřejmě že ne na takové urovni aby to bylo jako dovednost povolání,ale nějaký druh bojové umění by se mohl zařadit do obecných dovedností.Boj beze zbraně je IMO to, že víš jak dát ránu a taky jak se dobře uhnout,ale boj. umění je specifičtější a pak tu je taky problém, že některé bojové umění se vyučují se zbraní,tehdy bych se spíš priklonil k názoru udělat nový archetyp.
domingo 14.2.2007 09:34  373
Podla mna sa urcite bojove umenia hodia bojovnikovi, ine zasa zlodejovi, dalsie hraniciarovi a aj assassinovi (a viem si predstavit aj take pre ktore by bolo vhodnejsie nove povolanie :-) ).
Podla filozofie toho-ktoreho bojoveho umenia - tak aby sa zladilo s filozofiou povolania ...

(napr. karate pre bojovnika, ninjutsu pre zlodeja/assassina, ...)
apexx 14.2.2007 07:40  372
Zacinam hrat zlodeje, ale plne souhlasim s Romikem. Zlodej toho ma dost, radsi podporit valecnika.
romik 13.2.2007 20:18  371
Souhlas s xKivem. Proč araději nedat celý archetyp pro bojovníka? Zloděj toho má již dost.
xkiv 13.2.2007 16:25  370
IMO, pokud ma zlodej mit bojova umeni, tak je bojovnik ma mit taky.
A zlodej maximalne jenom jako maly (pod)stromecek schopnosti, nebo dokonce jenom jako jednu schopnost, kdezto bojovnik jako samostatny archetyp.
Z toho duvodu se domnivam, ze pridavat do zlodeje neco, co se da vyjadrit obecnou dovednosti Boj beze zbrane (za predpokladu, ze PJ neni mekota a krute vyzaduje padne zduvodneni uz pro druhe stupne dovednosti), jenom proto, ze to umi lupic v DrDo nema smysl.
gran 13.2.2007 16:19  369
Udělej Home Rule a někde to zveřejni .)
linertar1 13.2.2007 14:50  368
nevím co to znamená,ale měly by tam být....
john_jarik 13.2.2007 14:49  367
Linertar1DOvedu si predstavit, ye bojova umeni jsou na samostatnou knihu - samostatne povolani. Neco jako mas obdobnz book ke GURPS.
linertar1 13.2.2007 14:47  366
Martial artsAhoj lidi docela mi ve zlodějovy chbí schpnost nějaké to bojové umění.co si myslíte o tom takovou schopnost zavést.byla by obdobná,jako DÝKA ale předpoklady by byly boj beze zbraně.taky by tam bylo víc fint beze zbraně,různé přehozy a seky rukou atd...bojové umění my tam vážně chybý.....
anonym 30.1.2007 15:21  365
mikkxKiv - mno.. ale je treba vzit v potaz, ze se ta kuse pouziva jako "improvizovana" zbran.. v utoku na blizko.. a ve streleckem.. jen s tezi de udelat dve stejne kuse, bonus +3 znaci ze uz jsi takovi profik, ze.. hmm.. proste vazne profik.. a dokazes s odlisnostmi mezi kusema pocitat.. :-/ .. je to sice jen muj nazor.. ale stojim si za nim 8-)
xkiv 8.12.2006 10:23  364
HecrasZlodejska *bojova* kuse ma navic vyztuze, ostri, hroty a bobvico jeste.
*Neda* se s ni manipulovat presne tak jako s lekhou kusi.
Uz jenom to ze ma jinak umistene teziste muze ostrostrelce rozhodit natolik, ze jeho pracne nacvicene reakce prijdou vnivec.

Ano, da se predpokladat, ze zlodeji si ji umi vyvazit co nejlip. Ale nemuze se jim to podarit perfektne.


Arbalest - zalezi na tom, jestli je to *opravdu* jenom prechod mezi lehkou a minikusi. Jestli je to totez, jenom jinak velke, tak se da uvazovat o tom, ze zlodeji cvici i s nim, aniz by se to projevilo na narocnosti schopnosti.

Poznamka: pokud vim, tak arbalest je jenom (puvodni) slovo pro kusi.

ZBK se podle me od ZK - diky vsem upravam - pri preciznim pouziti lisi vic, nez tezka kuse od lehke (za predpokladu dostatecne Sily).

hecras 8.12.2006 09:53  363
xKiv
IMHO zlodějská kuše a zlodějská bojová kuše je stále lehká kuše nějakým způsobem upravená, úpravou se nemění nijak výrazně rozměry ani natahovací síla, zvíší se váha, ale to je zohledněno v PS. Takže já ve své skupině budu zlodějům uznávat bonusi za schopnost kuše a minikuše i na tuto kuši.

Mimochodem na Asterionu existuje arbalet s PS +1 (ale klidně se může jednat i o nějaký jiný přechod mezi lehkou a minikuší) potom by si i tyto zbraně nezařadil do bonusovaných?
ekous 8.12.2006 09:50  362
xKivTy jsi desnej slovickar:-)

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt