peca_007Nebo to nedelat systemem "finta znamena *jeden konretni manevr*", ale tak, ze v ramci jedne finty (hrac vybira umysl) muze postava delat ruzne manevry
- cili "hrac vybira umysl, postava na zaklade vyvoje situace vybira konkretni jednani", kde umysl muze byt "co chci udelat protivnikum" , "soustredim se na obranu ve stylu X", ...
- a "naucit se fintu" vlastne znamena "podstoupit dalsi stupen vycviku v nejakem stylu (se zvlastnim prihlednutim k necemu)", napriklad se tim da vyjadrit, ze postava pri vycviku davala prednost hrube sile, uhybani, ...
No a nakonec, nemusi jit o sadu predvymyslenych fint, v popisu archetypu muze byt "recept", jak pro postavu vyrabet finty na miru (vcetne toho, ze hrac(i) pro fintu vymysli jmeno a popis ... ale konkretni mechanismy budou odviset od vybraneho smeru/stylu a predchozi finty). |