Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Lopuch, server nejen
pro botaniky

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Zloděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky zloděje edice A (po textové stránce úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
linertar1 21.3.2007 07:29  389
že je to class system a ne skill(IMHO samozřejmě)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 21.3.2007 07:27  388
Co ubira komplexnosti?
linertar1 21.3.2007 06:47  387
hm,to je sice dobrý ale ubírá to komplexnosti.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 21.3.2007 06:42  386
Jisteze sermiri dokazou doktora naucit sermovat rychleji nez doktor sermire lecit, ale v principu neni nemozne ani jedno.
"kněz zloděje zázračné schopnosti asi nenaučí..." A proc ne?
Samozrejme v hypoteticke rovine (mechanismy DrD+ nejde ani jedno, protoze DrD+ je class system a ne skill system).
linertar1 21.3.2007 06:33  385
no to by šlo asi dost těžko.vemte si to dneska,vezměte doktora,vemte ho na tyden k šermířům,ti ho naučí finty a taky to není bojvník.je jasný že zloděj naučí kněze vybírat kapsy,ale kněz zloděje zázračné schopnosti asi nenaučí...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 21.3.2007 06:26  384
... a theurg bojovnika vstupovat do sfer, ze...?
linertar1 21.3.2007 06:11  383
ale nikdo nemůže tvrdit, že na výpravě nemůže bojovník o volných chvílích naučit theurga střeh s mečem....
paboook 15.3.2007 22:00  382
a ze jich maji ostatni mnohem min :)
peca_007 15.3.2007 15:54  381
Linertar1 [380]: Ja si nemyslim, ze by bylo vhodne schopnosti povolani davat do obecnych dovednosti. Zrovna ty finty jsou jedna z veci, ktera dela bojovnika bojovnikem. To ze finty maji i nektera jina povolani nicemu nevadi, dulezite je, ze je nemaji zdaleka vsichni.
linertar1 14.3.2007 13:16  380
ANO fintu se může naučit každý ovšem je to doména bojovníků,to mě vede k otázce,jak naučit finty jiné postavy,ale zároven zachovat výhodu bojovníka.odpověd je prostá.zavést finty jako obecné dovednosti.každá finta je specifická,některá obtížná, jiná rychlá,ale všechny se musíš nejdřvív naučit,musíš si je zkoušet,používat je a zdokonalovat se v nich.v mechanismech by to třeba snižovalo postih k potřebné převaze.to také sedí do skutečnosti,že se valstně bojovní naučí díky svým válečným dovednostem tu danou fintu "na 3. stupni."
xkiv 12.3.2007 12:11  379
peca_007Nebo to nedelat systemem "finta znamena *jeden konretni manevr*", ale tak, ze v ramci jedne finty (hrac vybira umysl) muze postava delat ruzne manevry
- cili "hrac vybira umysl, postava na zaklade vyvoje situace vybira konkretni jednani", kde umysl muze byt "co chci udelat protivnikum" , "soustredim se na obranu ve stylu X", ...
- a "naucit se fintu" vlastne znamena "podstoupit dalsi stupen vycviku v nejakem stylu (se zvlastnim prihlednutim k necemu)", napriklad se tim da vyjadrit, ze postava pri vycviku davala prednost hrube sile, uhybani, ...

No a nakonec, nemusi jit o sadu predvymyslenych fint, v popisu archetypu muze byt "recept", jak pro postavu vyrabet finty na miru (vcetne toho, ze hrac(i) pro fintu vymysli jmeno a popis ... ale konkretni mechanismy budou odviset od vybraneho smeru/stylu a predchozi finty).
peca_007 11.3.2007 01:08  378
xKiv [376]: Coz je z pohledu soubojaku DrD+ problem ("Udelat cela bojova umeni jenom fintama by mohlo byt zajimave...").

Protoze 1 kolo je relativne dlouhy casovy usek. Nedovedu si predstavit, jake finty bych mel treba pro karate mit. Respektive mi to hraje na finty dane pozadovanym cilem / vysledkem, tedy naprilad:
1/ slozit soupere na zem =
A/ podmeteni - finty utoku na dolni pasmo s cilem podmeteni nohou ci jejich velkemu poskozeni.
B/ povaleni - finty utoku na stredni a horni pasmo s cilem vyvedeni soupere z rovnovahy.

2/ vyrazeni protivnika =
A/ nejaky utok na hlavu k omraceni
B/ zasah citliveho mista k pro zpusobeni velke bolesti ci docasneho ochromeni

atd.

takze asi jo, nejak finty by se daly vymyslet. ale opravdu bych to videl na nejaky archetyp bojovnika zamereneho na boj beze zbrane a praci s telem (i vlastnim).
patches Patches 20.2.2007 09:15  377
xKiv:
2) presne tak... dokonce bych se nebal posunout to v nekterych zvlast povedenych pripadech az do roviny drobnych bonusu k UC ci OC (+1, nejvys +2) za pekny, podrobny a originalni popis utoku nebo naopak krytu :-)

3) v tom by nemel byt problem - mam pocit, ze v pravidlech neni nijak explicitne receno, co muze a nemuze byt podminkou pro nauceni finty. Stejne tak se da vyresit i problem se samouky - proste se nektere finty mohou naucit jen na urcitych mistech ci u urcitych mistru (tak je to tusim reseno na Asterionu)...

Ted doufam, ze jsem zbytecne nespoiloval a neni tady toho moc o Bojovnikovi - kdyztak to smaznete...
xkiv 19.2.2007 17:51  376
1) pricemz v ramci DrD+ "vycvik"="skola zivota"

2) prisadim si - proc by si mel s popisem boje hrat jenom PJ? Jen at se pekne potrapi taky hraci :) [tady si strilim do vlastni nohy, ale proste mi to neda]

3) Udelat cela bojova umeni jenom fintama by mohlo byt zajimave ... zvlast pokud by se pridaly i zavislosti mezi fintami
- na nauceni
- na zvlastni obrany proti konkretnim fintam
- ...
patches Patches 19.2.2007 16:06  375
Ja bych souhlasil s xKivem - postavy, ktere maji treti stupen Boje beze zbrane (nebo jakekoliv bojove dovednosti), prosly pomerne kvalitnim vycvikem a svym zpusobem se to da povazovat za bojove umeni - zvlast pokud si PJ trochu pohraje s popisem boje a nezustane jen v rovine suchych hlasek typu "trefils ho" a "vedle"...
A vsechno, co jde povazovat za "mistrovstvi" se da vyjadrit prostrednictvim zlodejovych dovednosti a bojovnikovych fint (kterych si muze stejne kazdy vymyslet spoustu vlastnich)...

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt