Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Zloděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky zloděje edice A (po textové stránce úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 22.3.2007 14:06  393
Vyssi stupne Neskodneho vzhledu na Imitaci zavisi, takze za to bonus 0 nula nic.
(na Neskodny Vzhled II musim mit Rec Tela II a na to potrebuju Imitaci I, stejne o stupen vys - takze jedine by mohl byt nejaky bonus za Imitaci III).
Za Herectvi mozna, ale maximalne -1/-2/-3.
apexx 22.3.2007 13:11  392
Neškodný vzhledKdyž zloděj používá svou schopnost Neškodný vzhled, tak ze sebe dela naprosto neškodnou, velice málo nebezpečnou nicku. Vlastne to svým způsobem hraje. Nemel by se nejak bonusovat zloděj který má navíc schopnost Herectví (at uz obecné(mam pocit, ze existuje), nebo zlodějské)? Co vy na to?
linertar1 21.3.2007 07:35  391
to bych byl rad,možná to vyřeší nějaký složitější homerule.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 21.3.2007 07:34  390
To mas pravdu. Nicmene DrD+ je proste class system; samozrejme se muze v budoucnu stat, ze nad zakladnimi obecnymi mechanismy DrD+ - tedy vetsinou PPH - vznikne i nejaky skill system.
linertar1 21.3.2007 07:29  389
že je to class system a ne skill(IMHO samozřejmě)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 21.3.2007 07:27  388
Co ubira komplexnosti?
linertar1 21.3.2007 06:47  387
hm,to je sice dobrý ale ubírá to komplexnosti.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 21.3.2007 06:42  386
Jisteze sermiri dokazou doktora naucit sermovat rychleji nez doktor sermire lecit, ale v principu neni nemozne ani jedno.
"kněz zloděje zázračné schopnosti asi nenaučí..." A proc ne?
Samozrejme v hypoteticke rovine (mechanismy DrD+ nejde ani jedno, protoze DrD+ je class system a ne skill system).
linertar1 21.3.2007 06:33  385
no to by šlo asi dost těžko.vemte si to dneska,vezměte doktora,vemte ho na tyden k šermířům,ti ho naučí finty a taky to není bojvník.je jasný že zloděj naučí kněze vybírat kapsy,ale kněz zloděje zázračné schopnosti asi nenaučí...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 21.3.2007 06:26  384
... a theurg bojovnika vstupovat do sfer, ze...?
linertar1 21.3.2007 06:11  383
ale nikdo nemůže tvrdit, že na výpravě nemůže bojovník o volných chvílích naučit theurga střeh s mečem....
paboook 15.3.2007 22:00  382
a ze jich maji ostatni mnohem min :)
peca_007 15.3.2007 15:54  381
Linertar1 [380]: Ja si nemyslim, ze by bylo vhodne schopnosti povolani davat do obecnych dovednosti. Zrovna ty finty jsou jedna z veci, ktera dela bojovnika bojovnikem. To ze finty maji i nektera jina povolani nicemu nevadi, dulezite je, ze je nemaji zdaleka vsichni.
linertar1 14.3.2007 13:16  380
ANO fintu se může naučit každý ovšem je to doména bojovníků,to mě vede k otázce,jak naučit finty jiné postavy,ale zároven zachovat výhodu bojovníka.odpověd je prostá.zavést finty jako obecné dovednosti.každá finta je specifická,některá obtížná, jiná rychlá,ale všechny se musíš nejdřvív naučit,musíš si je zkoušet,používat je a zdokonalovat se v nich.v mechanismech by to třeba snižovalo postih k potřebné převaze.to také sedí do skutečnosti,že se valstně bojovní naučí díky svým válečným dovednostem tu danou fintu "na 3. stupni."
xkiv 12.3.2007 12:11  379
peca_007Nebo to nedelat systemem "finta znamena *jeden konretni manevr*", ale tak, ze v ramci jedne finty (hrac vybira umysl) muze postava delat ruzne manevry
- cili "hrac vybira umysl, postava na zaklade vyvoje situace vybira konkretni jednani", kde umysl muze byt "co chci udelat protivnikum" , "soustredim se na obranu ve stylu X", ...
- a "naucit se fintu" vlastne znamena "podstoupit dalsi stupen vycviku v nejakem stylu (se zvlastnim prihlednutim k necemu)", napriklad se tim da vyjadrit, ze postava pri vycviku davala prednost hrube sile, uhybani, ...

No a nakonec, nemusi jit o sadu predvymyslenych fint, v popisu archetypu muze byt "recept", jak pro postavu vyrabet finty na miru (vcetne toho, ze hrac(i) pro fintu vymysli jmeno a popis ... ale konkretni mechanismy budou odviset od vybraneho smeru/stylu a predchozi finty).

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt