Improvizované zbraněPoněkud jsme narazili u schopnosti improvizovaných zbraní. Tahle schopnost úplně vyřazuje obecné zbraňové dovednosti a tím poněkud nabourává systém. Netroufnu si to teď počítat z hlavy číselně, ale vemte si:
Jsem začínající zloděj, chci mít zbraň, příkladně obušek. Abych s ním mohl vládnout bez postihů, musím si ho nejprve koupit a pak se horko těžko učit tři úrovně obecnou dovednost (a investovat tři body).
Když se ale naučím schopnost Improvizované zbraně, ivnvestuji jeden profesní bod, vezmu si zadarmo poleno z hromady dříví a jsem s ním po jediném přestupu nebezpečnější, než s tím obuškem po onom obtížném zdlouhavém výcviku. Ale pozor, když si se znalostí Improvizovaných zbraní vezmu do ruky ten obušek, který se jen lépe drží (a jinak ono poleno dost připomíná), už bonus nemám. Leda bych byl filuta a chytil ho za opačný konec, než kterým se normálně bije, pak by mi to PJ možná mohl dovolit...
Není to jakési divné?
Závěr: Na nižších úrovních Improvizované poněkud rozhodí systém a zvlášť dokud postavy dosud neovládají ani jednu bojovou dovednost na třetím stupni, je to znát. Pokud už jsou výš, není už to tak drastické.
Co s tím? Náš PJ schopnost Improvizované zbraně vyřadil...
Jaký je váš názor? |