xKiv: jasně, možná ani nejde o sílu úderu (nikdy jsem nikoho omráčit nepotřeboval, tak v tom nemám dostatečnou praxi), ale spíš se mi nelíbí, že když má postava dostatečnou sílu a tedy odolnost tak ji zloděj neomráčí ať se snačí jak chce (samozřejmě momentálně neberu v úvahu hodně špatnej hod na kostkách, nebo situaci řešenou dle selského rozumu PJ)
Bouchi: taky jsme nad tím přemýšlel, ale u té výdrže mi to přijde správnější ... dovedu si představit hovado, kterému nevadí když do něj někdo buší jakoukoliv silou (a to IMHO výdrž vyjadřuje, vydržet popř. přemáhat bolest, ...), buď ránu ustojí, nebo ho to rovnou zabije (samozřejmě až na vyjímky). Ale ten zloděj by tu šanci mít měl, jak už napsal xKiv třeba díky speciálním chvatům =)
Jak už jsem napsal z reálu nemám vůbec žádné zkušenosti, takže vycházím spíš jen z toho co lze vidět v různých filmech, což samozřejmě není to nejreálnější řešení, ale IMHO ve hrách na hrdiny nevadí když se podobají spíše tim filmům, než realitě. |