Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Zloděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky zloděje edice A (po textové stránce úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
john_jarik 17.1.2008 12:30  493
Tohle uz jsem nekdy s nekym resil (mozna jen u piva) obecne v pravidlech. U zlodeje je toho ale podstatne nejvice...
Moje osobni predstava je takova, ze by na vsechno mela byt jedna Tabulka narocnosti. Kteou ovlivnuji jen postihy/bonusy za podminky (vitr, zima, apod...)
Zajimavosti myslim by bylo, kdyby jeden postih (napriklad -3 za silu vetru) by se projevoval jak u vrhani lasa, tak pri herectvi :)))

Chce to vytvorit nejakou stredni obtiznost, od ktere by se vse odchylovalo.
profa 11.1.2008 19:42  492
Taky se mi to tak zdálo. Možná bych nechal spodní čísla tam, kde jsou, a trochu zvětšil rozpětí. A tu královskou pokladnu bych v tom případě umístil někam na 32.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 11.1.2008 15:54  491
v PJ je i napsáno, jak řešit např. schovávání (ale i jiné schopnosti) dle podmínek.

zámky: supr tabulka, jen čísla bych od základu zvětšil, tak o 3. Zámek na královské pokladnici by byl unikátní, takže by to u mě bylo tak 30-40 dle důležitosti schovaného pokladu.
merwin 9.1.2008 10:05  490
ekousJo, mám edici B
ekous 9.1.2008 09:41  489
MervinTo mas edici B? V te moji je to vse o stranku nebo dve posunute..Jinak u ty akrobacie jsem prave spis resil ty ostatni veci jako postihy za uzkou rimsu, vitr, dest, naledi apod. nez predstaveni, ta narocnost publika tam je popsana vcelku obstojne
profa 9.1.2008 07:32  488
MerwinO věcech uvedených v PPJ nemůžu vědět, nejsem PJ.
merwin 8.1.2008 22:01  487
Profa [482]:
Orientace ve městě - Nenápadnosti informací - PPJ str 33.
Imitace (i Akrobacie) - nároky diváků - PPJ str 34.
Pronikání překážkami - Obtížnost proniknutí překážkou (ta se přece určuje dle rozměrů, takže tabulky k tomu jsou už v PPH, ne?)

pozn.: nemám u sebe Zloděje a nečetl jsem si podrobnosti v PPJ, takže to nemusí být přesně to co potřebujete.
ekous 8.1.2008 15:56  486
xKivJako je jasny ze se vlastne vsechny ty tabulky budou jeste menit dle hrdinskosti sveta ve kterem se to hraje, ale jde o to mit alespon ten posouvatelny zaklad. To posouvani hranic dle urovne postav je prave ten nastroj PJe aby to zlodej u "bezneho" zamku nemel ze zacatku az moc slozity a ke konci az moc snadny, coz je prave trosku spatne ale pro hrace asi zabavnejsi. Zase pokud by vymysleli stale nove veci a informace se rychle sirily a lide honem obnovovali (tim myslim treba ty zamky) tak by se to dit mohlo:-)
ekous 8.1.2008 15:50  485
WolfiTřeba nejakej zlodej s vysokym poctem bodu v zazemi?
xkiv 8.1.2008 15:23  484
Hrubou tabulku narocnosti divaku jsem myslim nekde videl ...
neco jako
~5: publikum tak nenarocne, ze ho pobavi skoro vsechno (dav cumilu na navsi, kdyz jednou za rok prijela pout)
~10: publikum uz neco videlo a neco ocekava (a pravdepodobne si za to i neco zaplatilo)
~15: sofistikovane publikum, ktere uz videlo kdeco (nekteri slechtici, ...)
20 a vic: nekdo kdo neni v nalade/opravdu se nechce bavit/predstira ze se mu to nelibi

Tabulky absolutnich hodnot chybi hlavne u akrobacie a pronikani prekazkami, vsude jinde to dost zalezi na svete (co je v tom svete mozne + jake musi byt narocnosti minimalne aby uz k necemu byly + jake hodnoty uz odpovidaji "prehnanym narokum")
patches Patches 8.1.2008 15:19  483
ProfaMozna bych jeste pridal namatkou:

Ukryti - bonusy a postihy za podminky (VELMI priblizne popsano v PPJ)
profa 8.1.2008 15:08  482
ekousUž to sem buším:

Akrobacie - krkolomné kousky
Ohebnost - kvality pout
Šplhání - postihy za povrch (již popsáno v PPH)
Útěk - postihy za překážky
Pasti - nebezpečnosti pastí
Hledání - Nenápadnost ukrytého (zhruba v PPH)
Orientace ve městě - Nenápadnosti informací
Ověření pravosti - Kvalita padělku se odvozuje od Výroby padělatele, není potřeba tabulka
Imitace (i Akrobacie) - nároky diváků
Pronikání překážkami - Obtížnost proniknutí překážkou

Víc toho snad není.
xkiv 8.1.2008 15:02  481
Neurcovat narocnosti (zamku/pasti) podle aktualnich schopnosti clenu druziny, ale podle toho, jak schopni zlodeji jsou v danem svete (a jeho miste) bezni = kolik je potreba, aby si lidi mysleli, ze jim to vubec k necemu bude.
(normalni lidi budou nejspis mit jen takovy zamek, aby se dovnitr nedostal nekdo bez schopnosti a nacini, kralovskou pokladnici asi zabezpeci proti nejlepsim znamym otviracum a dostat se dovnitr bude na specialni dobrodruzstvi o ziskani podstatnych oteviracich predmetu)
patches Patches 8.1.2008 13:20  480
WolfiA nebo to udelat tak, ze se tam mezitim dostal nekdo jiny, nekdo koho je treba najit, dostihnout a sebrat mu, co tam nasel - a tazeni je na svete :-D
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 8.1.2008 13:04  479
Který zloděj na první se ale dostane do královské pokladnice? :)

Pěkné by bylo, kdyby třeba PJ nechal nějaké družině na prvních levelech v nějakém podzemí najít dveře, které by odemknout prostě nešly... s tím, že by se po čase a o pár úrovní výše připomněl (pomocí CP?) a tehdy už by to zloděj třeba zvládl :)
Potíž je jen s tím, jak vysvětlit, že se tam mezitím nedostal nikdo jiný :D

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt