Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Zloděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky zloděje edice A (po textové stránce úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
baso4 18.3.2006 14:02  51
tichy behasi pojdes pomalsie (-1 az -6 k Rch) a podla toho dostanes bonus
anonym 18.3.2006 13:23  50
Chtěl bych se zeptat plati pro Tichý běh pravidla o Trvání činnosti?
anonym 17.3.2006 13:48  49
Ok diky. Mam zatim jeste edici A takze v tom byl zakopany pes.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.3.2006 13:41  48
anonym [47]: Oprava se objevila v edici B a bude ve finanich erratech ktera zpracovavam. Nebo snad nekde visi errata PPH oznacena jako finalni?
anonym 17.3.2006 13:40  47
NebezpecnostBouchi Napsal jsi ze Nbz=(Sil+Vol)/2 + Chr/2 ale podle pravidel to je (Sil+Vol)/2 + Chr a v erratech PPH neni zadna zminka o teto oprave takze se chci zeptat kde se tahle oprava objevila.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.3.2006 13:27  46
Merwin [44]: Coz o to, myslenka jako takova to neni spatna, ja hlavne poukazoval na to, ze jako izolovana uprava by to bylo nesystemove.
Nicmene pokud by se to dobre promyslelo a propocetlo, mohlo by to vest i k zjednoduseni soubojaku, napr. na nespadnuti pri zasahu do nohy by se hazelo Obr + 2k6+: neustal ~ Sila zraneni ~ ustal, nebylo by nutne pamatovat si (nebo hledat) konstanty a bylo by to plynulejsi.
Ale to je vyhled do budoucnosti, protoze to bude chtit dlouhe a dukladne promysleni.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.3.2006 13:23  45
xKiv [41]: A co nejaky takovy mnich se znacnou vuli, ale silou nic moc a charismatem taky? Ten bude mit Nbz nezanedbatelne nizsi nez Vol, ale predpokladam ze odolavat vyslechu bude v pohode.
Navic bychom potrebovali reseni spis na obecne urovni, protoze muze nastat jiny pripad kdy bude potreba porovnavat aspekt vzhledu na jedne strane a vlastnost na strane druhe - co treba vyhnuti se boji?
Cili se spis nabizi otazka, jestli by se daly "znormovat" aspekty vzhledu (aby byl soucet vahovych koeficientu 1), cimz by se ovsem zase posilil vliv doplnku.
merwin 17.3.2006 12:18  44
BouchiZ prvu jsem se špatně vyjádřil, nejde mi ani tak o sílu (aby byla brána v potaz) jako spíš o tu konstantu.
Prostě mi přijde, že zloděj má velmi malou šanci omráčit strážného stojícího na hlídce, že mu to většinou nevyjde i když by mu to dle mě vyjít mělo.

Ohledně té vůle: jak už jsem psal, dovedu si představit někoh s tak velkou výdrží, že jej pouhá bolest nevyřadí z boje (to jej spíš ta rána už rovnou zabije) a navíc kdyby se i tam počítala do pasti síla, bylo by to už moc velké zesložitění (přeci jen zásah do ruky, hlavy a tak bývá docela častý), ale pro pár použití zlodějova omráčení (které zřejmě bude záviset na něčem jiném než normální ráně do hlavy) jsem to zesložitěný ochotný podstoupit.

Je mi vesměs jedno, jak to bude v pravidlech (u nás si to asi pozměníme a nemusíme s tím otravovat celý národ), jen mě zajímalo, jestli je to tak naschvál.
xkiv 17.3.2006 12:12  43
peca_007:No, ale Bouchi chtel neco co by nezeslozitilo vzorecek.
peca_007 17.3.2006 12:08  42
xKiv [41]: A nebylo by lepsi pouzit Vol + Chr / 2? Prijde mi logicke, ze vlivu odolavam vuli a castecne srazim protivnikuv aspekt mym vlastnim charismatem.
xkiv 17.3.2006 11:00  41
BouchiDa, zmenit na Nbz ~ Nbz.
Coz je mozna i realistictejsi, silnejsi postava bude mit tvari v tvar nebezpeci vetsi sebeduveru, charistatictejsi bude mit vetsi sebeduveru obecne, sebeduvera vede k vetsimu klidu ...

Navic jde o to, ze kdyz ty vlastnosti ze kterych se to pocita budou *pod nulou*, tak se vyhoda prepne na stranu toho, kdo si pocita min jednotkovych vlastnosti.
Proste by se mely porovnavat "fyzikalne" stejne veliciny (ve stejnych jednotkach), jinak vznika bordel - kdyz chces vedet jestli nekam dojedes vcas, tak taky neporovnavas rychlost * cas * pocet vlasu vs. vzdalenost.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.3.2006 10:53  40
To samozrejme jsou. A da se s tim snad delat neco jineho nez komplikovat vzorcek?
xkiv 17.3.2006 10:50  39
Nbz vs. Vol: porad jsou to tri poloviny "jednotkove" vlastnosti proti jedne "jednotkove" vlastnosti ...

bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.3.2006 07:50  38
Merwin"když má postava dostatečnou sílu a tedy odolnost tak ji zloděj neomráčí ať se snačí jak chce"
Ale ja te porad nechapu.
Proc si stezujes na to, ze postavy s vyssi odolnosti nelze uderem do hlavy omracit pomoci Omracujiciho uderu (obecne je samozrejme omracit lze), tj. ze se v tehle finte haze proti konstante (bez ohledu na silu uderu) a nestezujes si, ze postavy s vyssi Vuli nelze uderem do hlavy dezorientovat, bez ohledu na silu uderu (taky se haze proti konstante), pripadne ze i u zasahu koncetin se haze proti konstante bez ohledu na silu uderu.

Cili jeste jinak. Pokud by se v tehle finte zmenila konstanta 9 treba na Silu zraneni (kterazto by byla v rozmezi Odl+4 az Odl+9), tak by to sice celkem pekne rostlo v zavislosti na sile uderu (a obet by musela hodit na 2k6+ aspon 4 az aspon 9, bez ohledu na svou odolnost), ale bylo by to nesystemove. Musely by se podobne upravy udelat i v PPH, pripadne vsude jinde. A to uz neni jednoducha zalezitost.
merwin 16.3.2006 23:17  37
xKiv: jasně, možná ani nejde o sílu úderu (nikdy jsem nikoho omráčit nepotřeboval, tak v tom nemám dostatečnou praxi), ale spíš se mi nelíbí, že když má postava dostatečnou sílu a tedy odolnost tak ji zloděj neomráčí ať se snačí jak chce (samozřejmě momentálně neberu v úvahu hodně špatnej hod na kostkách, nebo situaci řešenou dle selského rozumu PJ)

Bouchi: taky jsme nad tím přemýšlel, ale u té výdrže mi to přijde správnější ... dovedu si představit hovado, kterému nevadí když do něj někdo buší jakoukoliv silou (a to IMHO výdrž vyjadřuje, vydržet popř. přemáhat bolest, ...), buď ránu ustojí, nebo ho to rovnou zabije (samozřejmě až na vyjímky). Ale ten zloděj by tu šanci mít měl, jak už napsal xKiv třeba díky speciálním chvatům =)

Jak už jsem napsal z reálu nemám vůbec žádné zkušenosti, takže vycházím spíš jen z toho co lze vidět v různých filmech, což samozřejmě není to nejreálnější řešení, ale IMHO ve hrách na hrdiny nevadí když se podobají spíše tim filmům, než realitě.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt