Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Zloděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky zloděje edice A (po textové stránce úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 25.1.2008 10:57  520
Co treba:

za zdvojnasobeni casu muze zlodej hazet 2x a vybrat si lepsi hod
+ pokud ma bonus mistra, muze za ztrojnasobeni casu hazet 3x
?

Me jen tak napadlo, ze sice vyssi stupne davaji zvysene predpoklady (a tudiz jeste zlepsovat "pripravu" by byl overkill), ale bonus mistra obvykle dava neco trochu jineho ...
profa 25.1.2008 07:31  519
Pecka123No, já nevím, mně zlehčení obtížnosti na polovinu (bonus +6) už na II. stupni připadá trochu moc. Bonusy bych nechal, jak jsou, jenom bych místo +6 za prodlužování času dal další hod za přípravu.
pecka123 24.1.2008 23:26  518
Já bych to pravidlo zrušil, ale nechci poškodit našeho zloděje. Kompenzoval bych to zvětšením bonusů za zlodějské schopnosti na +3/+6/+9. Formule u theurga a specializovanější obecné dovednosti dávají totéž. Zlodějeské schopnosti jsou podle mě zhuba stejně specializované, takže by se k nim mělo přistupovat podobně...
beorn 23.1.2008 18:18  517
Pecka123To je fakt. Tady by se zlodějovi asi dost uškodilo.

Ale stejně mi to přijde dost nevyrovnané. Třeba u takového ukrývání si zloděj prodlouží dobu o 2 kola a už dostane bonus +6. Kdežto u takového kapsářství může dostat maximálně dva hody, pokud se na to pečlivě připravuje.

Řešení by bylo jak říká Profa dát mu za prodloužení času druhý hod (což by mu ale stejně dost uškodilo), nebo mu dát maximální bonus +3 (což ale opět učiní tabulku obtížností neuniverzální). :-(
pecka123 22.1.2008 23:10  516
já mám dojem, že to někde nějaký vliv mít bude, u oreintace ve městě, nejsem si jist herectví, ale nakonec i ukrývání a vůbec všude, kde je podstatná kvalita pro srovnání s ostatními postavami
profa 22.1.2008 19:33  515
beorn [514]: Já bych prodlužování nechal, ale bonifikoval bych ho jinak, třeba větším množstvím hodů. Minimálně bych to snížil tak na Čas/2 (tedy max. +3).
beorn 22.1.2008 16:47  514
xKivJo takže já to prodlužování asi zruším a náročnost budu stanovovat stejně jako u obecných dovedností. ;-)
xkiv 22.1.2008 16:17  513
A zkracovat cinnosti (za postih) muzou (vetsinou) vsichni.
A to klidne az na -9999999999, kdyz to zvladnou =)
profa 22.1.2008 15:54  512
xKiv [511]: Asi tak, protože kromě vyloženě napjatých situací má zloděj dost času.
xkiv 22.1.2008 13:08  511
beorn
Začínám uvažovat nad homerule, kde bych mu schopnost prodlužování činnosti zrušil


Ono to prodluzovani vpodstate je ekvivalnentni tomu, ze by vsechny zakladni casy byly o +6 delsi, vsechny narocnosti o 6 mensi a jenom se reklo, ze zlodeji radi pracuji v kratsim case nez zakladnim.
beorn 22.1.2008 12:58  510
xKivA v podstatě je to to samé, jako by se vytvořila obtížnosti (náročnosti) s tím, že pokud přehodím obtížnost o 3, je to kvalitnější výsledek a pokud ji přehodím o 6, je to bezchybná práce.

Co se týče toho zloděje, tak ten s tou tabulkou docela hapruje. Začínám uvažovat nad homerule, kde bych mu schopnost prodlužování činnosti zrušil. Stejně to má význam akorát ten, že u schopností, kde to může použít bych mu jako PJ musel dávat ty obtížnosti vyšší. Takže zloděj o nic nepřijde a já můžu vesele používat univerzální tabulku.
davec 22.1.2008 12:58  509
xKivjj, tohle zní zajímavě.
xkiv 22.1.2008 12:29  508
beorn:
Tu tabulku náročností jsem sestavoval pro obecné dovednosti. Pro zloděje by to pravda chtělo trochu roztáhnout.
Ale v tom okamziku jsi prisel o jeji nejvetsi vyhodu - ze je spolecna pro vsechno.

XXX, Davec:
Tabulka narocnosti podle vyroby je mirne slozitejsi, nez chceme, protoze kombinuje slozitost/narocnost cinnosti (jako opravu k hodu, +5(primitivni) .. -5(komplikovane)) s narocnosti kvality vysledku (14/17/20).
To ale neni zas *tak* uplne spatnej napad ... kdyz se trochu roztahnou ty opravy (tak kolem -10 *opravdu* slozite, -15 az -20 legendarni/epicke), prida se narocnost pro fatalni neuspech a jeste bych zneuzil mechanismus pripravy (vyber nejlepsiho hodu z nekolika) a dal tim "profesionalum" nejakou vyhodu nad "amatery", aniz bych je nejak vyrazne posunoval smerem k "nemoznym" vysledkum (vicenasobne hazeni pomerne rychle eliminuje nizke hody, ale nijak zvlast nevylepsuje frekvenci tech vysokych ... zvlast u 2k6+ to konverguje k +1 za kazde zdvojnasobeni poctu hodu)...
davec 22.1.2008 11:50  507
beornNo ono tam je ještě určitý dodatek, že při opravdu primitivní činnosti je k tomu bonus tuším +5, čili je to potom míň než 14. A v příkladu je za takovou hodně primitivní činnost považována třeba výroba pochodní.
beorn 22.1.2008 10:34  506
XXXJá u hraní tabulku při ruce mám. Akorát mi vadí, že musím listovat i PPH, protože u některých akcí se nepoužívá standartní hod: vlastnost + bonus + 2k6+. Podle mě by to bylo mnohem intuitivnější.

No třeba to zapálení suchých větviček nebo uvaření poživatelného jídla je podle mě jednodušší než čtrnáctková obtížnost. To by u mě postavy na 1. úrovni asi umřely hlady.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt