Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Zloděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky zloděje edice A (po textové stránce úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 29.3.2006 10:23  80
spisi"Jenomze ten bonus o ktorem hovoris ako o poznani konstrukci je prave +2,+4,+6"
Neni. Ten bonus v sobe taky zahrnuje desitky ci stovky hodin praxe na konstrukcich, ktere zlodej zna uz na prvnim stupni. Proto mistr napriklad otevre tentyz zamek za tutez dobu jako novic, ovsem skoro potme.
A stejne tak jako muze zlodej dosta bonus treba k Orientaci ve meste, kdyz si predtim nekde sezene planek mesta a poradne si ho prostuduje, tak muze samozrejme dostat bonus k otvirani slozitehozamku, kdyz si predtim o tom zamku prostuduje nejaky spisek (a mistr se k tomu spisku dostane daleko snaz).
noir 29.3.2006 09:07  79
My jsme na tohle šli poměrně prostě-zámky jsme si rozdělili velmi zjednodušeně na tři typy: T, které dokáže otevřít začátečík, pokročilý a mistr. Existují i zámky odemknutelné i velmistry, ale těch je jen pár. Takže ač se bude pokročilý snažit třeba o +60 dýl, stejně mistrovský zámek neodemkne (nehodí-li se něco jako fatální úspěch)... Není to systémové, ale funguje to.
spisi 29.3.2006 08:37  78
BouchiJenomze ten bonus o ktorem hovoris ako o poznani konstrukci je prave +2,+4,+6. No a hlavnou zvlastnostou je ze zaciatocnik otvori dost dobry a zlozity zamok a staci mu na to +10minut co by veru asi nedokazal. A zase majster ktory uz ma znacny trening a tym ze chce nieco otvorit za 5 minut, co sa mi logicky zda ze by bolo mozne, to neotvori pretoze ma nehorazny postih.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 29.3.2006 06:38  77
spisiJednak pri otvirani zamku muze byt ctyrminutovy rozdil setsakra dulezity, jednak jak uz jsem psal, u slozitejsich zamku muze mit napriklad mistr dalsi bonus za znalost konkretni konstrukce (kterou novic znat nebude). A u jednoduchych zamku zas ten casovy rozdil opravdu nebude prilis velky a neni duvod aby byl.
spisi 29.3.2006 06:16  76
pecaJenze to o co mi ide, je ze mistr sice dokaze otevrit zamek rychleji ale kdyz se o to pokusi uz ma postih a tedy su jeho predpoklady asi take ako zacatocnikove. Co ak si pomyslim ze namiesto 10 minut otvara 6,3 minuty a strati za to bonus z dost dlheho treningu aj ked to nie je tak dlha doba.
peca_007 28.3.2006 21:17  75
Bouchi [74]: Jiste. Na druhou stranu, mistr dokaze stejny zamek otevrit rychleji.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 28.3.2006 20:41  74
pecaNicmene spisi IMHO celkem spravne poukazuje na trochu podivny stav, kdy u _libovolne_ sloziteho zamku staci novicovi (se Zamky na I. stupni) staci lopotit se s nim o +4 dele a bude mit stejne sance jako Mistr (se Zamky o 2 stupne vys - ackoli ten rozdil zrejme neznamena dlouhe roky treninku). (Ano, ten mistr si cas taky muze prodlouzit, ale tim neresis podstatu.)
Jenze jak uz jsem psal, jelikoz jde o aplikaci obecneho Zahrnuti casu do cinnosti, tak jedinym zpusobem je eventualni omezeni prodlouzeni casu (treba na maximalne +3, co ja vim). I kdyz ted me jeste napada druha varianta, a to jsou pripadne bonusy pridelene PJ na zaklade zlodejovych znalosti (pokud bude mit ten mistr nastudovany konkretni typ zamku a novic jeste ne, muze za to mistr dostat dalsi bonus).
peca_007 28.3.2006 20:21  73
spisi [72]: Aha, v tom pripade jsi nemel psat, ze Efril nema danou schopnost vubec (Na zamky se nespecializuje a dovednost nema ani na 1. stupni.). Kazdopadne, I ten machr na III stupni si muze prodluzenim doby sve predpoklady zvysit treba o tech zminovanych +6. Takze oba mohou pouzit prodluzeni doby ke svemu prospechu, jenom ten je vzdy 2x lepsi, nez zacatecnik.
spisi 28.3.2006 19:16  72
PecaVobec mi neslo o riesenie problemu ze on nema Zamky a ten druhy ma. Islo mi len o to ze preco ked niekto z 10 minut uroby 20 minut dostane za to dost nehorazny bonus +6 ktory je nahrditelnym dlhymi rokmi treningu na 3. stupen schopnosti Zamky.
domingo 25.3.2006 13:47  71
Bouchi [70]: Ok, teda sa presmeruvavame do klubu pre PJ.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 25.3.2006 11:43  70
domingo"Pri streleckych utokoch som to myslel tak ze ked pocas kola pouzije N projektilov, musi zaroven urcit N rozdielnych cielov." Pokud jsi PJ tak zajiste vis, ze by to prineslo jeden dost obtizne resitelny problem.
domingo 25.3.2006 11:35  69
domingo [68]: (uderom myslim "abstraktny uder" - tj. jeden hod na zranenie)
oprava: (uderom myslim "abstraktny uder" - tj. jeden hod na zranenie bez modifikatorov za "pocet")
domingo 25.3.2006 11:25  68
Bouchi [67]: Pri streleckych utokoch som to myslel tak ze ked pocas kola pouzije N projektilov, musi zaroven urcit N rozdielnych cielov. Teda rovnaky mechanizmus ako "viacnasobne" utoky tvarou v tvar, ktore su vzdy na viac cielov, na kazdy po jednom "udere".

(uderom myslim "abstraktny uder" - tj. jeden hod na zranenie)

Proste "zrovnopravnit" viacnasobne utoky tvarou v tvar s utokmi na dialku - bud povolit v utokoch tvarou v tvar viacnasobne "udery" na jeden ciel - teda zranenie bude ako pri hraniciarovej viacnasobnej strelbe alebo zakazat viac projektilov na jeden ciel pri streleckych utokoch v ramci jedneho kola.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 25.3.2006 11:15  67
domingo [66]: " pri boji na dialku si hraniciar/zlodej musi vybrat N cielov" A to N se urci jak?
"finty na boj tvarou v tvar ktore simuluju viac uderov v jednom kole" Predpokladam ze myslis vic uderu proti _jednomu_ protivnikovi. Proti vice protivnikum je prece maji (a na rozdil od strelby nejsou omezeni poctem projektilu za kolo).
domingo 25.3.2006 10:41  66
peca_007 [63]: To su podla mna prilis drakonicke postihy. Kazda postava ktorej nieco hovori mechanika by nemala mat problem otvorit jednoduche zamky ... s postihom -24 by som sa cudoval ak by dokazala ten zamok otvorit normalne s klucom :-)

Bouchi [65]: Buchnem si aj ja.
Je podla mna nelogicke ked vdaka tomu ze treba pocitat municiu, ma povolanie vacsi "damage per round" na jeden ciel ako u tych ktore municiu pocitat nemozu.
Mozne jednoduche riesenia v stavajucom systeme: pri boji na dialku si hraniciar/zlodej musi vybrat N cielov na ktore striela alebo pri boji zblizka dostane bojovnik (a mozno aj zlodej a hraniciar) finty na boj tvarou v tvar ktore simuluju viac uderov v jednom kole.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt