Predem bych vypichnul mimoradne povedeny dokument "Light & Magic" (dle ocekavani)
a velmi zajimave pojate na prvni pohled pro masy, ale postupne vtahujici a smysluplne koncepcni (doceni Chrisovi vrstevnici a starsi :)) "Limitless With Chris Hemsworth" (velke prekvapeni, dlouho jsem odolaval po mizerne prvni epizode).
Nejlepsi novy serial
1. Tokyo Vice
2. Severance
3. SAS: Rogue Heroes
+ Andor, Reacher, The Peripheral, Slow Horses, Bosch: Legacy, LOTR: ROP
Nejlepsi pokracujici serial
1. Better Call Saul S06
2. The Boys S03
3. Barry S03
+ Borgen S04, Cobra Kai S05, The Orville S03, Star Trek: Picard S02, Stranger Things S04, For All Mankind S3
Nejlepsi miniserie
1. Podezření (CZ)
2. Black Bird
3. The Last Days of Ptolemy Grey
+ Bad Sisters + We Own This City
Nejlepsi "true" story (oddelil bych tuto kategorii, protoze letos se poradne rozjela a byla extra silna)
0. Dopesick (sice lonsky, ale beru ho za letosni kvuli startu Disney+ v CR)
1. The Dropout
2.-3. Pam & Tommy
2.-3. The Playlist
Nejvetsi zklamani - tech ale bylo...
Obi Wan Kenobi - i kdyz jsem si nesliboval po ostatnich SW disneyovkach nic extra, stejne je to k placi :(
1899 - uz jsem na to nahazel spiny dost :)
Night Sky + Outer Range - Bezosovy ultranudne a halucinoidni preslapy
The Wilds S02 - po vyborne holcici prekvapive "devadesatkove " S01 prisla studena sprcha soucasnych metrosexualu
The Midnight Club - "zasluzeny" neuspech oproti predchozim Flanagovym hitovkam
Feria: La luz mas oscura + Bienvenidos a Eden - Spanele taky obcas ustreli
Samurai Rabbit: The Usagi Chronicles - jak obarvit a det(in)sky zprasit kultovku (a to stihli dve sezony)
|