Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Lopuch, server nejen
pro botaniky

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Volby [ŽP: 4 týdny] (kategorie Politika) moderují huh, diavia, Havelock.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Předkládejte své argumenty, přesvědčujte ostatní, diskutujte o programech a osobnostech. Pokud chcete někomu (to zahnuje nejen diskutující v tomto klubu, ale i ostatní uživatele Lopuchu, politiky této i jiných krajin a vůbec všechny žijící i zesnulé osoby) nadávat kvůli jeho (byť sebehoršímu) přesvědčení, přesuňte se rovnou do jiného klubu. Diskuze se vede slušnou formou.

ANKETY:
Objeví se Robert Šlachta na kandidátce Ano do senátu nebo europarlamentu?
Zatím nejlepší porevoluční předseda vlády ČR byl
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 15587 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
666 666 Bože, chraň nás před těmi, - kteří v tebe věří. 31.7.2024 21:02  38917
DesdichadoNeřídil jsem to, ale předpokládám, že to bude podobné a že tam ta kapota vidět bude taky.
diavia diavia Špatná zpráva je, že čas letí. - Dobrá zpráva je, že ty jsi pilot. 31.7.2024 20:45  38916
Je fakt, že u O3 jsem tušil, kde začíná-končí, jak se to vezme, kapota.
U O4 to nevím, není se čeho chytit. Parkování čumákem ke zdi jsem se kvůli zbytečně pesimistickým předním pípákům naučil dle kresby předních světel. Jakmile spatřím charakteristický obrazec, jsou mezi registrační značkou a zdí 2cm.
A co má také O4 hůř řešené než O3 (kombi provedení), je vnímání zadní polosféry přes zrcátka. Dílem za to může menší průhled oknem pátých dveří a dílem optika zrcátek.

Pokud si někdo stěžuje na těsný interiér O3 či O4, doporučuji sednout předu do Audi A7 Sportback. Leze se do toho jak do proudové stíhačky a klaustrofobie náramná, všude okolo těla je auto.
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 31.7.2024 20:44  38915
666A pak miluju, že vidím kapotu.
Jako třeba tady?
maca MACA 31.7.2024 20:29  38914
Možná ta elektromobilita čeká na to, až někdo dokáže využít elektromagnetického pole Země, elektromagnetických vln šířených již přes 100 let prostorem a elektroindukce. Třeba je toho tolik, že by stačilo, aby na každém sutě byla indukční cívka/klec, která zaručí, že takové vozidlo pohybující se v elektromagnetickém poli může indukivat proud, který ho bude dál pohánět a dobíjet.
Nejsem ale odborník přes eletro. Třeba to funguje jinak a fyzika v malém, v učebně fyziky funguje jinak než ve velkém měřítku.
Taky netuším když třeba vynutí z trafa z primáru na sekundár změní nepětí, co by provedl další sekundár stejného vinutí ve stejném mahnetickém poli/ na stejném jádru. Asi je to fyzika základní nebo střední školy, ale to bylo v jiný době, kdy sovětští vědci byli o několik kroků i roků dál
666 666 Bože, chraň nás před těmi, - kteří v tebe věří. 31.7.2024 20:22  38913
Já teda když sedím v superbech, oktávkách a těch Škoďáckejch SUV u kolegů, tak je ten interiér takovej meh a docela těsnej. Ten prostor ve velkejch amerikách - na to se dobře zvyká. A pak miluju, že vidím kapotu. Většina evropských aut mi přijde, jako by neměla čumák - jako bych měl nohy ven z auta :) U muscle car je od řidiče vidět na kapotu a to je pro mne must have :)

ale proti gustu... :)
diavia diavia Špatná zpráva je, že čas letí. - Dobrá zpráva je, že ty jsi pilot. 31.7.2024 19:45  38912
selitRozseděl jsem se v něm totiža a fakt se mi moc nechce ven.
Znám ten pocit. Ráno zaparkuji na vyhrazeném fleku kancelářské budovy. A doposlechnu si muziku, pak obvolám kolegy. Z auta. Nejdu to udělat do kanclu, v autě je dobře. V zimě topím, v létě klimatizuji, takže motor nahrklý. Vedle mého stání je kuřácký koutek. Kuřáci mě s úsměvem kárají, že jim čudím pod nos a já jim to vracím, že kvůli nim musím pouštět vnitřní recirkulaci.
A doma to zapíchnu v podzemním garážovém stání a také jsem schopen nevylézt. Skouknu net, něco počtu, obtelefonuji známé. Hodinka uteče, jak voda.
Když ti auto sedí, je to příjemná bublina.
diavia diavia Špatná zpráva je, že čas letí. - Dobrá zpráva je, že ty jsi pilot. 31.7.2024 19:28  38911
666Miluju to zrychlení z 90 na 150.
Jo. Toho pocitu při zrychlení se nedá nabažit. A taky to asi nemá hranici stran géček. Jakmile si přivykneš ve smyslu, že tě to neděsí a máš to tělesně zcela pod kontrolou a v paži, zatouží se po pár koních navíc. A tak to jde dokola.
V tomhle smyslu jsem si myslel, že EV budou mít velkou výhodu, krouťák je tam od nuly a mačkání do sedačky nevadne.. Jenže ouha, on tomu prostě chybí zvuk, vibrace,.. Je to takové vegetariánské - nutriční hodnota obrovská, ale bez chuti a štávy.

Btw. mám na tachometru stejné číslo (+/- 1-3kmh) jako na waze.
Dnes umí i koncern. Na O4 mám diferenci GPS versus tacho 1-2 km/h. Domnívám se, že pro tacho údaj berou kombinaci nějakého otáčkoměru (např. ABS z kol) doladěnou interním GPS a tu odchylku 1-2 km/h tam dali kvůli nenapadnutelnosti stran toho, že by tacho ukazovalo míň než skutečnost.
x_phile x-phile Dělám si, co chci. 31.7.2024 19:18  38910
Mně bohatě stačí klasické ofuky a všechna "sračko auta", co jsem měla (Uno, Fiesta a teď Sandero), topí jak fretky.
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 31.7.2024 17:12  38909
A ještě jedna věc je minimalně 10x důležitější nez vzhled auta: Klimatizace a topení. Automatická klimatizace je dnes naprostý základ, ale shledavam ukrutné rozdíly mezi tím, jak to jednotlivé automobilky implementují. Například u Toyoty to byla dost hrůza, ale koncern umí...
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 31.7.2024 16:16  38908
(Tak jsem právě přijel domů, ale ještě sedím v autě a příspěvek píšu z auta. Rozseděl jsem se v něm totiž a fakt se mi moc nechce ven. Ještě juknu na zprávy. Mám fakt fajn auto a jak vypadá, fakt moc neřeším... :-)
666 666 Bože, chraň nás před těmi, - kteří v tebe věří. 31.7.2024 15:31  38907
Pro mne je výrazný, krásný vzhled podstatný - u oblečení, u bot i u auta. Ale zároveň výkon V8 motoru Challengera je také uspokojivý a to nejen na německé dálnici. Miluju to zrychlení z 90 na 150. Předjíždění na okrskách nebo na dálnici je nádhera. A taky to auto super sedí. Na rychlou jízdu na dálnici je super. Ve městě je to trochu horší - existují na to memy, že se chová jako člun a je to tak trochu pravda...

Interiér souhlas se selitem - to je důležité. Když jsem váhal mezi Chargerem a Challengerem, tak mne naprosto přesvědčil ten driver-centric interiér - něco pro egoisty jako jsem já :)

A pak samozřejmě ta absence EU sraček. Nové Evropské auto je těmi nesmysly za trest.

Btw. mám na tachometru stejné číslo (+/- 1-3kmh) jako na waze. To na amerikách miluju. Tachometry nelžou. Nemusím v hlavě přepočítávat a odhadovat kolik jedu :)
diavia diavia Špatná zpráva je, že čas letí. - Dobrá zpráva je, že ty jsi pilot. 31.7.2024 15:01  38906
Desdichado 38905Trhni si..
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 31.7.2024 15:00  38905
diaviakdyž tu diskutují normální dospělí lidé
Kteří? Kde? Jmenuj! Cituj! Dodej fotografie!
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 31.7.2024 14:59  38904
Íránské ponížení
Velmi dobré. Ale za ten útok na fotbalové hřiště by to chtělo ještě nějaký reciproční úder na civilní cíl - škola, špitál, atp. V těchto záležitostech je potřeba odpovídat stejně tvrdě, bez milosti a slitování s kýmkoliv.


Jo, to už skoro rok zkouší v Gaze a jaksi jim to nejde.
diavia diavia Špatná zpráva je, že čas letí. - Dobrá zpráva je, že ty jsi pilot. 31.7.2024 14:59  38903
Desdichado 38899Prosím Tě: zapoj svůj EQ a zkus nerušit, když tu diskutují normální dospělí lidé. Díky.

[ 15587 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt